Leikkasin pitkän tukan pois. Tykkään itse asiassa enemmän tästä ku siitä pitkästä.
Onhan siitä toisaalta "pakkokin" tykätä, kun takasin ei ihan heti saa.

Mulla on nimittäin käynyt joskus niin, että hirveä katumus on iskenyt heti kun kutrit on lattialla... ja kun tosiaan aika kauan saa kasvattaa. Mutta joskus on tosiaan muutoksen aika. Mullakin on ollut monenlaista kaljusta rastoihin ja pitkiin hiuksiin. Itekin aattelin n.10cm lyhentää, kun tuntuu tukalalle kun nukkuessa tukka kietoutuu kaulan ympärille kun pyörii ja mulla on nyt stressin takia lähteny paljon hiuksia, niin latvat on ohuet.
Nyt on seesteisempi olo kuin eilen. Kertasin faktoja mielessäni.. että on asioita joille en voi mitään ja on parempi edes rajat aikaa, jona kieputan niitä mielessäni. Ja että en ole vastuussa siitä, millaisia valintoja ihmiset mun ympärillä oman elämänsä suhteen tekevät tai ovat tehneet.
Pääsen viikonloppuna saunomaan, mikä on todella kivaa. Olen kaivannut saunaa, kun on mennyt 6 viikkoa ilman. Sitä odotellessa! Nyt juon teetä, jossa on ostettua vihreää teetä ja sitten omaa poimittua mesiangervoa ja voikukkaa viime vuodelta. Pohdin että nyt täytyy maksimoida ravintoaineiden saanti, että fyysisesti toivun stressistä, unettomuudesta ym. Kesällähän siihen on oikein hyvä tilaisuus, kun tarjolla on kaupoissa ja luonnossa vaikka mitä kasvista, marjaa ja hedelmää.