Mä en osaa oikein lainata tekstistä osia.

Mutta varmaan tuo on just se ongelma asioiden selittämisessä muille, se ei aukene ennen omakohtaista oivallusta.
Oon lukenu hariel aina sun postauksia ja jotenkin oot noissa asioissa niin pitkällä.

Tavallaan semmonen tyyneys sussa ehkä on, joka taas musta puuttuu (vielä). Olen niin tunnetilojen vietävänä ja haluisinkin jotenkin siitä irti, mutta onnistuuko sen mun nupilla.. Kaikki nää mun viimeaikaiset vaikeudet on vieny niin romuksi. Tänään kuitenkin, kun posti toi patjapaketin ja se oli väärän levyinen, vaikka laput ja muut oli oikein, kykenin tyyntymään ja miettimään, että tää on varsin epäolennainen juttu tai pettymys ja hoitamaan asian sillä tavalla että jäi itselle hyvä mieli ja kas asia järjestyy ihan mukavasti. Eli ystävällisyys ja tyyneys johti parempaan lopputulokseen kuin äksyily.
Mietin usein sitäkin, että me kaikki ollaan täällä matkalla.. eri tavoin vajavaisia ja eri vaiheessa henkistä polkua ja yritän tuntea myötätuntoa ja rakkautta. Vaikka jonkun teot ei musta oo oikeita ja suututtaa, koitan mielessäni toivottaa jokaiselle jotenkin onnea tällä matkalla.
Ekhart Tollen kirjoja aattelin tilata ihan omaksikin, niin niihin voi aina palata. Elämä on helpompaa, jos kykenee tietoiseen läsnäoloon ja jotenkin semmoseen hyväksymiseen ja tyyneyteen.