Muksu tossa käveli tarkasti vesimukin kans, ja sitten sielt nosteli pöydälle kurpitsansiemeniä ja meinaa nyt kasvattaa niistä tomaatteja.. kuskaa nyt noit liotettui siemeniä muutamaa kerrallaan saaviin, missä meillä kasvaa pieni paprikantaimi
Hooh, jooh, tääl kun on juteltu tosi hippiin menoon, itel ei oo niin hippii kun verkkokursseja on kasaantunut ja pitää opiskella ja tehdä jotain oikeastaan koko aika.. toisaalt on must semmost toisenlaista hippii, kun kuitenkin aineina on maaperäekologiaa, ekotoksikologiaa ja ympäristökemiaa ym...toisaalt aina välillä tuntuu että tavallaan millä puolella mä nyt oikein olen,, kun on jotain just genetiikkaa yms . että mikä mm. geenimuuntelun luonne on vaikka omaan maailmannäkemykseen nähden (vaikka sitä tavallaan tehtäis sen eteen että ympäristön tila tavallaan paranis, kenties..niin mikä on hinta). Ja kans kun sitten ekotoksikologia voi olla käytännössä eläinkokeita, niin välillä kyllä mietin että mitä hittoa tuolla teen, mutta en mä tiedä, kai sitä kuitenkin mieluummin on mukana valvomassa/seuraamassa kehitystä edes, ettei se maailman meno lopu vaikka laittaisin ikäänkuin pään pensaaseen....mutta joo ristiriitaisia fiiliksiä ja aikamoinen vuori asiaa kokoajan käsillä. En jaksais jos mulla ei olis muksua, joka tuo elämään tosi paljon sisältöä ja myös tavallaan viattomuutta ja muistuttaa esim. siitä että vois lähtee mäkeen kelkkaileen

Eilen tosiaan käytiin sit pihalla kelkkailemassa ja teki hyvää. Aluks oli hitoksen kylmä, mutta siihenkin sitten tottui. Vesijärvi oli upeen näköinen, kun aurinko laski oranssina kairana pilvien alla ja oli pehmeen hämärää, jolloin kaikki katuvalot näkyi myös pehmeen oransseina vastarannalla ja ympärillä