Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 197

fårad

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #2940 : 02. Helmikuuta 2017 klo 17:54 »

Auringon, en ollut kuullutkaan Loraxista, pistän korvan taa.

Hieno vire E.P llä.

Mä täs syön kaalta suoraan kaalinkerästä ja funtsiskelen vähän pieleen menneitä asioita. On tärkeetä syödä ja levätä kunnolla niin pystyy funtsii paremmin sitä mikä on oleellista ja tärkeää. ..eivaan, ei se ehkä oo niin, vaan jos sitä sillee elää tilanteen hermoilla kuitenki hereillä niin ehkä se tekee sit sen..elööläälöölää-.

On tullut oltua täält foorumilt niin paljoo pois ja tää on jotenkin must muuttunut paremmaks paikaksi  :D ounou <3 hyvvee torstaita :)
Kirjattu

Kurre

• Vieras
« Vastaus #2941 : 13. Helmikuuta 2017 klo 18:10 »

Kävipä mäihä, löysin kirpparilta alle eurolla tuoksulyhdyn, millaisen olin siis meinannut hankkia lähemmäs kahdellakympillä auringosta tai ruohiksesta. Nyt vain pitää selvittää eri eteeristen öljyjen vaikutuksia, mulla on kyllä eukalyptusta mitä olen käyttänyt pesuaineiden valmistukseen, mutten halua huoneeni tuoksuvan turkkilaiselta saunalta. Jokin tunnelmallinen rentouttava olisi kyllä kiva :3
Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2942 : 27. Helmikuuta 2017 klo 16:59 »
  • Tykkää (0)

• Huomasin. Ai että pilkkopimeässä naapurin(luvalla) puskasta ennen syksyn kaiken vievää sadettä kerätyt "skämäset" homeiset käyneet lahonneet jne mustaherukat on parhaat! Tästä tuli mieleen ahneus systemaattisuus tehokkuus jne on syvältä. Omasta pensaasta keräsin siistinä ajoissa mustaherukat ja olisi kai pitänyt olla väliinpitämätön vaikka nekin on kyllä ihan hyviä - välissä oli viikko ehkä pari.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2943 : 01. Maaliskuuta 2017 klo 09:55 »
  • Tykkää (0)

• Vati kannu ja puuhella. Naaman pesu aamuin illoin. Mistä on hyvätfiilikset tehty?

No ei ole vatia kannua ja puuhellaa mutta hyvä fiilis on jäänyt kun on kokenut. Olis ihan kiva jos löytäs porukkaa, ottas vati ja kannu mukaan pohdintaan.

Sodan jälkeen on ollut sanoisin "aika hyvä rintamamieshenki" kun on ne perheet sitten perustettu näihin rintamamiestaloihin. Sieltä ne hipit sitten esiin taisi aika pitkälle täällä meillä esiin marssai vai kuinka? Vai oliko hipit sittenkin kerrostalojen kapinallisia... Mietityttää mikä tämän nykyisen maailman henkin nyt sitten on.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #2944 : 01. Maaliskuuta 2017 klo 15:12 »

Mustaherukoita olis varmaan ideaalista keräillä vähitellen, kun ne kypsyy eri aikaan samassakin puskassa.

Käveltiin muksun kans ihan kiva lenkki tuolla luonnonsuojelumetsässä ja tehtiin lumipupusia :)

« Viimeksi muokattu: 01. Maaliskuuta 2017 klo 15:18 kirjoittanut fårad »
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #2945 : 01. Maaliskuuta 2017 klo 17:22 »

Voi miten söpöjä! :3
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2946 : 13. Maaliskuuta 2017 klo 16:36 »
  • Tykkää (0)

• Siistei lumipupuja. Itse olen tulossa mustaherukoissa siihen tulokseen että ne jäljelle jääneet on paras kerätä myöhässä.  :ruokaa :ruokaa

Löysin "sekopäisiä" höpötyksiä https://www.youtube.com/channel/UCm8ObqKbKeBNT10KYqFC51g/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd . Mua huolestuttaa kun ihmisillä on "liikaa" kiinnostusta olla kaiken "herra".
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2947 : 15. Maaliskuuta 2017 klo 16:10 »
  • Tykkää (0)

• Oon huomannut että toisilla meistä on ääretön tarve kuritta meitä ihmisiä tiettyyn raamiin... suomessa on käynnistetty ohjelma jota on testattu jyrsijöillä, jolla muokataan aivoja sikiövaiheesta jottei ihmisitä tule "tikittäviä aikapommeja" ko porukalla on pakkomielle saada kansan tilipussin koko määrittämään se ketä on hyväksytty mittari niille keidän aivot saa kasvaa luomuna.... sama porukka saa hepuleita esim jos tässä jutussa ei joku mene niinkuin he haluavat toisten sen ymmärtävän ja juuri sellaisia aivoja he haluavat muovata jotka eivät "määi" kuin he haluavat! Pelottaa :(

Kaikke hyvää myös huonovointuisille(hekään eivät ole hyväksyttyjä vaan sama porukka haluaa aivoja rajoitettavan jos siis on yli 25 v niin lääkitys ei enää voi olla muokkaava sillä kaikki positiivinen heidän milestä on mahdollista sikiöstä 25 v).  :sydamia :sydamia :sydamia
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #2948 : 20. Maaliskuuta 2017 klo 14:38 »

Tän päivän aamu oli vähän tylsä kun muksu heräs ja oksenteli mustikat ja avokadot pitkin lattioita ja mm. mun päähän siinä kun lohduttelin ja siivoilin. Olin jo hiukka huolissani noroviruksen mahdollisuudesta, mutta onneksi meininki sitten muuttui siitä. Kylpy ja uni rauhoitti olon ja vatsan ja nyt on vointi kohdillaan ja pienelle uponnut taas vaikka ja mitä :)

Aurinko paistaa, on kivan valoisaa, niin ei noi eilen pyryttäneet lumetkaan enää masenna. Kyllä se kevät tulee!
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #2949 : 21. Maaliskuuta 2017 klo 12:19 »

Tänään itellä ois jotenkin vaan energiaa olla sillai iloinen ja onnellinen, mutta sitten esim. kaverilla on kaikki vastassa ja on tosiaan suurta huolta ja tuskaa, mutta johon ei välttämättä kauheesti pysty vaikuttamaan. Itseasias tilanne on aika yleinen, joka ikinen päivä ja hetki joku kärsii sietämättömästi, just sillä hetkellä kun ite on maailman iloisin ja onnellisin, että mitenpä siinä miellät sitten sen kuin "kaikki on yhtä" There is one love, one unity". Että mikä on balanssi, itekin ryövellän välillä pohjissa. Okei, ite astuin kyllä kaverin saappaisin, olin läsnä aikani annoin palan sydämestä, mutta sitten yksinkertaisesti oma draivi veti takas omiin saappaisiin ja kun se ei sitten tavallaan lähtenyt palamaan, niin lähin. Tavallaan jotenkin jäi olo että on itsekästä toivoa että kaverilla olis hyvä ja kiva olla että ois kiva kun ois kivaa yhdessä, mikä on sinänsä aika jännä tilanne.
    Nojoo, jokainen kärsii ja iloitsee tavallaan,, siittä ehkä se ykseys, poltetaan yhteist karmaa. Lapselle rakkaan lelun rikkoutuminen voi tuntua murskaavalta, kun taas kärsimyksen tien kasvatti voi olla iloinen siitä särkyneestäkin esineestä ja jopa kokee jotain myötätuntoa ja samaistumista siihen. Tai just, ilmapallon poksahtaminen voi tuntuu pienestä maailmanlopulta ja toiselle vasta maapallon poksahdus merkkaa jotain. Mun lapsi joskus kun on pettynyt, huutaa mulle että "Äiti!! Ei saa olla iloinen!!! Sinun pitää olla surullinen"..samaahan se sit on mennä surulliselle että "Et olisi surullinen. Olisit iloinen." Mut en mä tiä, missä suhtees ilo ja suru on toisiinsa, onko maailma tavallaan vaa'assa vai oisko asiat enempi irrallisii? vähän kuin kuplia..hmhmm.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #2950 : 22. Maaliskuuta 2017 klo 16:32 »

Tänään kerrankin oli tuos metsikössä lapsen kans ollessa mukana jotain mihin sai kerättyä roskaa ja roinaa, ja kyllähän sitä kertyi.
    Tuli ihan hyvä mieli, kun sai itelle jotain tekemistä ja liikuntaa, ympäristö koheni ja kivempi antaa muksunkin siellä pyöriä. Suosittelen lämpöisesti, esim. jos tuntuu että jumittaa liikaa sisällä tai muuten vain.  :peukku
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #2951 : 29. Maaliskuuta 2017 klo 09:33 »

Löysin tämmösen sähköpostista, missä vastustetaan Norjan valaspyyntiä. Vielä ehtii nimensä laittaa, jos ei sitä ole jo ehtinyt tehdä:
     https://secure.avaaz.org/campaign/en/norway_save_the_whales_loc/?chpsWkb

Lainaus
    In a few days, Norway will start a horrific annual tradition of killing hundreds of whales. But if enough raise the alarm now we could get governments across Europe to close their ports to Norwegian ships until they agree to end the bloody slaughter of these emotional, intelligent beings! We did it before with Iceland.
    « Viimeksi muokattu: 29. Maaliskuuta 2017 klo 09:48 kirjoittanut fårad »
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2952 : 29. Maaliskuuta 2017 klo 11:52 »
  • Tykkää (0)

• Melko käsittämätöntä, että Norjan hallitus tukee vieläkin tuollaista barbaarista toimintaa. Saisivat hävetä.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #2953 : 29. Maaliskuuta 2017 klo 11:59 »

Melko käsittämätöntä, että Norjan hallitus tukee vieläkin tuollaista barbaarista toimintaa. Saisivat hävetä.

Joo, oli aikamoinen ylläri että _Norjassa_ lahdataan tuollee valaita. Olin jotenkin kuvitellun Norjan vähän erilailla.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2954 : 06. Huhtikuuta 2017 klo 22:04 »
  • Tykkää (0)

• Tätä mä odottelin. blauer planetin pääsiäistarjousta. 10 % Rabatt pitäs tilata taas pulevereita kimpassakin voisi tilata jos jotakin kiinnostaa.  :ruokaa lueskelin tossa säilykepurkkiketjussa että ne sisältää sitä pinnotetta erityisesti tomaatti - mun on pakko tunnustaa, syön tomattipuretta tuubin päivässä ja olen kyllä ajatellut että mitä himpattia mutta mun on pakko saada se tuubi tai tuun hulluksi ja vielä mutt merkki on mun makuun. No plauerista tilasin joskus puretta lasipurkissa jos oikeen muistan - ei se kyllä ihan yhtä hyvää tainnut olla mutta kuiteskin pitäs varmaan ynnää 130g*100päivää joo siis tarviin kolmetoista kiloo tota puretta neljännes vuodelle -- haloo oonko pelkkää tomaatti puretta  :ruokaa :ruokaa :ruokaa eli sitten mä oon syönyt viime vuonna aika monta kymmentä kiloo tota tomaattipuretta  :tutimaan :tutimaan
    Kirjattu