Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 202

mariau

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #3015 : 20. Kesäkuuta 2017 klo 18:04 »

Riittää että ottaa samaan aikaan, mutta ei noita tarvitse sekoittaa keskenään kuitenkaan.

Oon nähnyt myös myynnissä kapseleita, joissa on B-vitamiini mukana.

Kokeilemalla selviää miten tuo sinulle sopii. Itselleni ei ole tullut haittavaikutuksia, paitsi isommilla annoksilla ei ole malttanut levätä tarpeeksi.

(Edit: Serotoniinitasojen nostamiseen voi käyttää myös mäkikuismaa, saa apteekista, se on SSRI, joka vastaa keskivahvaa masennuslääkettä)

Teaniini on ollut minulle aika tehokasta (rentouttaa henkisesti ja fyysisesti), mutta haittavaikutuksena tulee väsymystä seuraavalle päivälle. Lisäksi jos sitä käyttää monena peräkkäisenä päivänä, niin vaikutus pienenee aika merkittävästi. Mutta näähän on aika yksilöllisiä miten kenellekin vaikuttaa.

Okei jees kiitos! Lähinnä mietin et toimiiko jos ottais vaikka aamulla jotain monivitamiinia mis on b-vitamiinia ja sit illalla loput. Täytyykin pitää mielessä toi mäkikuisma... Jajoo vähän eksy nyt tää aihe mut tulipahan selkeyttä. :)
Kirjattu

Kurre

• Vieras
« Vastaus #3016 : 20. Kesäkuuta 2017 klo 22:04 »

Poistan kohta tunnukseni foorumilta, mutta koska olen ollut aika pitkään aktiivinen enkä halua herättää hämmennystä katoamisella, halusin ensin pistäytyä täällä sanomassa, etten ole lopullisesti lähdössä hipeistä, eikä minulla ole tässä mitään loukkaantumista, draamaa tai  muuta "hämärähommaa" taustalla. Pistän uuden tunnuksen tulille joskus tässä kesällä ja minut tunnistanee kirjoitustyylistä. Pyrin myös osallistumaan mahdollisiin miitteihin jos niitä vielä ilmenee ^-^ Palaillaan!
Kirjattu

fårad

• Vieras
« Vastaus #3017 : 20. Kesäkuuta 2017 klo 23:01 »

<3 Kurre. Toivottavasti palaat pian  ^-^
Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3018 : 20. Kesäkuuta 2017 klo 23:28 »
  • Tykkää (1)

• Kevyet bitit kurre hyvä elämää on sulle ruudun toisellakin puolella .. kun mä olin skidi niin mummon kanssa ruokittiin aina oravia pähkinöitä annettaessa sanottiin kurrekurrekurre  :sydamia :sydamia :sydamia
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3019 : 21. Kesäkuuta 2017 klo 01:02 »
  • Tykkää (1)

• Kaikkea hyvää Kurrelle.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #3020 : 21. Kesäkuuta 2017 klo 13:14 »
  • Tykkää (2)

• Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #3021 : 23. Kesäkuuta 2017 klo 22:23 »

Todella hyvää Jussia kaikille Hipandeerosille  :)
    Kirjattu

Kaffe

• Vieras
    « Vastaus #3022 : 26. Kesäkuuta 2017 klo 09:03 »

Pistän uuden tunnuksen tulille joskus tässä kesällä

näin viikon päästä :D

Mutta tosiaan, minun ei ollut määrä pitää mitään pitkää taukoa saitista, koska kuten sanoinkin, tämä itsessään on erittäin fine. Vanhalla nimimerkillä oli vain kertynyt sen verran historiaa, juttuja joita en enää allekirjoittaisi ja juttuja joita en edes kirjoittaisi, että halusin tehdä ihan uuden tunnuksen. Jos tällä menis ne seuraavat kolme vuotta :D
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #3023 : 26. Kesäkuuta 2017 klo 11:37 »

Vanhalla nimimerkillä oli vain kertynyt sen verran historiaa, juttuja joita en enää allekirjoittaisi ja juttuja joita en edes kirjoittaisi, että halusin tehdä ihan uuden tunnuksen.

Juu, tämän oikeastaan ymmärrän. Itsellänikin on noiden aiempien nimimerkkien aikana ollut vähän sellaisia ja tällaisia kausia, tietynlainen kohkaaminen esimerkiksi menneessä itsessäni nykyään vähän vieraannuttaa.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #3024 : 26. Kesäkuuta 2017 klo 11:58 »
  • Tykkää (1)

• näin viikon päästä :D

Perus. :) Tervetuloa takaisin.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

fårad

• Vieras
    « Vastaus #3025 : 27. Kesäkuuta 2017 klo 22:46 »

Kivaa kun tulit takaisin kotiin Kaffe <3! ^-^
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3026 : 03. Heinäkuuta 2017 klo 12:01 »
  • Tykkää (0)

• Muuttaa kaupungin kerrostalosta maalle ... tässä on kaksi lähtökohtaa a) onko kyse omistusasumisesta b) onko kyse vuokralla asumisesta

Sitten lähdetään vaikka liikkelle a:sta b:hen ... tähän tarvitaan rahaa tai perimää ja kummassakin on päälle vero - ensimmäisessä se voidaan pistää myyjä maksamaan ja jälkimmäisessä se saatetaan maksaa mukana tulevilla varoilla. Omistus asuminen sinäänsä maalla ei montaa hunttia maksa jos kaiken tuottaa itse, mutta jätevesi ja jätehuolto haukkaa oman summansa. Jätehuolto on loppujen lopuksi aika kallista ja itsellä on maksuton sopimus naapurin kanssa kenellä ei roskis täyty niin saan laittaa omani sinne. Jätevettä ei käytännössä tule koska on ulkosauna(tosin rikki) ja paskahuusi ja "kantovesi" jossa olen kuitenkin keksinyt kuin muinaiset kreikkalaiset pumppusysteemin käytön.  Tiski vedet on kuitenkin ohjattu kellarin sadevesitulvakaivoon ja tulvakaivon voi joutua tyhjentämään ettei veri mene kellariin. Lupia tähän systeemin ei ole tarkistettu koska kyseessä on kuitenkin ympärivuotinen mökkeileminen. Saattaa olla että nuo asiat laitetaan kuntoon joka maksaa kanssa - eli jo kertaalleen olen sopinut jätekaivon kaivuusta edullisen hinnan, mutta kaivaja kuoli syöpään ennenkuin ehti aloittaa....

No mitään kyliä mihin joku voisi rennosti mennä kuokkimaan ei suomeen ole tavallaan koskaan aikomusta perustaa koska suomen ihmisaines ja politikka sen mukaan haluaa kulutusyhteiskuntaa ja rahaa - rahaa ei tule jos joku pipertäjä kuokkii omaa kompostoitua paskaansa kasvimaalla eikä poistu eläessään pihapiiristä saati edes omistaisi pankkitilin. Tämä ei ole mahdollista tai sallittua normaaliuden nimissä ja tilaa varmasti piirittäisi viranomaiset millon mistäkin, lapsia huostaanotettaisiin ja jätettäisiin moinen suuntaus vain aikuisille hörähtäneille hörhöille. ...

Hommaa voi kuitenkin harrastaa vaikka stadissa istuttelemalla omia eväitään aina vapaana oleville paikoille ja laskea ettei kaikkea saa sadoksi syystä tai toisesta. Samaa tietty voi tehdä pitkin maaseutua ja punkkailla vaikka teltassa missä milloinkin(tätä olen kokeillut ja jos ohikulkijoita löytyy niin polliiisoillehan ne soittelee että siellä asustellaan ja ei kauaa mene niin tulevat heröttelömään kuulustelemaan henkareita ja ahistelommaan mitäs täällä majoillaan jne jne ja vaikka menisi pois jättäisi aian sillöönsä kun seiskan aikaan aamutuimassa ova sinua ahristelleet niin ohikulkija ei lopeta ...).

Zemppiä kuitenkin kaikille!  :sydamia :sydamia :sydamia
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #3027 : 07. Heinäkuuta 2017 klo 07:48 »

Huomenta, tänään on hyvä päivä mennä viskaan kiekkoa, jep
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #3028 : 23. Heinäkuuta 2017 klo 00:24 »

Minun oli kuluneena päivänä tarkoitus julkaista uusi levy. Musiikkia. Omaa ja itse tehtyä. Ikävä kyllä tekniset laitteet olivat minua vastaan, ja niinpä musiikki jäi toistaiseksi julkaisematta, itse asiassa jäänee vielä viikkokausiksi. Kun tosiasia valkeni, tuli kerta kaikkiaan sellainen pysäys, että tuntui etten jaksaisi enää elää. Kun itselläni ei juuri ole noita läheisiä ihmisiä, työuraa tms, luovat projektit ovat niitä isoja etappeja jotka määrittävät ja rytmittävät elämää. Tämä projekti on venynyt venymistään ja muuttunut stressaavaksi ja traumaattiseksi. Toisaalta se itse musa on minusta edelleen kaikkea muuta kuin hylkäämisen tai hyllyttämisen arvoista. Olin valmistautunut irrottamaan lopultakin näppini siitä kaksiteräisestä miekasta ja säntääväni hyvillä mielin, hymyssä suin ns. kesälaitumille. Mutta eipäs sitten onnistukaan, kannan sitä kiveä repussani vielä kesälaitumillakin. Niille vie kuitenkin tie. Tälle itse asialle en voi yksin & vähään aikaan tehdä yhtään mitään.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #3029 : 24. Heinäkuuta 2017 klo 01:13 »

Tjuuh, tunnistan tunteen. Toivottavasti tauko tekee silti hyvää.

Mulla on yks matikantehtävien nippu, jota kannan kokoajan mukanani..ja yks raporttikin oottelee tekijäänsä. Tässä iltasella, kun muksu jo nukkuu, niin monesti tuntuu mahdollisuus avata tekemättömien tehtävien kansio. Tähän asti on tullut valittua ne yöunet...ja kovasti nytkin olis toive että kun vain pääsis uneen... Ehkä fiilis on liian odottava nukkumiseen. En aio siltikään tehä nyt hommia, mieluummin mietin miettimisiäni vain.
    Kirjattu