Aika rottamaisesti alkoi.
Mikälienee Vikman esittää euroviisukarsinnoissa Cicciolina-biisiä, jonka teemoina on vapaus ja riettaus. Mä en tiedä missä kellarissa se Vikman on elänyt, mutta omasta puolestani oon nähnyt pillut ja tissit niin inflaation ja ylitarjonnan kuluttamina ilmiöinä että niiden huomioarvo on luhistunut jopa nollan alapuolelle. Mitä tahansa työkalua käyttää oman seksuaalisuutensa esiintuomiseen, tai minkä tahansa esiintuomiseen käytetään seksuaalisuutta menettää kaiken kiinnostavuutensa. Kaikennielevä tulehtunut ja kärpäsentoukkia kuhiseva pillu jonka rasvat palaa hekumallisessa tulessa ei enää ole se kätketty aarre jonka kaikki haluaisivat edes vilaukselta ehtiä näkemään, vaan kaikkialla esille revitty julkinen ja julkea iljetys.
Inflaatio koskee kaikkea. Mikään mistä on enemmän tarjontaa kuin kysyntää ei säilytä arvoaan. Sen tähden se valuutta joka on paidan alla kiinnostaa lähinnä kyltymätöntä ihrasilmäistä turistia joka päihtyneessä himossaan yrittää saada kärsimyksellisestä lihallisuudesta irti vielä viimeisiä orgasmin rippeitä hedonistisen arvomaailmansa kermavaahdoksi.
Iljettää nähdä edes sivusta.
Seuraavaksi vasemmistoporvari Li Andersson sanoo että maaseudun peruskoulut suljetaan että kaupunkilaisille saadaan parempilaatuista aivopesua. Harmi että Li Andersson on nuori tyttö, ei viitsi esittää kritiikkiä häntä kohtaan. Voisi loukkaantua. Olisi ollut kivempi kuulla tämä jonkun perussuomalaisen miehen sanomana.
Ja pääuutisena amerikkalaisen koripalloilijan kuolema. Aikuinen ihminen on tullut kuuluisaksi siitä että hän heittelee palloa paremmin pohjattomaan koriin. Luulisi että kyseessä on lapsille suunnattu leikki. Maailma jossa todellisuus on kaikin tavoin ohittanut kaiken parodian konsentroituu liian paksuksi silloin kun sen korppikotkamedia kerääntyy raadon ympärille ylistämään omaa suuruuttaan. Kuinka minua kiinnostaa amerikkalainen koripallo huipputasolla vielä vähemmän kuin mongolialaisen polttopallon kolmosdivisioona, jonka pelaajien traagiset kuolemat säilyttävät kunnioitettavan yksityisyytensä. Ensimmäistä kertaa kuulin Kobe Bryantista kun hän kuoli, eikä minun olisi koskaan tarvinnut kuulla hänestä.
Oikean käden vallan alla patsaita pystytetään vallan käyttäjälle, vasemman käden vallan alla esille nostetaan vallankäytön parhaiten alistettu kohde. Se joka on parhaiten omaksunut sen ihanteet ja amerikkalaisen unelman.
'Bukowski-Dinosauria, we!^