Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 15

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #210 : 16. Elokuuta 2010 klo 20:25 »
  • Tykkää (0)

• Henkisesti keski-ikäinen tuskin olisi ilmoittautunut mukaan mihinkään, missä saattaa joutua huomaamaan itsestään uusia puolia ja ehkä kokeakin jotain, mihin ei ole tottunut. ;) Ei ne ikävuodet, vaan mielenlaatu. :)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #211 : 16. Elokuuta 2010 klo 21:28 »
  • Tykkää (0)

• Huh, vastapainoksi ilmoittauduin kuntonyrkkeilyyn. Sinne sitten mäiskimään kun alkaa ahdistaa ;D
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Vyyppi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #212 : 16. Elokuuta 2010 klo 21:46 »
  • Tykkää (0)

• Tänään oli hyvä päivä.

Aamulla en malttanut odottaa kellonsoittoa, kun jo keittelin kaurapuuroa raparperikiisselin seuraksi. Aamupalan jälkeen oli taas paluu kouluun ja lasin pariin. Tuntui mahtavalta. Huomenna taas uudestaan. Muuttokin tuntuu varmistuvan päivä päivältä. Lisäksi taloon tuli tänään 3kk vanha kissanpoika. Toistaiseksi se on vain kyyristellyt sohvan alla, mutta ehkä yön laskeuduttua uskaltautuu tutkimusmatkoille.

Nyt iltateet, hieman wanhaa folkia ja yöpuulle käy hipin tie.
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #213 : 17. Elokuuta 2010 klo 09:11 »
  • Tykkää (0)

• Jee. Tähän on tultu :) istun palaverissa ja roikun täällä kännyllä. Ja se on paljon se, koska mulla on paha henkinen puhelinallergia. :D
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #214 : 17. Elokuuta 2010 klo 09:40 »

^ hih, no mut asioilla on tärkeysjärjestys.  ;)

Tänään vihdoinkin taas uimahalli aukeaa ja pääsee uimaan. Ai että mä oon sitä odottanu taas koko kesän!
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #215 : 17. Elokuuta 2010 klo 10:06 »
  • Tykkää (0)

• Vähän sama juttu. Vaikka tänä kesänä luonnonvedet on olleet lämpimiä niin silti mä en osaa uida kuin uimahallissa. Siis tehokkaasti. Kun pitää leikkiä enemmän ja pelätä kaloja ja kaikkia ällöjä heiniä mitkä osuu jalkoihin jne. ;D
    Kirjattu

---

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #216 : 17. Elokuuta 2010 klo 10:58 »

Meillä ei tässä lähellä ole kuin joki ja mä oon allerginen sen vedelle. Saan siitä aina kauheaa ihottumaa. Järviin on matkaa kymmeniä kilometrejä, niin ei niille tule lähdettyä kovinkaan helposti. Varsinkin kun itse olen autoton eikä täällä kulje mitään busseja tms.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #217 : 17. Elokuuta 2010 klo 11:37 »

Minäpäs olenkin käynyt tänä kesänä kokonaiset kaksi kertaa uimassa luonnonvedessä. Olen niin kova palelemaan vedessä, että normaalikesinä ei tee mieli ollenkaan. Joskus käyn periaatteesta yhden kerran jossain pulahtamassa. Heinäkuussa uin kahdessa lähitienoon järvessä, kerran kummassakin, ja varsinkin ensimmäisestä nautin oikein kunnolla. Sen useammin ei tehnyt mieli mennä, kun se menovaihe on aina kumminkin useamman kilometrin mittainen ja kunnon hellesäillä sekin tuntui lähes ylivoimaiselta vastukselta.

Uimahallien avaaminen ei paljoa minulle merkitse. Uimahallissa, kylpylässä tms. olen uinut viimeksi muistaakseni viime vuosituhannella. Inhoan sukupuolitettuja puku-, pesu- ja saunaosastoja. Mennä nyt sinne tölläämään ja töllättäväksi, hyh. :P :)
    Kirjattu

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #218 : 17. Elokuuta 2010 klo 11:43 »

Ei siellä kukaan töllää. ;D Ainakin täällä meillä on tosi mukavaa porukkaa aina hallilla. Siellä moikkaillaan vaikkei tunnetakaan ja sulassa sovussa uidaan ja saunotaan ikään katsomatta. Ja tuntuu että siellä kaikki aina hymyilee. Musta se on ihana paikka.  :)
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #219 : 17. Elokuuta 2010 klo 11:59 »

Minulla on muistikuva, että silloin joskus, kun kävin, siellä luotiin toiseen puolin jos toisinkin arvioivia silmäyksiä... No, tätä keskustelua ei oikein tässä viitsi jatkaa, kyse on myös hieman identiteettisistä asioista.
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #220 : 17. Elokuuta 2010 klo 12:20 »
  • Tykkää (0)

• Mä en edes kiinnitä huomiota muihin ihmisiin uimahalleissa tms. Ihan sama jos joku katsoo. Uskon että kaikki ovat joskus alastoman ihmisen nähneet ja jos ei niin mua ei häiritse yhtään jos joku katsoo. Nyt päästiin niin mielenkiintoiseen aiheeseen että tästä pitää tehdä melkeinpä oma avaus..... ;)
    Kirjattu

---

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #221 : 17. Elokuuta 2010 klo 12:49 »

Sama mulla. Jos ja kun katson ihmisiä, katson suoraan silmiin. Mut olisko tässäkin sit ero maaseudun ja kaupungin välillä, meinaan kun mun espoolainen kaveri kävi keväällä mun kanssa tuossa meidän hallilla, niin hän oli ihan ihmeissään miten mukavia ihmiset siellä oli. Eikä hän kuulemma tuntenut oloaan kiusalliseksi, niin kuin käydessään Espoossa hallilla. Maalaiset on kai jotenkin luontevia ihmisten seassa?
    Kirjattu

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #222 : 17. Elokuuta 2010 klo 14:13 »
  • Tykkää (0)

• Tänään asiaan...
    Toinen työpäivä meni mukavasti ja työsopimuksessa oli pari kivaa yllätystä. Sopimus on koko lukuvuoden ilman katkoja (jes!) ja peruspalkkakin noussut parilla kympillä taas. Onnellinen osa-aikatyöläinen. :)
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #223 : 17. Elokuuta 2010 klo 14:20 »
  • Tykkää (0)

• ^ Ihanaa! Tällaisista tulee hyvä mieli. :)
    Kirjattu

---

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #224 : 17. Elokuuta 2010 klo 14:39 »
  • Tykkää (0)

• Hiljainen päivä täällä tänään. Missä kaikki? :O
    Kirjattu

---