Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tatuoinnit & lävistykset - 6

Hviduri

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
    • Hviduri
Vs: Tatuoinnit & lävistykset
« Vastaus #75 : 12. Tammikuuta 2012 klo 22:03 »
  • Tykkää (0)

• Vasempaan käteen tulossa kesän jälkeen, tai no.. kun saan rahaa.
    Vielä suunnitteilla, mutta vasempaan käteen sormenpäistä kyynärpäähän.
    Sininen Riimu/henki tatuointi ^^
    Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #76 : 12. Tammikuuta 2012 klo 22:12 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on vaan kummassakin korvissa yhdet reijät jotka oli alunperin tarkotus venyttää VAIN 5mm mutta kuinkas kävikään jäin koukkuun venyttämiseen niin nyt on sitten 8mm ja yhä venyy varmaankin ;D
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #77 : 17. Tammikuuta 2012 klo 21:10 »
  • Tykkää (0)

• uusin tulokas :] tää on muute yks sellane koru josta en oo koskaan tykänny,mutta tossaha toi nyt on..  ::)
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

holy.crap

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #78 : 03. Helmikuuta 2012 klo 21:47 »
  • Tykkää (0)

• Hehahiha.
    Kirjattu
    What would Jesus do?

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #79 : 09. Helmikuuta 2012 klo 22:02 »
  • Tykkää (0)

• Nyt on tatuointeja kertynyt pari kappaletta. Ranteessa sisarustatuointi osmansolmu joka löytyy siis myös kolmelta sisareltanikin. Selässä anime hahmo Totoro ja vasemman rinnan "alla" kivuliaiden kylkiluiden päällä lukee sana rakkaus...
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #80 : 10. Helmikuuta 2012 klo 13:09 »
  • Tykkää (0)

• ^ samix :D mullekki tulossa ranteeseen sisartatuointi,kuha se sisko eka synnyttää^

ääähh.. unohin et varkaus on suomen kylmin paikka heti oulun jälkeen ja en sitte ottanu pipoo mukaan; venyt jääty >< nyt ne on ihan turvonneet,punaset ja kipeet enkä voi pitää koruja niissä ;( ne näyttääki puolet pienemmiltä ja eile toisesta vuoti jotai nestettä,tosin turvotuski väheni.. toivottavasti ne ei nyt pienene ja menis nyt nopeesti ohi toi!
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #81 : 10. Maaliskuuta 2012 klo 22:12 »
  • Tykkää (0)

• Oho! Nyt hämmästytin jopa itseni! :D Otin nimittäin ala huuleen vertical labretin eilen  ;D Ja ai jumankeita kun koski! Mut nyt oon ylpee itestäni kun selätin ainakii jollakin tasolla älytöntä piikkikammoani  ^-^
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #82 : 10. Maaliskuuta 2012 klo 23:12 »
  • Tykkää (0)

• ^ *kateellinen*  >:( miulle on tulossa kanssa vertical,kuhan tää labretin reikä menee umpee,jos menee.. >:D
    mut onnee uuesta tulokkaasta ♥
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #83 : 10. Maaliskuuta 2012 klo 23:31 »
  • Tykkää (0)

• Yksi kumpaakin. Tatska näkyykin tuossa profiilikuvassa. Erään bändin logo. Kulmalävärin otin viime kesänä yksillä festareilla pienessä sievässä.. oli kyllä ollu pidempään jo mielessä.
    Kirjattu

peikkotytyy

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #84 : 05. Huhtikuuta 2012 klo 11:09 »
  • Tykkää (0)

• Tältä löytyy molemmista korvista venarit, smiley, nenäläväri ja kulmaläväri:) Kieli tulossa..
    Leimaa myöskin tulossa kesällä, itse olen suunnitellut kuvan:P
    Kirjattu
    Rakastan yli kaiken,
    suurta voimaa joka loi sen,
    kaiken olevaisen,
    olen sitä olen vain sen.

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #85 : 06. Huhtikuuta 2012 klo 15:12 »
  • Tykkää (0)

• Vuosi sitten otin korviin toiset lävistykset ihan perus lobe ja nyt on tupla venytykset käynnissä. Toisessa korvassa on nyt 12mm+4mm ja toisessa 10mm+3mm. Tarkoituksena ois et molemmissa korvissa ois lopulta 20mm+10mm reiät. Nenäläväri ois tarkotus ottaa uudestaan taas ja kauhee tatskakuume on iskeny ja ideoita on paljon. Toivottavasti pääsee pian toteuttamaan näitäkin unelmia. :)
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

luna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #86 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 15:27 »
  • Tykkää (0)

• korvissa on helyjä ollut aina ja olen nitä lähiakoina karsinut isolla kädellä. Nykyään tragus ja (wikipedian mukaan) rook ja pari tavallista rustoreikää. Rustokorut on siitä ärsyttäviä että ainaa saa olla takkuja repimässä niistä irti. Venytykset on ollut useaan kertaan, parhaimmillaan 18mm. Alotin venytyksen muutaman kerran "alusta", eli otin korun pois annoin kutistua ja aloitin taas pienillä koruilla :D tuli joku ihme addikti. Enää ei venytyksiä ole, eihän ne toki minnekkään häviä mutta kohtuu hyvin kutistuneet.

Lisäksi löytyy napakoru. Lävistyksiä on ollut naamassa erikohtaa ylähuulessa ja joskus nenässäkin. Kasvoissa ei enää mitään. Nuorempana tein myös lävistysen itse tohon rintojen väliin, sillai siihe yläpuolelle. ei hirveen hyvä idea, jouduin tekemään sen useamman kerran kun ei meinannut mennä suoraan ja tein sen vielä jollain jättipaksulla neulalla (kielilävistys-neula?).. pieni arpi siitä sitten jäi kun kasvoi ulos väärän korun takia. Yritin sillo joskus myös samaisella neulalla tehdä itselleni kielikorua, vaan neulaa en saanut puoleaväliä pidemmälle.. :D

Pidän kovasti tatuoinneista kehon koristajina, miellän ne jopa seksikkääksi. Itselläni ei ole tällähetkellä kuin yksi. Otin sen 14-15 vuotiaana muistuttamaan siitä että olen todella vapaa, eikä kannata ripustautua mihinkään, riippuvaisesti. Ehkä myöhemmin lisää.
    « Viimeksi muokattu: 26. Marraskuuta 2012 klo 00:53 kirjoittanut luna »
    Kirjattu

Aarrematkailija

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Maailma on kaunis
    « Vastaus #87 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 20:06 »
  • Tykkää (0)

• Mulla oli kulmakoru, mutta otin sen pois n. vuosi sitten. Nyt olen miettinyt, että millä tavalla mun kannattais laittaa uus koru siihen entisen tilalle ? ...Onkohan siinä vielä vanha reikä jonka läpi saisin itse tungettua korun, vai kannattaiskohan mennä suoraan liikkeeseen teettää uus korunpaikka ?

Kaverini sai korun nätisti läpi vaikka reikä oli "umpeutuneena" neljä kuukautta ...Tuleekohan rumaa jälkeä jos alan itse tekemään saman, mitä luulisitte?  :o
    Kirjattu

Loco

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #88 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 21:53 »
  • Tykkää (0)

• Näin miehenä pidän hyvin surullisena sitä, että naiset ottavat tatuointeja. Puhdas iho on mielestäni paaaaaljon kauniimpi, kuin mikään tatuointi ikinä.
    Itsellänikään ei ole ainuttakaan tatuointia, eikä tule. Ikää on sen verran, etten ole ihan poikanen enää. On tullut kierrettyä muutakin kuin tahkoa... tarkoittaen sitä, että mahdollisuuksia on ollut, ilmaisiakin. Joillekin kundeille tatuoinnit jotensakin sopivat, mutta ikinä en ole nähnyt ihailtavaa tatuointia naisen ihossa.
    Mielestäni koko villitys on hyvin surullinen.
    Kirjattu
    “Because we don't think about future generations, they will never forget us.” - Henrik Tikkanen

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #89 : 30. Huhtikuuta 2012 klo 16:50 »
  • Tykkää (0)

• ^ onneks mulle on sattunu miehiä jotka on ''palvonu'' tatuointeja,varsinki naisilla ;D no on niillä itelläänki ollu kroppa täynnä mut on ollu niitäki joilla ei oo ollu yhtää. Mut täytyy myöntää,et ite tykkään enemmä miehistä joilla niitä leimoja paljon mutta meitä on moneks ja hyvä nii ;)

äh.. minä sekä kone käydään hitaalla,mutta tarkennetaa vielä- en miekää tykkää niistä ''ihqdaa mulla on tribaali alaselässä'' tatskoista,mutta ihmisellä henk.kohtasista ja hienoista kuvista kyllä. Ja itelläki joka ikiselle kuvalle (joita nyt on valmiiks suunniteltuina 6-7) on syvä tarkotus,niin syvä et niitte tarkotusta ei ees pysty selittämää. Eikä se todellakaa oo kaikilla vaa joku villitys.
    « Viimeksi muokattu: 30. Huhtikuuta 2012 klo 17:04 kirjoittanut Newbie »
    Kirjattu