korvissa on helyjä ollut aina ja olen nitä lähiakoina karsinut isolla kädellä. Nykyään tragus ja (wikipedian mukaan) rook ja pari tavallista rustoreikää. Rustokorut on siitä ärsyttäviä että ainaa saa olla takkuja repimässä niistä irti. Venytykset on ollut useaan kertaan, parhaimmillaan 18mm. Alotin venytyksen muutaman kerran "alusta", eli otin korun pois annoin kutistua ja aloitin taas pienillä koruilla

tuli joku ihme addikti. Enää ei venytyksiä ole, eihän ne toki minnekkään häviä mutta kohtuu hyvin kutistuneet.
Lisäksi löytyy napakoru. Lävistyksiä on ollut naamassa erikohtaa ylähuulessa ja joskus nenässäkin. Kasvoissa ei enää mitään. Nuorempana tein myös lävistysen itse tohon rintojen väliin, sillai siihe yläpuolelle. ei hirveen hyvä idea, jouduin tekemään sen useamman kerran kun ei meinannut mennä suoraan ja tein sen vielä jollain jättipaksulla neulalla (kielilävistys-neula?).. pieni arpi siitä sitten jäi kun kasvoi ulos väärän korun takia. Yritin sillo joskus myös samaisella neulalla tehdä itselleni kielikorua, vaan neulaa en saanut puoleaväliä pidemmälle..

Pidän kovasti tatuoinneista kehon koristajina, miellän ne jopa seksikkääksi. Itselläni ei ole tällähetkellä kuin yksi. Otin sen 14-15 vuotiaana muistuttamaan siitä että olen todella vapaa, eikä kannata ripustautua mihinkään, riippuvaisesti. Ehkä myöhemmin lisää.