itelläni on tällänen lista lävistyksiä ollu/on: septum,bridge,2x nostril,labret,snake bites,madonna ja surface wrist. Noista tällä hetkellä septum ja bridge. Labrettia kasvattelen umpeen ja otan verticalin. Nii ja korvissa on kummassaki 18mm venyt ja toisessa sen lisäks 1,6mm ja normi.. Noita reikiä on kerääntynyt jo ihan senkin takia,että oon ollu harjottelemassa/töissä lävistysliikkeessä. Ja oon menossa varmaan takasinkin jossain vaiheessa sinne.
tatskoja ei vielä oo,mutta tulossa on nää: vasemman ranteen sisäpuolelle kolme kirjainta,oikeen ranteen sisäpuolelle yks päivämäärä,selkään miun koiran muistotatska kun ei enää elä ja sitte vasempaan käteen sellane lintu,jota oon halunnu 6v asti

näyttääpäs nää määrät näi kirjotettuna paljolta ja en ees oo mikää neulatyyny (enää)

mulle tää on ollu helpoo alaikäsenä (ja sillonki ku oli vielä alle 16) kun tosiaan tuttu toi yks lävistäjä (se tekkee myös ton yhen tatskan,vaikken vielä oo 18,muute tiukka raja 18) ja sitte se,etten oo ikinä oikee kyselly että saanko tehä jotaki,vastauksen tiiän liian usein

jos oon sanonu jotaki,oon vaa ilmottanu tekeväni jotaki