Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Foorumi bugittaa? - 1

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Foorumi bugittaa?
« : 10. Maaliskuuta 2021 klo 15:25 »
  • Tykkää (0)

• Bugittaako teilläkin foorumin yläosa? Itellä se näyttää tältä: https://i.ibb.co/b5NTqL0/foorumin-bugitus.jpg

Ja tuo on ollut ehkä viikon. Ajattelin pistää Vihreäkaupungille viestiä aiheesta, mutta kysyn ensin täällä onko ongelma muillakin.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

somppu

• Vieras
    Vs: Foorumi bugittaa?
    « Vastaus #1 : 10. Maaliskuuta 2021 klo 15:53 »

Juu tuolta näyttää myös minulla  C:-)
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #2 : 10. Maaliskuuta 2021 klo 16:13 »

Mulla bugii vähän lievemmin, mutta pari rivii menee päällekkäin myös täällä.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #3 : 14. Maaliskuuta 2021 klo 16:47 »
  • Tykkää (3)

• Palveluntarjoaja oli tehnyt muutoksia, nyt taas pelittää :). Piti vähän korjailla asioiden polkuja.
    « Viimeksi muokattu: 14. Maaliskuuta 2021 klo 16:51 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #4 : 14. Maaliskuuta 2021 klo 17:02 »

Jes, mahtavaa! Kiitoksia!  :)
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 15. Maaliskuuta 2021 klo 16:05 »
  • Tykkää (0)

• Nonnih, nyt vasta pääsin lukemaan foorumia ekaa kertaa viikkoihin!
    Kirjattu

Hermit of Think-Follow

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 27. Marraskuuta 2025 klo 10:32 »
  • Tykkää (0)

• No nytpäs on kummallinen bugi... Toinen käyttäjä loi ketjun aiheesta yliseksuaalisuus, ja ehdin kirjoittaa siihen vastineen, mutta hän poisti koko ketjun. Kun minulla oli valmis teksti, päätin käynnistää oman ketjun samasta aiheesta (otsikko "Yliseksuaalisuudesta"). Hetken kuluttua tämä toinen käyttäjä olikin kirjoittanut uudelleen ja luonut jälleen oman ketjun, minkä myötä ajattelin, että voisin siirtää oman tekstini erillisestä ketjusta sen toisen ketjun avauksen alle. No, foorumi ei avaa nyt sitä omaa ketjuani minulle OLLENKAAN. Kun otsikkoa yrittää klikata, selaimen osoiterivi väittää minun siirtyvän ketjun sivulle mutta näytöllä näkyy yhä vain lista foorumin ketjuista, eli en siirry mihinkään. En siis pääse poistamaan ylimääräistä ketjua, muokkaamaan sitä tai edes lukemaan. Todella outoa. Mainittuun toisen käyttäjän uuteen ketjuun pääsen oikein hyvin ja kirjoitinkin nyt tosiaan siihen.
    Kirjattu