Shutter Island, elokuva on hieno kertomus ihmisen elämästä ja hulluudesta(vähän kuin fightclub). The Game, psyykkisesti arvelluttava. They Live, vanha klassikko. Filmatisointi kirjasta Piin Elämä on myös kauniisti toteutettu. Ehkä Piin elämä kannattaa näistä katsoa jos valitsee yhden mainitsemistani. En voi riittävästi sitä ylistää, sehän on kuitenkin pelkkä elokuva.
Eniten oon kuitenkin tykännyt sellaisista elokuvista kuin Inside Out, 5 legendaa, Lego Movie, Big Hero 6, Men in Black 2, Shrekit...Voi itku... ensimmäisen kerran suutelin tyttöä vuonna 91 elokuvassa Terminator 2, tuomion päivä. Tuo tyttö on jo kasvanut naiseksi, ja yhdeksi yöksi huolisin hänet edelleen. Elokuvat on tylsiä. On hyvä että niissä käsitellään joskus mielenkiintoisia ideoita ja ajatuksia. Useat niistä on kuitenkin jo esitetty kirjoissa. Kirjat ovat tylsiä.
Elämä on kuitenkin niin jännää ettei sitä uskalla kohdata, parempi että viihteen tähdet elävät puolestani ja minä tyydyn tuntemaan empatiaa idoleitani kohtaan. Ajattele, Leonardo di Caprio feikkaa sen elämän jonka hän elää puolestani.
Joskus olisi kiva tavata joku kaunis nainen joka suostuisi katsomaan kanssani elokuvia ja pitämään minua kädestä kiinni. Se olisi romanttista. Sitten olisimme menemättä kävelelylle metsään ja pelaisimme illalla shakkia yömyöhään asti. Aamulla söisimme seitsemän lajin aamiaisen mannapuurolla ja shamppanjalla ja täyttäisimme huoneen lattian ilmapallomereen. Yöllä kantaisimme sängyn parvekkeelle ja makaisimme sillä vierekkäin ja katselisimme läppäriltä uudestaan elokuvia. Elokuvat ovat ihania.