Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Heikki H. Attila on kuollut - 1

Epilä Phoenix

• Vieras
Heikki H. Attila on kuollut
« : 10. Toukokuuta 2016 klo 09:49 »

Uskallan jakaa tämän nyt varmana tietona, sillä Facebookissa on useita asiaan liittyviä päivityksiä ja postauksia. Heikki ei ollut julkisuuden henkilö, joten valtavirran mediat eivät hänen kuolemaansa ole noteeranneet. Epäilemättä moni tällä foorumilla vaikuttava ihminen silti hänet tuntee tai tietää.

Heikki oli poikkeuksellinen ihminen monessa mielessä. Itse tapasin hänet eräässä Suomen Rainbow Gatheringissa, jossa pidin häntä aluksi jonkinlaisena "ajatuspoliisina", koska tunsin, että hän vaikuttaa minuun. Luultavasti kysymys oli siitä, että hän oli niin vaikuttava henkilö itsessään, ilman että hän aktiivisesti yritti vaikuttaa.

Youtubessa on Heikistä tällainen haastatteluvideo. En itse ehtinyt ensiyrittämällä katsoa kokonaan, mutta sen verran kiinnostavalta vaikutti, että linkitän: https://www.youtube.com/watch?v=NeNkeBFgcwk
Kirjattu

JA

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Heikki H. Attila on kuollut
« Vastaus #1 : 10. Toukokuuta 2016 klo 12:54 »
  • Tykkää (0)

• Uskallan jakaa tämän nyt varmana tietona, sillä Facebookissa on useita asiaan liittyviä päivityksiä ja postauksia. Heikki ei ollut julkisuuden henkilö, joten valtavirran mediat eivät hänen kuolemaansa ole noteeranneet. Epäilemättä moni tällä foorumilla vaikuttava ihminen silti hänet tuntee tai tietää.

Heikki oli poikkeuksellinen ihminen monessa mielessä. Itse tapasin hänet eräässä Suomen Rainbow Gatheringissa, jossa pidin häntä aluksi jonkinlaisena "ajatuspoliisina", koska tunsin, että hän vaikuttaa minuun. Luultavasti kysymys oli siitä, että hän oli niin vaikuttava henkilö itsessään, ilman että hän aktiivisesti yritti vaikuttaa.

Youtubessa on Heikistä tällainen haastatteluvideo. En itse ehtinyt ensiyrittämällä katsoa kokonaan, mutta sen verran kiinnostavalta vaikutti, että linkitän: https://www.youtube.com/watch?v=NeNkeBFgcwk

ihan mielenkiintonen video
    Kirjattu

faråd

• Vieras
    « Vastaus #2 : 11. Toukokuuta 2016 klo 09:29 »

Tapasin Heikin joskus, mutta tää video kyllä kertoi mukavasti vähän lisää. Harmi juttu toi syöpä ja monen monet syöpähoitojaksot. Surun seurana tunnen valtavasti kiitollisuutta ja myötätuntoa ja iloa siitä että hän pääsi eteenpäin. Kaunis Heikki, nähdään, :D jotenkin sellainen olo tuli nyt tässä, nähdään! Ei ole hyvästien paikka, mä lupaan että viskon kukkasten siemeniä tässä keväällä hallojen vähetessä tuonne maille ja mannuille! <3 Valoa ja voimaa, Siunaksia meille kaikille :)
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    « Vastaus #3 : 12. Toukokuuta 2016 klo 11:23 »

Kerran juttelin Heikin kanssa pari-kolme vuotta sitten. Satuimme istuskelemaan vierekkäin eräässä tapahtumassa ja vaikkemme toisiamme entuudestaan tunteneet, niin nopeasti syntyi hyvä keskustelu. Mukava mies ja inspiroiva persoona. Kaikkea hyvää hänelle. <3
    Kirjattu