Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Elämmekö unessa? - 1

Colourflower

• Vieras
Elämmekö unessa?
« : 27. Maaliskuuta 2012 klo 19:03 »

Kirjailija, salaliittoteoreetikko Sven-Olof Jakobsson esittää melkoisia väittämiä maailmanhistoriasta ja meidän ajattelustamme teoksessaan Salainen asiakirja No. 1. Kirja on kokonaisuudessaan luettavissa netissä ja lainattavissa vapaasti – tässä alkusanat: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=2031

Vaikkei yhtyisikään Jakobssonin näkemykseen siitä, kuinka vapaamuurareiden kaltaiset salaseurat ovat ohjailleet koko maailmanhistoriaa takavasemmalta ja blaa-blaa, on kyllä aika huomionarvoista, mitä hän kirjoittaa tajuntamme ja tietoisuutemme nykyisestä tilasta: "Elämme unessa. (...) Oikea todellisuus ei paljastu lukemalla lehtiä, tietosanakirjoja tai seuraamalla televisiota, sillä ne ovat vain kulisseja. Siksi on oikean todellisuuden löytämiseksi kurkistettava kulissien taakse, mikä tulee olemaan useimmille järkyttävä ja pelottava hyppy täysin tuntemattomaan maailmaan."

Lisää otteita Jakobssonin alkusanoista:
"Tajuntaamme täytetään tarkkaan harkituilla piiloviesteillä, jotka hämärtävät käsityksemme todellisuudesta. Meitä tylsistetään!"
"Ei meillä todellisuudessa ole mahdollisuutta päättää omista asioistamme. Niistä päättävät muut, vaikka kuvittelemme, että äänioikeus on demokratiaa, joka antaa meille päätösvaltaa. Se on vain näennäisoikeus, jolla ei voi mihinkään vaikuttaa. Tämä 'kansalaisoikeus' on vain mielikuvaa, ei oikeasti käytäntöä. Se on meille syötetty 'totuus' eli eräs niitä rauhoittavia lääkkeitä, joiden avulla meitä pidetään unessa."
"Se tapahtuu hyvin persoonallisella tavalla joukkotiedotusta ja viihdeteollisuuden keinoja käyttäen. Ei tyrkyttäen vaan niin ovelasti toteutettuna, että jopa janoamme sitä. Se tavoittaa harkitun tarkasti jokaisen meistä, vuorokauden kaikkina aikoina, tehden herkeämättä työtä päämääriensä puolesta. Se on valta, joka muokkaa ja muovaa ihmisen mieltä ja ajatuksia haluttuun suuntaan. Mediaa hallitseva pieni ryhmä korostaa meille tavoitteitaan edistäviä asioita jättäen epäedulliset kertomatta. Kun lukee Platonin kirjaa
Kuinka massoja hallitaan, saa tietää, kuinka meitä on käsitelty ja selityksen sille, miksi olemme nukkuneet sillä aikaa, kun kaikki on tapahtunut."

Tämä kaikki yhdistyy mielessäni eräiden Meksikon natiiviamerikkalaisten näkemykseen, jonka mukaan nykyihmiset – varsinkin pohjoisamerikkalaiset, eurooppalaiset ym. – ovat "unissakävelijöitä". He luulevat näkevänsä, kokevansa ja ymmärtävänsä, mutta eivät oikeasti tee niin vaan kulkevat unessa. (Asiasta oli juttu jossakin lukemassani lehdessä niin monta vuotta sitten, etten voi kuvitellakaan löytäväni sitä tai siihen viittauksia nyt.) Jakobsson on yhteiskunnallisesti suuntautunut ihminen ja edellä mainitut natiiviamerikkalaiset puhuvat henkisestä maailmasta, mutta näen niissä silti oleellista samankaltaisuutta.

Elämmekö unessa? Minun mielestäni kyllä – ja samalla ei, sillä itse koen olevani keskimääräistä enemmän hereillä ja juuri tämän aiheuttavan nykyisin olemassaolevan valtavan kuilun oman elämäni lähtökohtien ja yhteiskunnan vaatimusten välille. Onko tällä foorumilla useampiakin, jotka kokevat olevansa hereillä unissakävelijöiden keskellä? Kiinnostaisi lukea ihmisten kommentteja aiheesta ja samalla myös Jakobssonin väitteistä. Itse olisin kyllä valmis väittämään, että itse Jakobsson ei ole täysin hereillä, vaan hän on asioista jyvälle päästyään höpsähtänyt liian helppoon kokonaisselitykseen ja samalla outoihin johtopäätöksiin, joista muutamat ovat hyvin huolestuttavia. Hän selittää siis perusteellisesti ilmiön, josta itse selitys paljastaa hänen itsensäkin kärsivän.
« Viimeksi muokattu: 27. Maaliskuuta 2012 klo 19:05 kirjoittanut Colourflower »
Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
Vs: Elämmekö unessa?
« Vastaus #1 : 27. Maaliskuuta 2012 klo 19:14 »
  • Tykkää (0)

• Heh, tähän sopii kuin nenä päähän tuo mitä pistin ketjuun Pysäyttävät videot:

Painavaa asiaa Yrjö Kallisen suusta.

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/elammeko_unessa_15455.html#media=15460

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #2 : 27. Maaliskuuta 2012 klo 19:53 »

^ Mitä mieltä itse olet asiasta?

(Tämä keskustelu ei tarvitse keskusteluntappajaa jo kertaalleen syötetyn videolinkin muodossa, vaikka Yrjö Kallisen ajatukset tähän yhteyteen sopivatkin takuuvarmasti. Foorumin ylläpitäjänä varmasti ymmärrät, VK, ettei video merkitse osallistumista keskusteluun vaan päinvastoin, sillä tästä eteenpäin keskusteluun osallistuminen "vaatii" videon katsomisen, mitä useimmat foorumin käyttäjät eivät jaksa tai halua tehdä. En minäkään. [Anteeksi. Poista tämä, jos on liian neggistä.])
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    « Vastaus #3 : 28. Maaliskuuta 2012 klo 13:52 »

Pikaisella tutustumisella näyttäisi siltä, että sekä Sven-Olof että Yrjö Kallinen ovat ymmärtäneet, että olemme unessa (mikä on jo paljon se), mutta eivät täysin osaa herätä siitä. Saatan olla väärässä, mutta tuntuu siltä, että kumpikin tarjoaa vain uusia ideoita vanhojen tilalle sen sijaan, että avaisivat kokonaan silmänsä vapautuen ideoiden vallasta.

Kallinen kylläkin puhui siitä, miten suggeroitavissa olevat ihmiset omaksuvat idean toisensa perään, ja että tätä tulisi varoa ja tutkia asioita objektiivisesti. Silti ainakin minulle jäi se kuva, että hän itse tarjosi vain ideaa toisen perään, eli kommunismia kerskakulutuksen tilalle.

Vaikka pidänkin salaliittoteorioista, niin en silti usko, että mieltämme kahlitsevat niinkään mitkään New World Order -porukat tai muut tahot (mahdollista toki sekin on), vaan oma luontomme. Niin kuin Kallinenkin sanoi, niin puusta pudonneiden esi-isiemme perintö elää: valtaosa ihmiskunnasta syö, nussii, sotii ja kerää tavaroita sikeässä unessa. Mutta heräämistä tapahtuu koko ajan - onneksi!
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #4 : 28. Maaliskuuta 2012 klo 14:29 »

Eilisen ja huomisen unessa eläminen voi olla vaarallista. Tässä hetkessä eläminen on ratkaisu. Tänään tehtävät asiat ensin, eikä "huolia" koskaan. Tänään syötävä ruoka on laadusta välittämättä parasta, koska se on ruokaa, jota ainoastaan voi syödä. Joku sanoi, että jos porukat vaihdetaan järjestelmä ei silti muutu miksikään. Täytyy kohdentaa ajatukset asioiden juurille. Omasta itsestä pitäisi kartoittaa asiat, jotka vaikuttavat itseen sekä omat rajansa, joita myöhemmin tulee laajentamaan pienellä ulkopuolisella avustuksella jopa.
    « Viimeksi muokattu: 28. Maaliskuuta 2012 klo 14:33 kirjoittanut Ksri »
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #5 : 28. Maaliskuuta 2012 klo 19:21 »
  • Tykkää (0)

• ^ Mitä mieltä itse olet asiasta?

Koen olevani unissakävelijä unissakävelijöiden keskellä. Toiset näkevät toisia asioita selkeämmin kuin minä, ja minä vuorostaan näen joitakin asioita selkeämmin kuin toiset. Tuntuu siltä että suurin osa ihmisistä hahmottaa jonkin osan unea, mutta kokonaisvaltaiseen unesta heräämiseen riittääkin sitten mielenkiintoisia pähkinöitä niin paljon, että useimmille siinä on ihmiselämäksi haastetta.

Uskon kansan nukuttamiseen hieman mutkan kautta, koska yhteiskunta nykymallissaan tarvitsee toimiakseen valikoidun tiedon syöttämistä kansalle, mutta en kuitenkaan NWO:n kaltaiseen systeemiin.

Konnalle: Kallinen taisi videossa todetakin että hän ei ole suinkaan rummuttamansa ajattelun ihannemalli, hän on suorastaan irvikuva niin kuin hän asian ilmaisi. :D Mielestäni hänen sanomansa oli tämä: jokaisen on otettava itse vastuu unestaan ja siitä heräämisestä. Mutta siihen miten tuo temppu onnistuu, ei hän suuremmin mennyt.

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 28. Maaliskuuta 2012 klo 21:42 »
  • Tykkää (0)

• Yrjö Kallinen oli ilman muuta oikeassa todetessaan, että puusta pudonneiden esi-isiemme vaistot elävät, olkoonkin, ettei ihmissuku pudonnut puusta, vaan alkoi elää maan pinnalla osana evoluution vääjäämätöntä kulkua.

Mielestäni tärkeintä, mitä ihmiskunnalle voisi tapahtua, olisi ymmärtää se, että ihminen on osa luontoa ja eläinlaji muiden eläinlajien joukossa. En ole ollenkaan sitä mieltä, että ihmisten pitäisi pyrkiä eroon vaistoistaan, vaan nimen omaan ymmärtää ja hyväksyä se, että ihmisten käyttäytymisen takana vaikuttavat hyvin pitkälle samat evoluution muovaamat vaistot kuin muillakin nisäkkäillä.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Betula Nana

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 31. Maaliskuuta 2012 klo 11:21 »
  • Tykkää (0)

• Mielestäni suurin osa meikäläisistä mennä tohottaa tosiaan sikeässä unessa. Itse asemoidun jollakin tavalla heränneiden porukkaan. En kuitenkaan väitä hahmottavani todellakaan kovinkaan paljoa, tai kaikkea. En oikein ymmärrä, miten se voisi yksittäiselle ihmiselle olla edes mahdollista.
    Samasta monimutkaisuuden syystä epäilen vahvasti, että miltään yhdeltä porukalta voisi onnistua koko maailman pyörittäminen omien tarkoitusperiensä mukaisesti. Tai ehkäpä ihmisluonto ei olekaan niin monimutkainen asia kuin kuvittelen, vaan joku / jotkut ovat keksineet tavan hahmottaa, minkälaisiin muutoksiin kulloinkin olemassa olevat seikat tulevat johtamaan. Jos näin on, tajuan sen todennäköisesti viimeisten joukossa ellei sitä kukaan väännä minulle rautalangasta, koska itselleni on ylivoimaisen vaikeaa "arvata", mitä kukakin yksilö tulee seuraavaksi tekemään. (Johtunee omasta melko arvaamattomasta luonteestani.) Saatika jos pitäisi hahmottaa kokonaisten kansakuntien kehityskulkuja. Vaikka onhan se kuitenkin mahdollista. Jos nimittäin sellainen porukka olisi ohjaamassa maailmaa, olisi ne muutokset aloitettu jo vuosikymmeniä tai tod.näk. vuosisatoja sitten, jolloin kyseisillä tahoilla alkaisi olla jo hieman kykyä nähdä syitä ja seurauksia myös etukäteen.

En ole lukenut kunnolla, mitä tämä NWO pitää sisällään tai mitä Sven-Olof Jakobsson haluaa sanoa, mutta olen ymmärtänyt, että jokin / jotkin näistä teorioista ennustaa joidenkin tahojen ajavan yhtenäistä maailmanhallitusta. Vaikka näitä teorioita ja teoreetikkoja pitäisi hassuina, niin kyllähän moni asia näyttäisi moista pyrkimystä olevan olemassa.
    Ja todistettavasti on mahdollista synnyttää ajatus ja laittaa muutokset alulle, kuolla itse pois ja vuosikymmenien päästä muut ihmiset toteuttavat pyrkimyksiäsi. Esim. EU:n syntyminen. Ensimmäisten ideoijien joukossa oli ajatus, että on tehtävä Euroopan liittovaltio (tod.näk. vastapainoksi USA:lle.) Mutta he ymmärsivät, että se on rakennettava niin hitaasti, että ihmiset eivät ymmärrä mitä tapahtuu ja siksi vältytään siltä vastustukselta, joka kaataisi tavoitteen, jos se lyötäisiin sellaisenaan pöytään. On hirveän kiehtovaa, että ajatukset voivat jäädä tällä tavoin elämään ja toteuttamaan itse itseään, ilman niitä ihmisiä jotka tavoitteet ovat määrittäneet.
    (Ja nyt asetan foliohatun tiukemmin myös korvieni päälle ja kehoitan kaikkia rationaalikkoja hyppäämään tekstin yli: Vai onko todella niin, että vain ideat jäävät? Tiettyjen kehityskulkujen vääjäämätön ajaminen vuosikymmenet toistensa jälkeen aiheuttaa väkisinkin ajatuksen, että voivatko ne todella pysyä hengissä ilman ketään pysyvää asian ajajaa? Toki teoriassa riittää, että löytyy aina uusia ihmisiä, jotka ottavat ajatuksen omakseen ja hyötyvät sen ajamisesta. Mutta vaikka en uskokaan varsinaiseen personoituun jumalaan, paholaiseen on melko helppoa uskoa välillä. Tai ainakin paholaisen asianajajaan...;D)

Itseäni askarruttaa se, että mitä tarkoitetaan täysin heränneellä ihmisellä? Minkälainen ideologia "sallitaan" heränneelle? Pystyykö joku kertomaan, millainen on ihminen ilman mitään ideologiaa? (Tässä yhteydessä tarkoitan nyt ideologialla maailmankatsomusta / tapaa jäsennellä maailmaa / tms, en mitään tiettyä aate- / oppijärjestelmää.)
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 31. Maaliskuuta 2012 klo 18:39 »
  • Tykkää (0)

• Historian tulkinnoissa ei koskaan kannata ryhtyä teleologisiin selityksiin, olkoonkin, että tämän päivän näkökulmasta monia varmaankin houkuttaisi ajatella, että kaikki, mikä Euroopan yhdentymisen historiassa on tapahtunut, on tähdännyt tiettyyn päämäärään eli EU:hun sellaisena kuin se nyt on.

Euroopan yhdentymisen taustalla on ollut kolme suurta lähtökohtaa: jälleenrakennus toisen maailmansodan jälkeen, Neuvostoliiton muodostama todellinen tai kuviteltu uhka sekä tarve sitoa Länsi-Euroopan entisten vihollismaiden edut yhteen. Suurin tavoite oli estää uusien tuhoisien sotien syntyminen. Yhdistymishanketta ei ollut suunnattu Yhdysvaltoja vastaan. Yhdysvaltojen Länsi-Euroopan maille sodan jälkeen antama ns. Marshall-apu oli yksi yhdentymishankkeen alkusysäyksiä. Kuvaavaa on, että Länsi-Euroopan maiden valuutatkin sidottiin dollariin. Vasta 1960-luvulla Ranska Charles de Gaullen presidenttikaudella alkoi ottaa etäisyyttä Yhdysvaltoihin. Yhdentyminen ei ole ollut mutkatonta eikä johdonmukaista. Muistettakoon, että Iso-Britannia liittyi EU:n edeltäjän EEC:n jäseneksi vasta 1973.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Ankkadaami

• Vieras
    « Vastaus #9 : 01. Huhtikuuta 2012 klo 12:53 »

Unessakävelijä unissakävelijöiden joukossa. Paitsi että ehkä kuljen enemmänkin omissa unissani kuin muiden yhteisissä. En ole koskaan kiinnittänyt huomiota hirveästi yhteiskunnan tapahtumiin. Ne ovat tapahtuneet niinkuin monet muutkin tapahtumat. Yksi tapahtuma satojen tuhansien muiden joukossa joita tulee kokoajan joka luurista kaikista ilmansuunnista. Ei minua kiinnostaa miksi EU on perustettu, ehkä enemmänkin huvittaakseni itseäni, mutta ei sillä ole painoarvoa minulle. On tylsää väitellä tosissaan miksi jokin on tapahtunut, kun tärkeintä on vain se että asia on tapahtunut. Taustatiedot muuttuvat kokoajan, mutta harvemmin itse tapahtumat. Kokoajan ollaan liikkeessä, niin tietenkin tietokin liikkuu, on itsensähuijaamista jos kuvittelee asian olevaan justiinsa silleen ja jetsulleen, niin kuin se esitetään, mutta siinä menisi sitten oma elämä ja kulutettaisiin siinä muidenkin elämää, kun ruvettaisiin miettimään miten asiat oikeasti on. Ei minulle todellisuutta ole se, että ammuskellaanko jossain ja mitä Aasiassa tapahtuu, tai mitä ne on YK:ssa päättäneet. Minulle todelllisuutta on kun pikkukivet nirhivät polvet naarmuille kaatuessa, tai kun tuuli oikaisee hiuksieni lävitse puhaltamaan puista kuivia lehdenkärttänöitä. Lyhyesti selittäen minulle todellisuutta on, jos joku iskee minua täyttä turpiin, ei se, että mistä hemmetistä se tempaisi sellaiset mielihalut tehdä niin. Haluan todellisuuteni yksinkertaisena, mitään suurempia ei siihen tarvitaan. Ei minulle todellisuutta tapahdu itsestäni tuhansien kilometrien päässä, sitä tapahtuu silmieni edessä. Sitten huvikseni ja viihdytyksekseni, tai kun haluan tarjota mielelleni jotain etovaa, niin sitten ruvetaan miettimään niitä kaukaisempia paikkoja, ja tapahtumien taustoja. Ei muuten, muuten istutaan vain tuijottamassa omia mustelmia jaloissa ja mietitään miten sattuu, ehkä sitten välillä annetaan ajatusten hakeutua miettimään miten huonot oltavat jossain maassa jonne matkaa on useita tuhansia kilometrejä. Siksi minulle unessa eläminen ei ole yhteiskunnallisten tapahtumien oikeiden taustojen piilottamista omalta mieleltä. Ajattelen minäkin niitä asioita, mutta ne ovat jotain kaukaista minulle, en minä pysty niitä todellisuuden kaltaisena ajattelemaan, ihmisilluusiona vaan, koska loppupeleissä tärkeintähän se meille on se maa siellä jalkojen alla. Viestini ei sitten saata edes hipaista sitä pääideaa mistä tässä ketjussa haluttiin keskulteltavan, mutta sen riskin otin aloittaessani kirjoittaa, koska nämä oli suunnilleen ensimmäiset asiat mitkä mieleeni tuli, ja mitkä mielessäni oli kun ketjun luin.
    « Viimeksi muokattu: 01. Huhtikuuta 2012 klo 12:55 kirjoittanut Ankkadaami »
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 01. Huhtikuuta 2012 klo 17:28 »
  • Tykkää (0)

• Ihan ensimmäiseksi voisi kai kysyä, mitkä ovat tällaisten salaliittoteoreetikkojen motiivit.

Siionin viisaat on korvattu vapaamuurareilla. Tässähän on pikemminkin kyse siitä, että yhteiskunnallisesti valveutumattomia ja historiaan perehtymättömiä ihmisiä juoksutetaan narun päässä.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #11 : 29. Joulukuuta 2012 klo 18:02 »
  • Tykkää (0)

• Sri Nisirgadatta Maharajin kirja Valvetilasi on unta on hyvä. Suosittelen! :) Kertoo lähinnä kuinka valaistua.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #12 : 29. Joulukuuta 2012 klo 18:38 »
  • Tykkää (0)

• Ihan ensimmäiseksi voisi kai kysyä, mitkä ovat tällaisten salaliittoteoreetikkojen motiivit.

Siionin viisaat on korvattu vapaamuurareilla. Tässähän on pikemminkin kyse siitä, että yhteiskunnallisesti valveutumattomia ja historiaan perehtymättömiä ihmisiä juoksutetaan narun päässä.

Sanoisin että tunnetuimmat salaliittoteoreetikot ovat rahanahneita ja narsistisia huijareita. Näihin kuuluvat esimerkiksi David Icke  ja Alex Jones. Kumpikin kertoo toinen toistaan kauheampia juttuja maailman eliitin, NWO:n ja Illuminatin suunnitelmista meitä varten. Tokihan tyyppien jutut myyvät aivan älyttömästi ja kumpikin tienaa kuin yritysjohtaja. Se, mihin heidän suosionsa perustuu, on pelko. Jutut ovat periaatteessa kauhutarinoita ja kuin suoraan trillereistä.

Miksi sitten olen vakuuttunut näiden ja monien muidenkin salaliittoteoreetikoiden epärehellisyydestä? Syy on yksinkertainen; jos joku todella tietäisi valtioiden salaisuuksia, niin ei hän voisi noin vaan kirjoittaa aiheesta kirjoja ja pitää luentoja ja myydä niitä omilla kotisivuillaan, omalla nimellään. Jos on olemassa niin mahtava ja ylivoimainen salaliitto kuin mitä salaliittoteoreetikot antavat ymmärtää, niin miten on mahdollista että nämä salaliittoteoreetikot saavat viettää elämäänsä ja kirjoittaa juttujaan aivan rauhassa?

Salaliittoteorioista useimmat eivät liene totta ainakaan sellaisina mitä kuuluisat salaliittoteoreetikot niiden väittävät olevan. Toki monissa salaliittoteorioissa voi olla totuuden siemen, mutta järkevän ihmisen lienee hyvä unohtaa puheet reptiliaaneista, vapaamuurareista ja Illuminatin rajattomasta voimasta.

Joten kannattaa olla skeptinen salaliittoteorioitakin kohtaan!

T. Ex-salaliittoteoreetikko! :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Saabisti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #13 : 29. Joulukuuta 2012 klo 23:07 »
  • Tykkää (0)

• On niitä vähän tuntemattomia ja tunnettujakin tapettu sen takia kun ovat puhuneet asioista.
    JFK puhui viimeisessä puheessaan juuri näistä ja kuinkas kävikään. Sit on ollut joitakin räppäreitä joita on ammuttu autosta kun ovat kävelleet jne. Ja miksi Suomessakin on joutunut tyyppejä pakkohoitoon kun ovat kertoneet asioista. Mitä vaaraa päättäjät kokevat heistä jos mikään ei pidä paikkaansa?
    Kirjattu
    Joutilaisuus ei ole sitä, ettet tee mitään.
    Joutilaisuus on sitä, että voit tehdä mitä tahansa.
    -Floyd Dell

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #14 : 29. Joulukuuta 2012 klo 23:20 »
  • Tykkää (0)

• On niitä vähän tuntemattomia ja tunnettujakin tapettu sen takia kun ovat puhuneet asioista.
    JFK puhui viimeisessä puheessaan juuri näistä ja kuinkas kävikään. Sit on ollut joitakin räppäreitä joita on ammuttu autosta kun ovat kävelleet jne. Ja miksi Suomessakin on joutunut tyyppejä pakkohoitoon kun ovat kertoneet asioista. Mitä vaaraa päättäjät kokevat heistä jos mikään ei pidä paikkaansa?

JFK:n salamurha on yksi niistä oikeasti vakavastiotettavista salaliittoteorioista. Tai no onhan jo pitkään yleinen käsitys asiasta ollut vähintäänkin skeptinen Warrenin komission raporttia kohtaan.

No se nyt ei ole kovin ihme jos räppäri ammutaan, kuitenkin monilla (esim. Tupac) on yhteyksiä rikollisjengeihin jotka eivät pelkää käyttää väkivaltaa.

Olen kuullut noista jutuista joiden mukaan Suomessa olisi "toisinajattelijoita" pakkohoidossa, itse asiassa olen jopa keskustellut erään henkilön kanssa joka väittää olevan sellainen. Mutta vähän kyllä sen tyypin jutut vaikutti aiemminkin skitsofrenialta tms. kuin oikealta vainotuksi tulemiselta, tyyppi puhui jatkuvasti vain samaa kuin tunnetut salaliittoteoreetikot. Mun mielestä se on yksi salaliittoteorioiden leviämisen haittapuoli, ne voivat oikeasti saada pahaa jälkeä aikaan herkissä ihmisissä.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard