Lainaus poistettu kirjoittajan pyynnöstä
En kommentoisi tätä mitenkään, jos en arvelisi että tänkaltainen (aika negatiivinen) vastakkainasettelu juuri henkisesti inspiroivissa videoissa voi harmittaa täällä, koska tuolla suoraan otetaan esimerkiksi muiden täällä postaamia esikuvia ja esitetään aika negatiivisessa valossa. Joten kritiikki johtaa nyt toiseen kritiikkiin..
Katsoin vain ekaa videoo jonkin aikaa ja en mä löytänyt siitä mitään. Toisaalta itse en koskaan ole erityisesti hurahtnut New Ageen tai mihinkään muuhunkaan Ageen, vaan ihan vaan elellyt, lukenut ja kokenut. Ehkä mä en vaan osaa samaistua..
Mä vaan ihmettelen, että mikä siinä on henkisesti inspiroivaa, että varoitellaan ja pelotellaan jollain sellaisella että ei sais jotenki avata ja hahmottaa kaikkee sitä myös Jeesuksen filosofista oppia elävään elämään itsensä kautta? On myös ihan kirkollisia uskovaisia kenellä on W.W.J.D - rannekkeita ja sinänsä että miks ei voi löytää itsestään myötätunto ja valoa ja rakkautta maailmaan, ja vaan dogmin kautta kopioida Jeesuksen nimeen? Mihin sä tarvitset Jeesusta ollaksesi ja kasvaaksesi henkisesti? Siihen että perisynti on johtanut että ihminen olis alkujaan paha ja Jumalan ulottumattomissa ja sinne on vain yksi tie?
Uskonnollisuus ja hengellisyys ovat merkityksiltään eri asia. Kaikki kukat kukkii saman auringon alla ja 'carry on' valitsemallasi tiellä, mutta muistathan vanhoja hippifrendejä jotka pysähtelee fiilistelemässä kaikenlaisii kukkasia siinä matkalla 🌻 emt. Onko se susta aidosti inspiroivaa ja varmasti totta mitä sä noissa videoissa kuulet?