Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kanavointi - 3

fårad

• Vieras
Vs: Kanavointi
« Vastaus #30 : 22. Huhtikuuta 2017 klo 15:33 »

Mä koin että mulla oli itseasias melko vahvastikin jokin yhteys, oisko sit ollut korkeempi minä, sitä en tiiä, mutta selkeesti jokin johdatteli. Erään neuroleptifiaskon myötä menetin yhteyden paitsi ns. korkeempiin, myös about kaikkeen.. tää on saanut ehkä aikaan trauman etten edes uskalla tavallaan etsiä/aistia kaikella potentiaalillani,, varmaan pelon vuoksi. En halua uutta katastrofia koskaan elämään ja tapahtumat ovat saaneet aikalail pelkäämään tiettyä ihmisporukkaa, joten siten sitä vain keskittyy ns. helpompiin asioihin tässä. Edelleen tuntuu menetystä ja surua, mutta on jo parempi mitä joskus oli...eikä mua ehkä haittaa sit elellä tällä tavalla loppuun asti.

Kait semmone nöyryys ja hyvä yhteisö tai hyviä kavereita ois semmosii tärkeitä, mikäli psyykkisiä kykyjään vahvistaa.
Kirjattu

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Kanavointi
« Vastaus #31 : 17. Toukokuuta 2017 klo 22:07 »
  • Tykkää (0)

• Kanavoija Wendy Kennedyn haastattelu. Hän on tehnyt kanavointia 20 vuotta. Haastattelussa kerrotaan mm. miten hän päätyi kanavoinnin pariin, toinen osa on kanavointiosuus, oli hyvää infoa ainakin minusta.

Wendy Kennedy on being a channel for The 9th Dimensional Pleiadian Collective (1:2)
    Messages from The Pleiadians! Ft. Wendy Kennedy (2:2)

Hänen nettisivunsa: http://higherfrequencies.net
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3