Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Suhde oman ulkonäön parantamiseen ja itsensä koristeluun - 5

jhar

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Suhde oman ulkonäön parantamiseen ja itsensä koristeluun
« Vastaus #60 : 12. Toukokuuta 2014 klo 16:42 »
  • Tykkää (0)

• Ite pidän salilla käymistä samanlaisena toimena kuin esim. meditointi. Aluksi salille tuli mentyä lähinnä isot muskelit ja naiset mielessä, mutta nykyään siitä on tullut enemmän elämäntapa joka pitää mielen ja kehon terveenä. Esimerkiksi  tehdessä uuden ennätyksen maastavedossa jossa olet päässyt käyttämään lähes jokaista lihasta kehossa, on se tunne aivan eufoorinen ja mieltä puhdistava. Eikä tää tietenkään tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi käydä nostelemassa painoja, mutta lähinnä se että löytää jotain josta itse tykkää ja pääsee haastamaan itseään, oli se sitten lenkkeily tai vaikka jooga!
    Kirjattu

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #61 : 12. Toukokuuta 2014 klo 17:33 »
  • Tykkää (0)

• uuden ennätyksen maastavedossa
    Palijonko?
    Kirjattu

jhar

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #62 : 12. Toukokuuta 2014 klo 17:47 »
  • Tykkää (0)

• Palijonko?
    180kg, tosin laskenu jonkin verran. Pitäis alkaa syömään
    Kirjattu

cherokee

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #63 : 12. Toukokuuta 2014 klo 22:59 »
  • Tykkää (3)

• ^^Tää on hippifoorumi, ei hipit nosta rautaa jollei sen raudan päissä oo kukkakoreja!
    Kirjattu
    “How hurtful it can be to deny one's true self and live a life of lies just to appease others.”
    ― June Ahern

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #64 : 13. Toukokuuta 2014 klo 13:59 »
  • Tykkää (0)

• 180kg, tosin laskenu jonkin verran. Pitäis alkaa syömään
    Uijui jätkällä 5 kg parempi ku mulla. 185 kg oli yrityksenä vielä mutta ei riittäny puhti ennää loppuojennukseen. Mutta kyllä tää tästä. Teetkö penkkiä / syväkyykkyä kans?

^^Tää on hippifoorumi, ei hipit nosta rautaa jollei sen raudan päissä oo kukkakoreja!
    Vittu mikä asenne
    Kirjattu

Dancinginthedark

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #65 : 13. Toukokuuta 2014 klo 16:59 »
  • Tykkää (0)

• ^^Tää on hippifoorumi, ei hipit nosta rautaa jollei sen raudan päissä oo kukkakoreja!

Kyllä mää vaan nostan ja luen itteni jonkin sortin hippiäiseks.
    Kirjattu
    Dori me interimo

jhar

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #66 : 13. Toukokuuta 2014 klo 22:24 »
  • Tykkää (0)

• Uijui jätkällä 5 kg parempi ku mulla. 185 kg oli yrityksenä vielä mutta ei riittäny puhti ennää loppuojennukseen. Mutta kyllä tää tästä. Teetkö penkkiä / syväkyykkyä kans?
    Jeps, mut nyt on pakko pitää taukoo näistä kun ranne menny tulehtuu ja menin liian aikasin takas nostelee ja taas joutuu venailee :/ Tässä nyt varmaa kuukaus yhteensä ollu tän ranteen kanssa ongelmia kun ei oo malttanut pysyy pois salilta  :peukku
    Kirjattu

cherokee

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #67 : 07. Tammikuuta 2015 klo 19:38 »
  • Tykkää (0)

• Kyllä mää vaan nostan ja luen itteni jonkin sortin hippiäiseks.

Vastaanpa noin puoli vuotta myöhässä; huumoriahan tuo edellinen selkeästi tosiaan oli, se on vain pirun vaikea taiteenlaji näin virtuaalisesti. :) Ja käyn itsekin salilla, tosin en nosta mitään penkistä vaan mamoilen aerobisissa ja peruslaitteissa. Talvi, tuisku ja kiire vain ovat vieneet siitäkin harrastuksesta terän.
    Kirjattu
    “How hurtful it can be to deny one's true self and live a life of lies just to appease others.”
    ― June Ahern

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #68 : 07. Tammikuuta 2015 klo 19:48 »

^
    tässäkö sitten "aito" hippiäinen, kun olen käynyt kuntosalilla vain kerran lukioaikana puolipakolla & kerran opiskelijatalossa humalassa?  ;)
    Kirjattu

cherokee

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #69 : 07. Tammikuuta 2015 klo 20:33 »
  • Tykkää (0)

• Kyllä!^^ Rimpsi on sisäistänyt oikean asenteen. >:D

Ei vais, se ja sama käykö salilla, puunaako itseään muuten vai jättääkö puunaamatta. Mutta saleilu - tai urheilu yleensäkin voi parhaimmillaan olla hyvin henkistä ja meditatiivista. Mieli, sielu ja ruumis toimivat kuitenkin saumattomassa yhteistyössä. Tää oli oikeastaan aikoinaan itselle jopa yllätys, kun oli ajatellut että nuo kohteet saavutetaan joogalla ja tai-jilla, mutta yhtä lähelle tai kauas valaistumista sillä jalkaprässilläkin pääsi. Tuo aiemmin mainittu "bodauskulttuuri" sen sijaan omaa paljon turhakkeitakin, kuten median tai vallitsevan alakulttuurin asettamien kuvien kumartamista. Ulkonäön parantaminen ja itsensä koristelu on perusteltua kun se juontuu jotenkin itsestä ja omasta identiteetistä.
    Kirjattu
    ― June Ahern

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #70 : 07. Tammikuuta 2015 klo 21:20 »
  • Tykkää (0)

• Olisihan se vähän hassua, jos urheilemiselle pitäisi keksiä joitakin kauhean "syvällisiä" perusteita.

Pelaan pallopelejä - jalkapalloa, jääkiekkoa ja salibandyä - ihan vain siksi, että se

a) on hauskaa
    b) parantaa kuntoa ja edistää terveyttä
    c) tarjoaa mukavaa yhdessäoloa
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

cherokee

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #71 : 07. Tammikuuta 2015 klo 21:31 »
  • Tykkää (0)

• ^^Ennen kaikkea noita liikunta voi olla. Pointtini oli, että olin yllättynyt sen tarjoamasta laajasta spektristä asioita.
    Kirjattu
    ― June Ahern

feliz

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #72 : 08. Tammikuuta 2015 klo 18:32 »
  • Tykkää (0)

• Mun mielestä ei kuitenkaan ole egoistista puunata itseään, jos sellaisesta oikeasti tykkää. Tunnen ihmisiä, keille tyyli on iso osa itseilmaisua, ja tajuan tavallaan sen jujun siinä, vaikken itse jaksa panostaa ulkonäkööni. Välillä on tosin kiva stailata itsensä joksikin toiseksi, laittaa peruukki päähän, meikata kasvot vähän erinäköisiksi ja pukeutua outoihin vaatteisiin :D

munkaan mielestä tossa ei ole mitään pahaa. Mutta mun on ihan hirveän vaikea ymmärtää niitä jotka tekevät tuota muita miellyttääkseen tai saadaakseen itselleen ystävän/kumppanin.
    Kirjattu
    "Itse mä päätän sen missä valossa maailmaa katselen ja mä valitsen aurinkolasit ja kevyen askelen"

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #73 : 08. Tammikuuta 2015 klo 20:59 »
  • Tykkää (3)

• Aattelen sen jotenkin niin, että todella mielenkiintoisten ihmisten ei tarvitse yrittää näyttää kuin itseltään.
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #74 : 26. Maaliskuuta 2015 klo 21:43 »

Mä oon tässä suhteessa varmasti hyvin luonnonlapsi.
    En pidä hlökohtaisesti tatuoinneista ja lävistyksistä enkä halua itselleni ainuttakaan. Perus korvikset löytyy jotka otatin hyvän aikaa vasta aikuisiällä asiaa mietittyäni. Toisille ne sopii, mutta kaikessa kuten tässäkin, liika on liikaa.
    Plastiikkakirurgia on todella no-no enkä tue ajatusta kehon muokkaamisesta ellei esim. onnettomuus ole tehnyt huomattavaa haittaa jolloin jokin korjaus voisi auttaa.

Meikkaaminen ja korut on numero sinänsä ja kuuluu asiaan omassa maailmassani. Mutta koska se on ulkoista, helposti  riisuttavaa, se on itselleni mieluisempaa.
    Kirjattu