Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tulkintoja - 2

keltainen

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Tulkintoja
« Vastaus #15 : 16. Kesäkuuta 2013 klo 11:17 »
  • Tykkää (0)

• En ole koskaan muodostanut kovin vahvoja mielipiteitä minkäänlaisista tulkinnoista puoleen tai toiseen. Muutama viikko kuitenkin ostin vähän hetken mielijohteesta tarot-kortit. Jotenkin tuli sellainen olo, että nyt ja pari päivää myöhemmin olinkin jo metsästänyt itselleni edullisen (ja älyttömän kauniisti kuvitetun!) pakan ja oppaan. Olen vielä vähän tutustumisasteella tarot-korttien kanssa, mutta olen kyllä erittäin innostunut ja kiinnostukseni astrologiaa kohtaankin on kasvanut aivan huimasti. Haluaisin ehdottomasti horoskooppikartan, jos joku ystäväni osaisi sellaisia tehdä ja vielä niitä tulkita. Voi olla, että itsekin perehdyn aiheeseen paremmin, kunhan ensin pääsen sinuiksi korttieni kanssa. Koen kuitenkin, että niistä on ollut suunnatonta hyötyä jo nyt juuri tuollaisissa asioissa, joita tuulitukka hyvin kuvaili.
    Kirjattu

Maria

• Vieras
    « Vastaus #16 : 15. Huhtikuuta 2017 klo 22:32 »

Oon kerran käynyt ennustajalla kun olin niin epätoivonen ja ihan hukas kaiken suhteen. No sainkin kuulla mitä ihanimpia lupauksia esim. miehestä, joka ois kuulemma vanhempi ja josta tulis mun kihlattu yms häät ja lapsia kans blaablaa ja tää ei kyl sit yhtään auttanu selvittämään sen hetkistä tilannetta vaan päinvastoin... Ei oo ainakaan viel käyny toteen mitkään muutkaan ennustukset. Jälkeenpäin tuntuu et aika ympäripyöreethän se oli ja sellast mitä jokainen varmasti haluis kuulla. En tiiä sit, saa nähä. Suutuin jälkeenpäin ja revin ne muistiinpanot nii en kyl enää ees muista hirveen tarkkaan niitä. Tuntuu et mua vähä niinku huijattiin... Äiti ja isoäiti käyny samalla joskus, äitillä kuulemma osunu oikeeseen mut isoäiti haukku sen ihan lyttyyn.

Silti mua kiinnostais ainaki joku tarotmeininki yms vastaavat jutut.  :) Jos ilmasiks pääsis niin kokeilisin mielellään kaikenlaista, mut en kyl oo valmis maksamaa itteeni kipeeks tommosist jutuist.
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #17 : 16. Huhtikuuta 2017 klo 10:41 »

Olen seurustellut ennen sellaisen näkijän kanssa, joka ei pyytänyt killinkiäkään ennustuksistaan. Ovat sellaisen ihmisen ennustukset todenperäisiä tai eivät, ainakin lähtökohta poikkeaa radikaalisti tuosta Marian esittämästä: ei laskennallista hyötyä näkijälle itselleen.
    Kirjattu

Maria

• Vieras
    « Vastaus #18 : 16. Huhtikuuta 2017 klo 11:22 »

Joo huijareitahan tolla alalla varmsti löytyy paljon ja olis kiva jos josku löytyis semmonen jonka tavote ei oo tehdä rahaa tolla. Vaik muaki näköjään vedätettiin niin uskon silti et jollain vois olla jotain aitoja lahjoja näkemisen suhteen. :)
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 16. Huhtikuuta 2017 klo 12:07 »
  • Tykkää (0)

• Aikoinaan romaanit on enustellut - eukot huoltiksella jne on pyydellyt istumaan, katsoo kädestä totuuden. Ilmaseksikin olisi saanut jos olisi huolinut ;)
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 00:14 »
  • Tykkää (0)

• Tarot-kortteja tykkään välillä lukea puolivitsillä ja puolivakavissani. Kyllähän minä uskon astrologiaan jne joten miksipä en niihinkin. Niin ja olen kerran saanut tulkinnan eräältä melko tunnetulta ja arvostetulta näkijältä netissä eikä se halpaakaan ollut. Omat astrologiset tiedot syntymäkartalta siinäkin olivat merkittävä osa tulkintaa ja olihan se ihan mielenkiintoista. Lähinnä odottelen mielenkiinnolla sitä, että tuleeko tietyt tapahtumat vielä tapahtumaan omassa elämässä.

Ajattelen, että tulevaisuuden "ennustaminen" on hyvin hankalaa jos ei mahdotonta vaikka olisi kyseessä sitten kuinka psyykkisesti taitava ihminen kyseessä. Syy on se, että tulevaisuus ei ole mitenkään täysin kiveen kirjoitettu vaan kaikki energia on jatkuvasti aaltoliikkeessä ja tapahtumat muuttuvat (ihmisten valintojen mukaan). Tietyt tapahtumat on toki tarkoitettu tapahtuvaksi, mutta en usko että ihmisten tulisi niitä tietää täysin etukäteen, koska se veisi koko homman pointin elämän elämisestä ja kokemisesta.
    « Viimeksi muokattu: 17. Huhtikuuta 2017 klo 00:16 kirjoittanut Omppu »
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #21 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 10:52 »
  • Tykkää (2)

• Ajattelen, että tulevaisuuden "ennustaminen" on hyvin hankalaa jos ei mahdotonta vaikka olisi kyseessä sitten kuinka psyykkisesti taitava ihminen kyseessä. Syy on se, että tulevaisuus ei ole mitenkään täysin kiveen kirjoitettu vaan kaikki energia on jatkuvasti aaltoliikkeessä ja tapahtumat muuttuvat (ihmisten valintojen mukaan). Tietyt tapahtumat on toki tarkoitettu tapahtuvaksi, mutta en usko että ihmisten tulisi niitä tietää täysin etukäteen, koska se veisi koko homman pointin elämän elämisestä ja kokemisesta.

Joo, ei ole yhtä kiveen kirjoitettua tulevaisuutta, vaan ainoastaan potentiaaleja, joista toiset ovat todennäköisempiä kuin toiset. Ennustaminen on aina nykyhetken energian lukemista (kaikki on nykyhetkessä). Jos energia muuttuu, niin silloin myös tulevaisuus muuttuu.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #22 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 12:23 »

Taroteista, onko hipeillä kirjavinkkejä?
    Kortit löytyy, mutta kirja, jossa lukisi selitykset, on vielä etsinnässä. Tähän asti pärjäilty exemploren avulla, mutta olisihan se siistimpää selailla kirjaa kuin älypuhelinta "session" aikana :D
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #23 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 12:48 »
  • Tykkää (0)

• Zen Tarotit on tosi kivat, nuo löytyy iteltä, ja sitten Doreen Virtuen Viestejä enkeleiltä -kortit. Jälkimmäiset ei ole varsinaisesti tarot-kortteja kuitenkaan. Jonkinlaisia enkelitarot-kortteja on olemassa kyllä myös.

Zen Taroteissa on hyviä piirroksia ja symboliikkaa ja kortteihin liittyviä opetuksia. Korttien lisäksi kannattaa ostaa niihin liittyvä kirja, jossa on korttien selitykset ja korttikuvioita.

Googlen kuvahaulla ("zen tarot") löytyy esimerkkejä korteista.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

fårad

• Vieras
    « Vastaus #24 : 17. Huhtikuuta 2017 klo 14:41 »

Mä suhtaudun näkemiseen ja ennustamiseen etäisen kunnioittavasti. Siis uskon että ihmisillä on kykyjä nähdä asioita mitä näkevät,,  :) mut ite en tahdo nähdä, liikaa.
    « Viimeksi muokattu: 23. Huhtikuuta 2017 klo 13:42 kirjoittanut fårad »
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #25 : 24. Marraskuuta 2019 klo 20:16 »

Mulla tulee sähköpostiin päivittäin tarot-kortti ja tulkinta. En aina lue niitä, mutta oon tykännyt niiden tekstien fiiliksestä, esim. tänään
    ~Temperance:
    See through a false impression or some illusion that has been projected to throw you off course or to misjudge someone. Done innocently or deliberately, you can dispel that false impression and work your way right through it. You could even do this without challenging or confronting anyone directly, thus saving yourself the trauma of a showdown. Go slow when making any decisions that affect others.

Musta näissä maileissa on välittynyt harkinnan ja tahdikkuuden henki. Ei se mua haittaa vaikka päivä ei sinänsä vastaa korttia ja neuvoja (tai en näe niitä  ns. toteen), niissä on silti vähän kuin joku psykologinen sisältö.
    Kirjattu

Nayrus Love

• Vieras
    « Vastaus #26 : 25. Marraskuuta 2019 klo 23:53 »

Mä oon tulkinnut sen niin että ihmisen syntyessä sillä on sydämessään kaikki mahdollinen pahuus. Hyvyys ei mun nähdäkseni oo muuta kuin sen pahuuden puuttumista, niin kuin puhtaus ei ole kuin lian puutetta tai terveys sairauden puuttumista. Kun ihminen alkaa luopua tästä pahuudesta se siirtyy sen ihmisen ympärille. Niin että pahat ihmiset elävät hyvässä maailmassa koska he ovat pitäneet kaiken pahuuden sisällään ja hyvät ihmiset kuolevat pahassa maailmassa koska se paha jonka he ovat itsestään karkoittaneet tappaa heidät lopulta.

Mun nähdäkseni maailman parantaminen on hiukan naiivi tavoite tässä valossa. Ikään kuin yrittäisi pitää pesuvettä puhtaana. Ja lopulta vain ne ihmiset jotka luopuvat kaikesta pahuudesta voivat koskaan astua indralocaan.
    Sinne minne ovat päässeet vain ne jotka ovat armahtaneet ja antaneet anteeksi kaiken pahan.

Mä näen myös niin että ihmiset tuomitsevat toisissaan nimenomaan sen pahan jonka ovat sisällensä piilottaneet, ja vatsa kun karma antaa heille mahdollisuuden antaa se anteeksi he voivat vapautua siitä.

Kirjattu

Nayrus Love

• Vieras
    « Vastaus #27 : 25. Marraskuuta 2019 klo 23:56 »

Tähdennän vielä että mä uskon että mitään yhteistä maailmaa ei ole vaan jokainen elää omassa erillisessä mutta lomittaisessa projektiossaan.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #28 : 26. Marraskuuta 2019 klo 07:52 »

Mä luulen että ihmisissä ei ole kaikkee "pahaa" syntyessään, paitsi että jos niitä helvettejä osuu kohdille ja niitä jopa tietoisesti lapselle tarjoillaan roolijakoineen... Ja sit kerrotaan että pahapahapaha.. Mä luulen että ihminen on potentiaalisesti hieno eläin, joka voi oppia oikeissa olosuhteissa kaikkee sopivaa. Ja että hyvä/paha on yhdenlainen jakokäsite...joka värittää sitä kokemusta elämässä ja värittää toinen toistaan.. ja saa olla toki niin.

Mulla on ollut vuosien ongelma "antaa anteeksi" yhdelle että huijasi mua johonkin mistä en tiennyt että olikaan ja mä en ole antanut sitä anteeksi... Mä olen vain oppinut että sitä on aika paljon mitä vaik nyt lapset laitetaan käymään läpi ja mä en ymmärrä miks sitä on niin paljon ja miksi elämästä on kehitetty semmoinen konsepti ja ohjelma mikä kierrätetään tääl about kaikille läpi. Se on ahdistanut niin paljon että oon viettänyt paljon aikaa itsemurha-ajatusten parissa eikä tunnu turvalliselta tehdä uusii perillisiä, jos ne vihaa ja häiriintyy ja kärsii yhtä paljon. Must nykymaailmassa on kielletty kehitys parempaan kun kaikkee halutaan vaan laumata.. Anteeksi-systeemi on kans ihan syvältä..

Lapsena mä muistan ajatuksen että mikään ei lopulta voi haitata niin paljon, että on henki/sielu ja Jumala ja se on voimakkaampi kaikkea muuta ja pysyy puhtaana kaikesta mitä koin pelottavaksi ja arveluttavaksi/ikäväksi.... Mä jopa ajattelin että se Jumalan rakkaus jne. on niin valtavaa että se auttaa jopa eläimiä joita teurastetaan ihmisille. Lopulta mä olen kääntynyt uskostani poispäin siihen että me oikeesti tehdään paljon asioita, mitkä haittaa ja vaikuttaa negatiivisesti kehossa ja muiden kehoissa ja että siitä kannattaa pyrkiä pois. Ihan se sama lopulta varmaan kaikkien pyrkimysten kanssa. Sitten kun on vuosia ajatellut liikaa sitä haluis vaan antaa olla ja toivoo että tää kokemus joskus päättyy eikä sitä tarvitse enää ajatella.

Ihan niinkuin on lapsia jotka eläinyhteisö on adoptoinut ja sitten ne kävelee neljällä jalalla ja ulvoo.. Niin me ollaan eläimiä jotka on keksinyt kaikenlaista ajanvietettä.. eikä kaikki koske kaikkia. Mä en vieläkään halua että mulle oltais tehty joitain asioita kesken kasvun, ja sit mä koetan suojella mun pentua niiltä. Olis kiva voida luottaa ihmisiin.

Sori että tää on nyt vaan ajatussumaa, en jaksa muotoilla mitään kun toi vaan niin triggeröi. Kaikki ollaan varmaan omii juttuja. Ehkä Nayrus on oikeassa. Mä en vaan halua ajatella olevani lastenraiskausmurhaaja syntyessäni.. Tai toisaalta ajatella että oon vaik itsenä lapsena laittanut toisen tekemään mulle jotain... Niinkuin katolinen kirkko on jossain selittänyt pedofilipapeista, että ne lapset on ollut demonisia ja syyllisiä siihen. Mä vaan niin vihaan tätä maailmaa, ehkä mistään ei voi tietää mitään. Ugh
    Kirjattu

Sininen evä

• Vieras
    « Vastaus #29 : 26. Marraskuuta 2019 klo 09:14 »

Olen myös sitä mieltä kanssasi että ei ihminen ole syntyessään paha, niin se vaan on.
    Kirjattu