Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uskotteko henkiolentoihin, abstraktien ulottuvuuksien asuttajiin? - 1

Ksri

• Vieras

Oletteko saaneet näistä omituisista olennoista ilman näkyvää fyysistä muotoa maan päällä mitään välähdyksiä?

http://hipit.fi/foorumi/onnellisuusosio/ksrin-valon-pilkahdukset/msg23427/#msg23427
« Viimeksi muokattu: 04. Tammikuuta 2014 klo 16:59 kirjoittanut Ksri »
Kirjattu

Hariel

• Hippi
  • Paikalla Paikalla
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion

No siis, olemmehan itsekin henkiolentoja ...

'

Olethan, Ksri, tutustunut Kanavointi-threadiin?
Kirjattu
<3 Follow your bliss <3

Ksri

• Vieras
Vs: Uskotteko henkiolentoihin, abstraktien ulottuvuuksien asuttajiin?
« Vastaus #2 : 04. Tammikuuta 2014 klo 16:33 »

Ainiin täällä oli se kanavointi-ketju. Sama kävi mielessäni postattuani tämän ketjun, että olemmehan itsekin henkiolentoja.

Miten muuten kuin kanavoinnilla näistä olennoista voi saada tiedon?
« Viimeksi muokattu: 04. Tammikuuta 2014 klo 17:45 kirjoittanut Ksri »
Kirjattu

Hariel

• Hippi
  • Paikalla Paikalla
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion

Miten muuten kuin kanavoinnilla näistä olennoista voi saada tiedon?

Jotkut näkeekin henkiä. Voi olla unikohtaamisia. Kirjallisuudesta löytyy tietoa, perustuen ihmisten kokemuksiin. Ihmiset tekevät myös ufohavaintoja, minullakin on yksi sellainen.
Kirjattu
<3 Follow your bliss <3

gemma

• Vieras
Vs: Uskotteko henkiolentoihin, abstraktien ulottuvuuksien asuttajiin?
« Vastaus #4 : 04. Tammikuuta 2014 klo 21:01 »

Uskon. Maailmassa on paljon sellaista, mitä ihmiskunta ei ole selvittänyt. Tämä maailma, jonka me aistimme on vain yksi. Ajatellaan vaikka hyönteisten tai eri eläinlajien aistien erilaisuutta verrattuna ihmiseen. Aika omahyväistä olisi ajatella, että jos minä en jotain näe tai tunne, sitä ei ole olemassa.

Tunnen joskus rakkaan vuosia sitten kuolleen koirani läsnäolon. Ja varsinkin jos on jotain hankalaa elämässäni meneillään, se tulee unissa tuomaan voimaa. Ihan sama vaikka kukaan ei usko tai selittelee jolain samojen muistijälkien aktivoitumisesta samoissa tunnetiloissa tai jotain muuta.  ;) Piki se on.
Ja jossain tilanteissa nousee karvat pystyyn ja tulee tarve poistua. Teen niin, joten en tiedä, mitä olisi tapahtunut, jos en olisi poistunut... Minusta tommosiin "varoituksiin" kannattaa suhtautua vakavasti.  :)
Kirjattu

Hariel

• Hippi
  • Paikalla Paikalla
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion

Enkelit on lähellä sydäntäni ja olen itsekin enkelisielu. :)

Vuoden 2013 alkupuolella luin kolme enkeliaiheista kirjaa. Neljännen aloitin, mutta sitten totesin että informaatiota aiheesta on minulla riittävän paljon.

En itse näe enkeleitä, mutta pystyn puhumaan heidän kanssaan (selväkuuloisesti / "telepaattisesti").

Kirjat, jotka luin:
- Matka enkelten maailman (Anu Wyskiel,  kirja + cd)
- Enkelit vastaavat (Diana Cooper)
- Ihanat enkelit (Diana Cooper)
- Aloitin: Enkeleitä hiuksissani (Lorna Byrne)

Niin ja minulla on myös enkelikortit (Doreen Virtue: Viestejä enkeleiltä). Kannan niitä aina mukana ja annan ihmisten nostettavaksi, välillä nostan itsekin, mutta se ei ole niin tärkeää, koska saan jo viestejä kuulemalla.

(Voisin, kunhan ehdin/jaksan, kertoa tässä topicissa vielä parista henkimaailma-aiheisesta kirjasta).
Kirjattu
<3 Follow your bliss <3