Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Samanhenkistä ystävää tai kumppania etsimässä - 1

kissabuddha

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Hei!
Olen 21-vuotias hippihenkinen nepsy nainen pohjois-pohjanmaalta ja etsin uusia tuttavuuksia mun elämään.
Tykkään näistä:meditointi, jooga, mindfulness, spirituality, tee, kissat, tähtitiede, musiikki, käsityöt, kasvit, kirppikset, luonto, maaseutu, videopelit, cinema, kirjallisuus, buddhalaisuus, hyvinvointi

Kuvailisin itseäni rauhalliseksi, hieman ujoksi ja ennakkoluulottomaksi. En opiskele tällä hetkellä, mutta mahdollisesti tulevaisuudessa. Olen vasta alkanut ymmärtämään itseäni ja ympäröivää maailmaa syvemmin ja tykkään pohdiskella paljon syvällisiä asioita.

Pyrin parhaani hyväksymään kaikki sellaisina, kuin he ovat ja ymmärrän että kaikilla on omat haasteensa, huolensa ja kokemuksensa. Kaipaan jonkunlaista syvempää yhteyttä ja ymmärrystä toiseen ihmiseen.
Minulle ei ole väliä sinun sukupuolella tai etäisyydellä, eikä iällä, mutta toivon että olisit yli 20-vuotias.
Laita rohkeasti viestiä, jos jokin tekstissäni resonoi sinussa. Kiitos kun luit! Mukavaa kesää sinulle :)
Kirjattu