Tällaiset esittelytekstit ovat musta jotenkin kumman hankalia kirjoittaa! Pitäisi jotenkin yrittää tiivistää omaa persoonaansa muutamaan hassuun lauseeseen ja mun tekstit ovat aina kovin rönsyileviä. Yritän kuitenkin.
Olen 21-vuotias tyttö-ihminen, vien tällä hetkellä joitakin neliöitä tilaa elämänkumppanini ja kissatoverini kanssa Espoosta. Opiskelen av-viestintää, joskin tällä hetkellä olen sairaslomalla. Kärsin jonkinlaisesta elämän kokonaisvaltaisesta sisällöttömyydestä ja ehkä paluuni tällekin foorumille pitkän tauon jälkeen viestii siitä, että kaipaan elämääni aivan muuta sisältöä kuin elämänhaluani jo pitkään nakertaneen kilpailumentaliteetin ja kulutushysterian. Seuraavan vuoden aikana pyrin luopumaan vähintäänkin kolmasosasta kaikesta maallisesta omaisuudestani ja tavoittamaan jollain tavalla vapaamman olon. Ilmoittauduin joogan alkeiskurssille ja haluaisin tutustua itselleni vielä kovin mysteeriksi jääneeseen meditaatioon, josta uskon ja toivon olevan itselleni enemmän apua kuin mielialalääkkeistä, joita tällä hetkellä syön.
Haluaisin tulevaisuudessa ryhtyä täysin vegaaniksi. Tällä hetkellä syön kuitenkin vielä kalaa, munia ja maitotuotteita, hunajaa yms. Myös hieman omavaraisempi elämäntyyli kiehtoo, pyrin ostamaan mahdollisimman vähän tavaraa, varsinkaan uutena. Tää on aika hurja haaste entiselle materialistille, mutta asenteenmuutos on tehnyt mulle jo nyt aika hyvää. Haluaisin myös kovasti ostaa ruokani mahdollisuuksien mukaan pientuottajilta, kun kotona en pysty oikein kasvattamaan muuta kuin yrttejä.
Samanhenkisiin ihmisiin tutustuminen olisi tosi kivaa.