Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 28

inkivääri

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #405 : 10. Marraskuuta 2011 klo 17:20 »
  • Tykkää (0)

• Puu-Vallilla <3. (Ei oo Hki ikävä!) Tervetuloa! :)
    Kirjattu

taiteilija78

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #406 : 11. Marraskuuta 2011 klo 19:57 »
  • Tykkää (0)

• Moi.Olen 33 vuotias hippi länsirannikolta.Siirryin oravanpyörästä pois,tulot putos,mutta elämä on onnellisempaa ilman rahan palvontaa.Onnellisuuteen tarvitaan jotain aivan muutakuin valtaa ja rahaa.Harrastan kuvataiteita ja kirjallisuutta,teen biisejä.Buddhalaisuus on tärkeää,syön vegemättöä.Ennen dyykkailin ahkerasti,mutta nykyään se ei enää oo täälläpäin mahdollista.Kaupunkini on ahdasmielinen ja suvaitsematon,joten ystäviä ei juuri ole.Tulevaisuudessa haluisin asua kommuunissa,rakastaa,ja nauttia luonnosta.Olen sangen lapsenomainen,rakastan satuja.Monet ihmiset ovat tehneet maailmastani surullisen puhumattakaan yhteiskunnan ja median sairaalloisesta vaikutuksesta ihmiseen.Pidän ekologisesta matkustelusta ja kirppareista,ja mielihyvän tunteesta kun joku ystävllinen sielu tarjoaa vaikkapa ruokaa.Kaikki minkä omistan kulkee mukanani.Ihmissuhteeni ovat kaatuneet siihen että en kerää omaisuutta enkä hyväksy sitä elämäni arvojen mittarina.Mielimusiikki on Reggaemusaa ja John Lennonia.Eläinten oikeudet ja pasifismi ovat tärkeitä minulle.
    Kirjattu

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #407 : 13. Marraskuuta 2011 klo 17:54 »
  • Tykkää (0)

• Kuulostaa kaupungilta, josta kannattaa lähteä pois. -Tampere mm. on oikein hyvä valinta, täällä on hippejä ja ystäviä. ;) Yleisestiottaen jätepuristimet ovat vallanneet kauppojen takapihan. Haikeudella muistelen muutaman vuoden takaisia dyykkireissuja -kaikkea on löytynyt kissanhiekasta tampponeihin, alkoholijuomiin ja tiskikoneen kirkastusaineeseen ruokamääristä puhumattakaan.
    Kirjattu

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #408 : 16. Marraskuuta 2011 klo 01:48 »
  • Tykkää (0)

• Hihii, ei nyt suorastaan hippi, mutta sen sijaan 16-vuotias hippihenkinen poika Imatralta! Löysin sitten tänne pienellä googlailulla ja ajattelin, että täältä voisikin löytyä jotain jännittävää. En tiedä, että mitä nyt pitäisi oikein kertoa, mutta voin kertoa, että rakkaus, kuu, tähdet, kirjat, tee, raitiovaunut ja lähes kaikki on ihanaa, näen sysimustista jutuista valoisia puolia :)
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #409 : 16. Marraskuuta 2011 klo 12:08 »
  • Tykkää (0)

• Hii! Tervetuloa Torstai, joka on paras nick kaikkien muiden parhaiden nickien rinnalla! :)

Toivottavasti vk ei tunne varpaitaan tallotuks kun oon näin hanakasti toivottamassa kaikkia tervetulleeks. Musta on niiin hienoa, kuinka mahtavia tyyppejä tänne tulee!!!
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #410 : 16. Marraskuuta 2011 klo 12:11 »
  • Tykkää (0)

• Toivottavasti vk ei tunne varpaitaan tallotuks kun oon näin hanakasti toivottamassa kaikkia tervetulleeks. Musta on niiin hienoa, kuinka mahtavia tyyppejä tänne tulee!!!

:D Miksi ihmeessä tuntisin! Tervetuloa kaikille uusille! <3

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #411 : 16. Marraskuuta 2011 klo 21:18 »
  • Tykkää (0)

• Hujuih,uskalsin kirjautua tänne :D   Elikkäs,oon tämmönen hippipunkkari itä-suomesta päin.. Ikää on piakkoin sen 17,mutta toivoisin ettei täällä tunneta käsitettä ikärasismi,koska en oikeestaan oo mikään 'normaali' (noh,ehkä tänne just sopiva:D) tän ikäne,ja monet mm.terkkarit,uuet kaverit,psykologit yms.. jotka on saanu kuulla miun elämän tarinan,on sanonu että mun pitäs olla kyllä jo vähintään 30v tällä elämän kokemuksella ja näkemyksellä  ;D

Toivottavasti täältä löytyy uusia samanhenkisiä ihmisiä ja mukavaa keskustelua ja toivottavasti mut 'hyväksytään' joukkoon :D
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #412 : 16. Marraskuuta 2011 klo 21:30 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa TheEastGirl! Täällä jos missä luulisin olevan suvaitsevaa porukkaa. ;D Tervetuloa foorumille, huippua että tulit!

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #413 : 17. Marraskuuta 2011 klo 23:21 »
  • Tykkää (0)

• Hei kaikille immeisille täällä!
    Tällainen hippihenkinen, tai no ainakin jos ympärillä olevilta ihmisiltä kysytään niin aika elämäntapahippikin, ihminen. Tänne nyt löysin ihan sattumalta, kun etsin tietoa ihan muista jutuista. Itsestäni sen verran että tanssia harrastan ja erilaisia taiteellisia juttuja kirjallisuudesta teatteriin, miten nyt vaan sattuu olemaan aikaa, niin ja kasvissyöjä olen. Tällainen taivaanrannan maalari, joka rakastaa reissausta. Viimeinen reissu oli kesällä repun kanssa Liettuaa kiertämässä ja seuraavakin tulee luultavasti suuntautumaan Itä-Eurooppaan, ehkä vähän pidemmäksi pätkäksi. Blogia raapustan myös ja touhuilen vähän mitä sattuu muutakin aina kun opiskelukiireet sen vain sallivat.
    Ja yhteyttä saa ottaa vaikka viestillä, sillä uusiin ihmisiin tutustun aina oikein mieluusti.

~ tuulis
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #414 : 17. Marraskuuta 2011 klo 23:29 »
  • Tykkää (0)

• Jepa, tervetuloa vaan tuulitukka! Hauskaa että sattumalta löysit tiesi tänne. :)

Shallallaa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #415 : 18. Marraskuuta 2011 klo 20:34 »
  • Tykkää (0)

• Hitsi tänne on tullu paljon mukavan kuulosta porukkaa sinä (suhteellisen pitkänä) aikana jona en oo tullut täällä käyneeksi ! (:
    Kirjattu
    kesää odotellessa.

peikkotytteli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • solomu mielessä.
    « Vastaus #416 : 24. Marraskuuta 2011 klo 14:52 »
  • Tykkää (0)

• Heissan :) oon tämmönen pieni oululainen peikkotytteli :) mitähän sitä itestä kertos...oon taiteellinen ja luova ihminen ja rakastan piirtämistä ja kirjoittamista yli kaiken ! :) mun elämä on mennyt viimeset 3 vuotta kamalaa alamäkeä huumeiden ja hirveiden parisuhteiden takia, mutta nyt alkaa elämä voittaa ja oon lopettanut douppaamisen täysin :) mitä nyt ei tieteskää pajauttelua lasketa :) no en mä nyt tässä kaikkia mun elämän tarinoita ala kertoo, mut kuiteski :)
    oon hirveen ujo ja siks ois kiva tutustua uusiin ihmisiin täällä :) elikkä ottakaa pojat ja tytöt yhteyttä jos myös uusia kamuja kaipaatte :) peace ! <3
    Kirjattu

Patata

• Vieras
    « Vastaus #417 : 25. Marraskuuta 2011 klo 23:36 »

Heis, olen 16-kesäinen, ihan fiksu mutta vaan hieman hidasmielinen tytöntyllerö Etelä-Suomesta  ;D En tosiaan taida olla mikään hippi, henkkamaukan pukema ja tonnikalasäilykkeiden ravitsema, mutta tykästyin tähän foorumiin heti ensi klikkauksella. Ehkä saan täältä vielä hyviä vaikutteita   :peukku
    Tykkään luonnosta, musiikista ja elokuvista, kirjoista, runoista ja kirjoittamisesta, juoksemisesta, ihmisistä, asioiden pitkäpiimäisestä pohtimisesta ja muista perusjutuista  8) Luonteeltani olen hitaaksi ihmiseksi aika levoton, kärsin monista ristiriidoista ja käyn kokoajan sotaa pääni sisällä, mutta sen voi toivottavasti pistää iän piikkiin. Haluan kasvaa ihmisenä, mutta toisaalta kaikki itsenparantamisjutut tuntuu turhilta kun huomioidaan, että joku aivojen etulohko kehittyy vasta 18-25 vuotiaana kunnolliseksi, mitä ennen olen kai kehityskelvoton. Aina sopii kuitenkin yrittää !

Toivottavasti en käy kenenkään hermoille, jos taas ketään missään muotoa miellytän niin taputtaa virtuaalista olkaa vaan, stoppaan ennen kuin menee sivuraiteille, se on tzau  O0
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #418 : 26. Marraskuuta 2011 klo 20:09 »
  • Tykkää (0)

•   henkkamaukan pukema ja tonnikalasäilykkeiden ravitsema,

no ainaki oot rehellinen ;D
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #419 : 26. Marraskuuta 2011 klo 23:46 »
  • Tykkää (0)

• Heis, olen 16-kesäinen, ihan fiksu mutta vaan hieman hidasmielinen tytöntyllerö Etelä-Suomesta  ;D

Sopiiko tässä udella, että mistäpäin? :) Itse olen Imatran nurkilta
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.