Heis, olen 16-kesäinen, ihan fiksu mutta vaan hieman hidasmielinen tytöntyllerö Etelä-Suomesta

En tosiaan taida olla mikään hippi, henkkamaukan pukema ja tonnikalasäilykkeiden ravitsema, mutta tykästyin tähän foorumiin heti ensi klikkauksella. Ehkä saan täältä vielä hyviä vaikutteita

Tykkään luonnosta, musiikista ja elokuvista, kirjoista, runoista ja kirjoittamisesta, juoksemisesta, ihmisistä, asioiden pitkäpiimäisestä pohtimisesta ja muista perusjutuista

Luonteeltani olen hitaaksi ihmiseksi aika levoton, kärsin monista ristiriidoista ja käyn kokoajan sotaa pääni sisällä, mutta sen voi toivottavasti pistää iän piikkiin. Haluan kasvaa ihmisenä, mutta toisaalta kaikki itsenparantamisjutut tuntuu turhilta kun huomioidaan, että joku aivojen etulohko kehittyy vasta 18-25 vuotiaana kunnolliseksi, mitä ennen olen kai kehityskelvoton. Aina sopii kuitenkin yrittää !
Toivottavasti en käy kenenkään hermoille, jos taas ketään missään muotoa miellytän niin taputtaa virtuaalista olkaa vaan, stoppaan ennen kuin menee sivuraiteille, se on tzau