Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 30

Newbie

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #435 : 22. Joulukuuta 2011 klo 12:55 »
  • Tykkää (0)

• komppailen hviduria,mulla kans rastat on mitä on,eikä niistä varmaan ees kaukaa näkis ilman helmiä et ne on rastat ;D tosin ei ne viel pitkään oo ollukkaa. Mut on noi neulasta huolimatta siistit,oon tehny parille tyypille kanssa neulan kanssa ,tosin enää en harrasta neulaa, ja ei ne oo tommoset,vaikka ne niitä onki hoitanu! toi sadhana forest vaikuttaa kans mielenkiintoselle,pitää tutustua paremmin ku on aikaa :)
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Sakaalilapsi

• Vieras
    « Vastaus #436 : 22. Joulukuuta 2011 klo 13:49 »

Ahaa, no enpä kyl sitten tiiä mistä näitten kondis on seurausta... hiuksia on toki värjätty, varmasti se vaikuttaa tiiviyteen jotenkin. Lopetin kyllä hennavärienkin kanssa peuhaamisen viime keväänä, oma väri saa vallata toistaiseksi rauhassa alaa. Aikaa ja rakkautta vaan kehiin, kyllä ne siitä hyviksi muotoutuvat ;)
    Kirjattu

muhveli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #437 : 22. Joulukuuta 2011 klo 22:34 »
  • Tykkää (0)

• esimerkiksi Sadhana Forest -projekti kiinnostaisi kovasti! Eihän sitä tiedä vaikka sille tielle jäisikin, kun on tuo maallinen mammona alkanut menettää arvoaan silmissäni menestyksekkään ja onnellisen elämän mittapuuna...

Toi paikka todellakin kiinnostais, oijoi, ois vielä sopivasti opiskeluun liittyvää harjottelua tekemättä. Toisaalta myös suunnitelmat opiskelun jälkeen täysin auki... Mutta tosiaan, "pelkään" kans semisti että sille tielle saattais sit jäädä (vaikka on kyllä kokemusta samantyyppisestä vapaaehtoishommasta). Voi paska, tunnen kuumeen nousevan...
    Kirjattu

Sakaalilapsi

• Vieras
    « Vastaus #438 : 23. Joulukuuta 2011 klo 15:14 »

Sanopa muhveli muuta :D Itse pääsin järjestämään Haiti-iltaa Kehitysmaayhdistyksen kanssa. Illan vieraita olivat Sadhana Forestin Suomen yhteyshenkilöt Freia ja Gabriel. Kyllä oli mielenkiintoista kuunnella juttua ja katsella kuvia Intiassa ja Haitissa tehdystä istutus- ja metsitystyöstä! Etenkin kun työn tulos ja maan rehevyyden muutos todella näkyi "ennen" ja "jälkeen" tilannetta vertaillessa... Mikäli tuo projekti kiinnostaa, niin nämä yhteyshenkilöt kertovat mielellään lisää ja auttavat matkaan :)
    Kirjattu

shin

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #439 : 23. Joulukuuta 2011 klo 21:37 »
  • Tykkää (0)

• Shalalei.
    Täällä shin, shamanistis-buddhalainen elämäntapakummitus. Kammoan etenkin suomenkielisiä nettifoorumeita selkäytimestäni, mutta kokeillaanpa, jos asiat muuttuisivat. :)
    Rauhaa ja valoa kanssahipeille ja muille hiippareille!
    Kirjattu

nefeshifi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #440 : 25. Joulukuuta 2011 klo 19:07 »
  • Tykkää (0)

• Hip hei!

Mielestäni hippeyden ydin on avara mieli ja iso sydän, siinä on kaksi ominaisuutta joita pidän tärkeinä ja arvostan kanssaihmisissä. Neljännesvuosisata on tullut palloa tässä naisen kehossa tallattua, kiinnostuksen kohteina elämä, ihmisyys, lämpö, arkipäivän zen, inhimillisyys, rakkaus, esoteerinen filosofia, luontaishoidot, ruoanlaitto ja reissaaminen. Noin niin kuin muun muassa. :D Rakkain harrastus tällä hetkellä on akustisen kitaran soitto sekä laulaminen.

Täältä haen hyvät vibat omaavaa juttuseuraa sekä peilauspintaa omille ajatuksille. Uusiin ihmisiin on myös kiva tutustua. :)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #441 : 26. Joulukuuta 2011 klo 14:33 »
  • Tykkää (0)

• Dodi, tervetuloa vaan kaikki! Kannattaa ainakin tsiigailla Etsin seuraa -ketjua ( http://hipit.fi/foorumi/onnellisuusosio/etsin-seuraa/60/ )ja pistää yksäriä tyyppeihi joihin haluaisi tutustua, ja miksei vaikkapa omakin viesti ketjun jatkoksi, jos samanhenkistä seuraa on etsimässä. :)

q

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #442 : 28. Joulukuuta 2011 klo 00:34 »
  • Tykkää (0)

• Puolisentoista vuotta oon jo tätä käynyt silloin tällöin lueskelemassa ja tunnuksetkin tein aikoja sitten, joten olisi kai korkea aika munkin jotain tänne kirjoittaa :)

Olen 17-vuotias tyttölapsi, joka ei varsinaisesti itselleen hipin arvonimeä antaisi, mutta siihen suuntaan tunnuttais olevan liikkumassa. Pidän mm. teestä ja suklaasta, suhteellisen laajalti musiikista, ihmisistä ja pyörivistä asioista, kuten karusellit sekä maapallo :D

Upeita nää jouluhymiöt  :jouluvirn
    Kirjattu
    "Maapallo on iso ja pyöreä ja keltainen ja vihreä ja juovikas. Vähän niinkuin seepra!"

love and peace

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #443 : 03. Tammikuuta 2012 klo 21:26 »
  • Tykkää (0)

• Heips kaikki!

Oon tälläne 19 vuotias tyttö. Minä asun Tampereel ja käyn lukiota. Rakastan luontoa ja käyn aina viikoloppusi metsässä tyhjentämässä turhat asiat mielestä. Olisi kiva saada täältä muitakin hippi ystäviä ja muita tuttavia. PEACE  ^-O
    Kirjattu

Patata

• Vieras
    « Vastaus #444 : 04. Tammikuuta 2012 klo 19:44 »

Heips kaikki!

Oon tälläne 19 vuotias tyttö. Minä asun Tampereel ja käyn lukiota. Rakastan luontoa ja käyn aina viikoloppusi metsässä tyhjentämässä turhat asiat mielestä. Olisi kiva saada täältä muitakin hippi ystäviä ja muita tuttavia. PEACE  ^-O

oijj, Tampere on huippu mesta  :peukku
    Kirjattu

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #445 : 07. Tammikuuta 2012 klo 22:34 »
  • Tykkää (0)

• Moikka vaan kaikille!

Oon tämmönen 20-vuotias yhden pari vuotiaan lapsen äiti ja ylpeä siitä! ^-^ Asun Imatralla ja olen opiskellut vaatealaa, rakastan luontoa, lastani, lemmikkejäni (Valkoinenpaimenkoiran pentu, 2 neitokakadua ja niiden poikanen) ja lähes kaikkea ympärilläni! ;D

Jos lisää haluaa tietää niin saa udella! ;)
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-

Auroravalon

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #446 : 07. Tammikuuta 2012 klo 22:44 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa uudet Hippiäiset!
    Täällä on oikein mukavaa!  :sydamia2
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #447 : 07. Tammikuuta 2012 klo 23:29 »
  • Tykkää (0)

• Mistä Keijukainen olet tuon profiilikuvasi napannut? Se on valloittava, olisi hauskaa nähdä siitä suurempi kuva. :)

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #448 : 08. Tammikuuta 2012 klo 11:06 »
  • Tykkää (0)

• Keijukaiselle vilkutukset! Ja muillekin uusille toki. :)
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #449 : 08. Tammikuuta 2012 klo 13:26 »
  • Tykkää (0)

• Mistä Keijukainen olet tuon profiilikuvasi napannut? Se on valloittava, olisi hauskaa nähdä siitä suurempi kuva. :)

Löysin sen netissä pyöriessäni, en vain muista mistä ;D
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-