Tervehdykset foorumin lukijoille.
Olen Karmiininpunainen Tähti, 26-vuotias Oululainen metallihippimies. Löysin itsestäni hippipuoleni, kun lähdin analysoimaan omaa elämääni lapsuudesta nykyhetkeen ja jopa tulevaisuuteen asti. Ymmärsin eläneeni toisin kuin minun on tarkoitus ja olin jahdannut aivan vääriä päämääriä tässä maailmassa, pääasiallisesti valtaa, mainetta ja omaisuutta. Pitkän ja verottavan itsetutkiskelun myötä lopetin pitkän parisuhteen ja käänsin elämäni täysin uuteen suuntaan.
Nyt, kuukautta myöhemmin, olen transformoitunut elämänmyönteiseksi, onnelliseksi, iloiseksi ja impulsiiviseksi nuoreksi herraksi, joka etsii uusia kokemuksia ja elämyksiä tästä maailmasta. Tajusin olevani hippi, jota olen oikeastaan aina ollutkin, mutta jonka olin aina yhteiskunnan painostuksesta painanut piiloon. Nautin ulkona liikkumisesta sekä satunnaisista pysähtymisistä, meditoinnista omalla tyylilläni, musiikista, ruumiillisesta työstä, lisäaineettomasta ruoasta, matkustamisesta, oman potentiaalin tutkiskelusta ja kartoittamisesta, kirjoittamisesta sekä lukemattomista muista asioista. Ainoa asia, jota tällä hetkellä koen puuttuvan elämässäni ovat samanhenkiset tuttavuudet, sekä se yksi palapelin palanen, joka tekisi minun elämästäni täydellisen.