Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 8

repukka

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #105 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 22:07 »
  • Tykkää (0)

• Kolmekymppinen itä-suomalainen kahden pojan äiti ja yhden ukon vaimo. Arjen hipeilijä, joka huomaa tekevänsä monta asiaa toisin kuin muut, vaikka elääkin suurin piirtein keskiverto elämää  ;) Joskus mietin, että voisiko asioita tehdä nopeamminkin ja helpommin, mutta se vaatisi periaatteista luopumista. Asumme metsän keskellä omakotitalossa seurana kissoja, kani ja viiriäisiä ja perhepedin alla liuta villakoiria. Intohimoinen puutarhan hoitaja ja huonekasvien kasvattaja, himolukija ja näpertäjä-tuunaaja olen myös.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #106 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 12:23 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa spiritofharmony ja repukka! Toivottavasti viihdytte, olkaa kuin kotonanne. :)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #107 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 17:42 »
  • Tykkää (0)

• Mie mietin pitkään ja hartaasti mitä itsestäni kirjottasin. Olen hieman tuuliajolla oleva 3-kymppiä lähestyvä Etelä-karjalainen naisimmeinen. Olen lapsesta asti rakastanut luontoa ja eläimiä. Pikku "eräjorma". (Tällä hetkellä ei lemmikkejä koska en halua pitää eläimiä pienessä kerrostaloasunnossa.) Haluan juosta paljain jaloin tukka auki pitkin metsiä ja rantoja, muistaa kuinka ihanaa elämä voi olla. Haaveeni on muuttaa jonnekin metsän keskelle ja elää niinkuin oikeasti haluaisin elää. Olen hieman liian vihreä ja kukkaisa ystävilleni & sukulaisilleni ja kuulenkin siitä aika ajoin.  Toivon että täältä löytyisi kaltaisiani kanssasiskoja ja veljiä.
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #108 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 21:55 »
  • Tykkää (0)

• Lämmin tervehdys!
    Kyllä täällä, siskoja ja veljiä, löytyy! Joka päivä edellistä enemmän!  :)
    Niityllä pomppijoita ja rehujen syöjiä. Ja vähän muitakin  ;D
    Kirjattu

phosphoros

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #109 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 00:30 »
  • Tykkää (0)

• Hei!

Päädyin tänne alun perin etsiessäni tietoa Rainbow Gatheringista, täältä löytyikin heti kyyti paikan päälle. :) Olen '85 syntynyt poika, en ole toistaiseksi koskaan mieltänyt itseäni hipiksi, vaikka elämänvalinnat ja kiinnostuksen kohteet sinne viittaavatkin. Olen vegaani, tykkään Toolista ja kissoista ja syksystä, pyöräilen. Mun pyörän nimi on Felicia, toiselle fillarille en oo vielä keksinyt nimeä. Ehkä joku I:llä alkava.

Minusta kaikista mielenkiintoisinta on tietoisuus, miten se ilmenee ja mitä se on. Olen kokenut länsimaisen esoterian (Qabalah, Thelema yms.) itselleni läheisimmäksi kontekstiksi sen kartoittamiseen, mutta näkisin jokaisen ns. henkisen harjoituksen, oli se sitten joogaa tai rituaalimagiaa, hyödyllisenä, mikäli se vain resonoi oman olemuksen kanssa.

Ihmisissä tykkään eniten lämmöstä, empatiasta, tunteesta, välittämisestä. Minusta ihmisen syvin olemus on lämmin, hyväksyvä rakkaus, ja kaikista kivoimpia ovat sellaiset ihmiset, joista se paistaa läpi.

Huh, tulipa tosiaan hipeintä tekstiä aikoihin. Seura tekee kaltaisekseen. :)
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #110 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 00:35 »
  • Tykkää (0)

• Huh, tulipa tosiaan hipeintä tekstiä aikoihin. Seura tekee kaltaisekseen. :)

Tää on just ihanin efekti täällä! ;D
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #111 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 14:38 »
  • Tykkää (0)

• toiselle fillarille en oo vielä keksinyt nimeä. Ehkä joku I:llä alkava.
    mulla oli joskus pyörä, jonka nimi oli Inkeri :)
    Kirjattu

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #112 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 17:50 »

Tähän väliin pakko kertoa; kaveri joskus nuoruudessa kutsui fillariaan Uunoksi ja aina se kotoa lähtiessä huikkas vaan ovelta et menee Uunon kans kirjastoon ja milloin minnekkin. Kerran sitten niiden mutsi sanoi, että pyydä nyt se Uuno kahville niin saadaan tutustua!  ;D
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #113 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 18:37 »
  • Tykkää (0)

• ^^ reps! Hauska juttu!
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
    « Vastaus #114 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 22:20 »
  • Tykkää (0)

• hei olen 24 vuotia tällä hetkellä keravalla asuva(vailla vaiktuista asuntoa valitettavasti isäni ja äitipuoleni luona) poika itseäni kun en mieheksi varmaan ikinä tule sanomaan. itseni olen aina tuntenut "hipiksi" aina johtuu varmaan äidistäni joka oli nuoruudessaan asiat ova aina kiinostaneet minua. intiassa kävin 15wuotiaana perheeni kanssa se oli jotenkin todella hieno kokemus joka vain lisäsi kiinostusta vaikka en silloin vielä asioista paljoa tajunnutkaan en kyllä tajua vieläkään, en ole niin perus hippi vaan niin sanottu "Crusti" elikkä hipin ja punkkarin epämääräinen sekasikiö. elämässäni on ollut aina vähn vaikeata joten on ollut rankempaa elämää johtunen synnynäisistä jos sanotaan nyt vaikka näin pulmista.
    yritän käydä mahdollisimman paljon kaikissa oikeuttaeläimille,anrkismi ja vaihtoehto tapahtumissa
    en ole ihan vegaani käytän vain juustoa,voita ja maitoa. kierrätän kaiken mahdollisen.
    vatteita en osta paitsi kirppiksiltä tai jos joku nyt välttämättä minulle jotain uutta ostaa (paitsi bändi paitoja jos en itse osaa painaa)
    tykkään lukemisesta,yksin olosta koska olen todella ujo tuntemattomien ihmisten seurassa. joogaa haluaisn alkaa harrastaa mutta en ole löytänyt kaveria siihen,buddhalaisuus on lähellä omaa ajatusmaailmaa,tasa-arvo on kanssa tärkeä asia minulle.
    rakastan melkein kaikkia eläimiä,syksyä,musiikki makuni on laaja mutta yleensä kuuntelen HC:tä,punkkia,reggeetä ja suomi-räppiä(poliittista ei mitään radiopaskaa) tulipas taas siinä selitettyä varmaan tosi epäselvästi MUTTA jos joku ei jotain ymmärrä niin kysykää ihmeessä

PS:tuli todella hyvä olo kun luin tätä keskustelua vaikka olen ollut masentunut jo todella pitkään
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #115 : 01. Elokuuta 2010 klo 20:29 »
  • Tykkää (0)

• Hei kaikki foorumille liittyneet uudet mielenkiintoiset, mukavat ihmislapsoset! :) Mukava että tulitte käymään, pidemmäksikin aikaa saa jäädä. :)) Ja oli mukava lukea Crustapo tuo viimeinen lause sinulta... :)

Kaikkea hyvää kaikille uusille, ja vanhoille ja vielä foorumiin liittymättömille jäsenille! Eli kaikille <3

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #116 : 01. Elokuuta 2010 klo 20:44 »
  • Tykkää (0)

• Hei kaikki foorumille liittyneet uudet mielenkiintoiset, mukavat ihmislapsoset! :) Mukava että tulitte käymään, pidemmäksikin aikaa saa jäädä. :)) Ja oli mukava lukea Crustapo tuo viimeinen lause sinulta... :)

Kaikkea hyvää kaikille uusille, ja vanhoille ja vielä foorumiin liittymättömille jäsenille! Eli kaikille <3

kiitti kiitti vaan pitää varmaan alkaa levittää fiksuille ihmisille tätä foorumia
    Kirjattu

tintti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #117 : 01. Elokuuta 2010 klo 22:21 »
  • Tykkää (0)

• Moi! kohta kolmekymppinen tyttö Oulusta, asun puutalossa kaupungin laidalla ja hippeily on mulle vapaamielisyyttä, avarakatseisuutta, huolehtimista etten omilla toimillani saastuta tai tuhoa maapalloa, huolehdin kanssaeläjistä. Haluan keskittyä olennaiseen, mulla ei ole tv:ta, enemmän anna aikani ystäville ja mukavaan tekemiseen. Kaksi lempipuuhaani ovat astangajooga ja matkustaminen. Luovalla alalla, kaikenlainen käsin tekeminen ja suunnittelu ja puuhastelu on myös mukavaa. Tykkään hurjasti musiikista ja festareista, yhdessä tekemisestä, yhteisöllisyydestä....
    Päädyin tänne etsiessäni tietoa Rainbow Gatheringista, vielä ehtisi sinne ensiviikonloppuna jos kyyti löytyisi.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #118 : 01. Elokuuta 2010 klo 22:45 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa tintti, toivottavasti viihdyt foorumilla! :)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #119 : 02. Elokuuta 2010 klo 12:26 »
  • Tykkää (0)

• tervetuloa vaan tintti
    Kirjattu