Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 9

elwiira

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #120 : 03. Elokuuta 2010 klo 09:25 »
  • Tykkää (0)

• Heips!

Olenpa 39v nainen täältä Tampereelta. Vanha punkkari ja entinen hippi. Yritinpä olla juppikin,mutta eipäs siitä mitään tullut. Nyt jälleen aatteita ja itseä etsimässä, joista ensimmäinen askel oli Rainbown leiri,jossa viivyin neljä päivää. Ja matka jatkuu... :))

Peace and love  :-*
    Kirjattu
    Peace and love, Elwiira

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
    « Vastaus #121 : 03. Elokuuta 2010 klo 11:26 »
  • Tykkää (0)

• Heips!

Olenpa 39v nainen täältä Tampereelta. Vanha punkkari ja entinen hippi. Yritinpä olla juppikin,mutta eipäs siitä mitään tullut. Nyt jälleen aatteita ja itseä etsimässä, joista ensimmäinen askel oli Rainbown leiri,jossa viivyin neljä päivää. Ja matka jatkuu... :))

Peace and love  :-*

olisin itekkin sinne halunnut mutta tuli vähän mutkia matkaan ja tervetuloa vaan
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

Hippa

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #122 : 04. Elokuuta 2010 klo 15:43 »
  • Tykkää (0)

• Hei Kaikki!

Olen 28-vuotias hipahtava neito pääkaupunkiseudulta. Olen läpi elämäni kärsinyt kroonisesta ujoudesta ja perfektionismista, joka on karsinut elämästäni pois myös hyviä juttuja, kuten hippeys. Ilmeisesti olen lähes koko elämäni potenut masennusta, sillä muistikuvani elämän varrelta ovat hataria ja vähäisiä. Elämässä energiani on kulunut pärjäämiseen ja lähes kaikkea elämässäni on värittänyt alakukuloisuus ja huonommuudentunne. Suhteeni vanhempiini ovat lähes olemattomat, onneksi minulla on sisaruksia.

Vaikka olen tehnyt elämässäni kaikenlaista, olen aina pelännyt saattaa tekemääni loppuun, en osaa jatkaa asioita tai jäädä minnekkään. Olen kuvitellut tiedottomasti että en ansaitse elämässä mitään hyvää. Olen vasta nyt alkamassa ymmärtämään ja löytämään itseäni, ja toivon että elämä kantaa minua hyvään paikkaan jos nyt otan sen tosissani. Ekologisuus, mielen harmonia ja väkivallattomuus ovat aina ollet ne tärkeimmät asiat maailmassa, ja saavat olla jatkossakin..siksi liityn tänne, eli terve vaan te kaikki ihanat ihmiset!

Luv:Maria
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #123 : 04. Elokuuta 2010 klo 16:04 »
  • Tykkää (0)

• Hei Hippa!
    Kiva kun tulit  :D
    Kirjattu

pörde

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #124 : 04. Elokuuta 2010 klo 17:46 »
  • Tykkää (0)

• Voi Hippa, tunnistin (entisen) itseni tekstistäsi. Välkommen, tää foorumi on ihan paras. :D
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #125 : 04. Elokuuta 2010 klo 18:59 »

Tämä on Koti netissä.  :)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #126 : 04. Elokuuta 2010 klo 19:51 »
  • Tykkää (0)

• Tämä on Koti netissä.  :)

Aww, onpa ihanasti sanottu :) <3
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #127 : 04. Elokuuta 2010 klo 22:01 »
  • Tykkää (0)

• Kirjattu

phosphoros

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #128 : 06. Elokuuta 2010 klo 13:53 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa, Crustapo! Mukava kuulla, että olo helpotti jo tätä keskustelua lukiessa. :) Itsellä moni lukko avautui tuolla Rainbow Gatheringissa (josta jouduin valitettavasti palaamaan viime yönä), toivottavasti tunnet olosi yhtä tervetulleeksi täällä kuin minä siellä. Sinulla oli fiksuja juttuja kirjoituksessasi, vaikutat hyvältä tyypiltä.

Paitoja on muuten ihan helppo painaa! Joskus Oikeutta Eläimille -porukassa tuli niitä painettua, ei siihen tarvitse muuta kuin verkkosapluunan (en tiedä sille oikeaa nimeä), joita ilmeisesti voi tilata jostakin omalla printillä, kangasväriä, itse paidat ja silitysraudan.
    Kirjattu

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #129 : 07. Elokuuta 2010 klo 12:43 »
  • Tykkää (0)

• (Tämä ei kuulu tähän topiciin, mutta pakko silti sanoa.)
    Paitoja on muuten ihan helppo painaa! Joskus Oikeutta Eläimille -porukassa tuli niitä painettua, ei siihen tarvitse muuta kuin verkkosapluunan (en tiedä sille oikeaa nimeä), joita ilmeisesti voi tilata jostakin omalla printillä, kangasväriä, itse paidat ja silitysraudan.
    Tai vielä helpommalla pääsee, jos tekee sabluunat piirtoheitinkalvoista. Itse olen leikannut kynsisaksilla ne, mutta jotkut leikkaavat myös vaikka kirurginveitsillä. Monta rakastettua paitaa syntynyt. ♥

Tervetuloa minunkin puolestani kaikille. (:

juu toi piirtoheitinkalvo on kyl tosi hyvää kun sitä voi käyttää niin monta kertaa uudestaan eikä hajoa niin helposti. tulipas tästä mieleen että pitää käydä ostamassa niitä.

Edit: Korjasin lainauksen loppukohdan, jotta lainaus näkyy oikein ja oma viestisi oikein T: Moderointi :)
    « Viimeksi muokattu: 07. Elokuuta 2010 klo 13:57 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Mimosa

• Vieras
    « Vastaus #130 : 08. Elokuuta 2010 klo 09:40 »

Olin laiska ja kopioin Facebookista  ;D

♥.¸¸.•*¨♥.¸¸.•*¨♥ ~¤ Arquenniel ¤~ ♥¸¸.•*¨♥.¸¸.•*¨♥
    There is a forest wich has remained untamed and pure.. The Blackforest..
    It's hidden deep inside my soul.. In this sacred place, I am the guide and the guardian, and anyone who dares to enter this forest without invitation, will be vanquished in to the darkness forever..

In that forest, there are dragons, unicorns and all kinds of enchanted creatures.
    The forest itself is ancient and the leaves are whispering sweet stories while I walk there among my magical friends..
    I feel warm and gentle breeze in my hair and smell the scent of jasmin and roses..
    Horses and unicorns are running wild and the water sparkles crystal clear in the well...
    Grapevine and Ivy is climbing half way to trees and covering ancient ruins and statues.
    I can hear a distant flute echoing with sweet and melancholic melody..
    It tells me that I'm finally home...

I'm a dreamer, who likes to wander around the woods with bare feet and climb a tree or a rock now and then.
    Love to scout new places in the nature and wonder it's beauty.
    I enjoy to spend time on high places near by water and feel the wind in my hair. Love to play or hear live music and singing ^^

Lempilainaukset
    The magic is in the blood, it flows from the heart. Every time you use it, part of yourself goes with it. Only when you are prepared to give of yourself, and recieve nothing back will the magic work for you.

- Theobold Beckman -
    Dragonlance

Työ ja koulutus

Työnantajat

Mother Nature
    heinäkuu 1979 - nykyhetki
    Guardian

Korkeakoulu

Academy of Life and Wisdom '14
    Unconditional love for nature and every living thing.
    Learning to live without bitterness and envy.
    Learning to see the balance, energy and the truth around me.

Toiminnat   
    Photography, Image processing, Video editing, Drawing, Acoustic guitar, Wandering Around Forests

Kiinnostuksen kohteet   
    Nature, Fantasy, Fantasy books, Swords and Other Weapons, Costumes, MiddleAges, Horses, Guinea Pigs (animals generally) , Science...(Just about everything)

Musiikki   
    Celtic, Progressive rock, Instrumental etc..

Kirjat

R. A. Salvatore (Forgotten Realms), Margaret Weis, Tracy Hickman (DragonLance), Robin Hobb, Robert Holdstock (Mythago Wood) etc.

« Viimeksi muokattu: 08. Elokuuta 2010 klo 09:42 kirjoittanut Mimosa »
    Kirjattu

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #131 : 08. Elokuuta 2010 klo 09:54 »

Hienoa sä tulit!!  :)

Mä kutsuin Mimosan tänne. Kerrassaan hurmaava tyyppi ja sopii tänne kuin nenä päähän.  ;D
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #132 : 08. Elokuuta 2010 klo 11:49 »
  • Tykkää (0)

• Hienoa sä tulit!!  :)

Mä kutsuin Mimosan tänne. Kerrassaan hurmaava tyyppi ja sopii tänne kuin nenä päähän.  ;D

:)

Tervetuloa Mimosa, ole kuin kotonasi! <3 (kiitos kauniista esittelytekstistä)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Mimosa

• Vieras
    « Vastaus #133 : 08. Elokuuta 2010 klo 11:55 »

Kiitos kiitos!   :D
    Ihanan positiivinen foorumi ^^
    Kirjattu

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #134 : 09. Elokuuta 2010 klo 08:43 »
  • Tykkää (0)

• Olin laiska ja kopioin Facebookista  ;D

♥.¸¸.•*¨♥.¸¸.•*¨♥ ~¤ Arquenniel ¤~ ♥¸¸.•*¨♥.¸¸.•*¨♥
    There is a forest wich has remained untamed and pure.. The Blackforest..
    It's hidden deep inside my soul.. In this sacred place, I am the guide and the guardian, and anyone who dares to enter this forest without invitation, will be vanquished in to the darkness forever..

In that forest, there are dragons, unicorns and all kinds of enchanted creatures.
    The forest itself is ancient and the leaves are whispering sweet stories while I walk there among my magical friends..
    I feel warm and gentle breeze in my hair and smell the scent of jasmin and roses..
    Horses and unicorns are running wild and the water sparkles crystal clear in the well...
    Grapevine and Ivy is climbing half way to trees and covering ancient ruins and statues.
    I can hear a distant flute echoing with sweet and melancholic melody..
    It tells me that I'm finally home...

I'm a dreamer, who likes to wander around the woods with bare feet and climb a tree or a rock now and then.
    Love to scout new places in the nature and wonder it's beauty.
    I enjoy to spend time on high places near by water and feel the wind in my hair. Love to play or hear live music and singing ^^

Lempilainaukset
    The magic is in the blood, it flows from the heart. Every time you use it, part of yourself goes with it. Only when you are prepared to give of yourself, and recieve nothing back will the magic work for you.

- Theobold Beckman -
    Dragonlance

Työ ja koulutus

Työnantajat

Mother Nature
    heinäkuu 1979 - nykyhetki
    Guardian

Korkeakoulu

Academy of Life and Wisdom '14
    Unconditional love for nature and every living thing.
    Learning to live without bitterness and envy.
    Learning to see the balance, energy and the truth around me.

Toiminnat   
    Photography, Image processing, Video editing, Drawing, Acoustic guitar, Wandering Around Forests

Kiinnostuksen kohteet   
    Nature, Fantasy, Fantasy books, Swords and Other Weapons, Costumes, MiddleAges, Horses, Guinea Pigs (animals generally) , Science...(Just about everything)

Musiikki   
    Celtic, Progressive rock, Instrumental etc..

Kirjat

R. A. Salvatore (Forgotten Realms), Margaret Weis, Tracy Hickman (DragonLance), Robin Hobb, Robert Holdstock (Mythago Wood) etc.

mä en osaa tarpeeksi hyvin enkkua  :-\ MUTTA tervetuloa nyt kuitenkin tänne  ;)
    Kirjattu