Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 14

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #195 : 02. Marraskuuta 2010 klo 21:27 »
  • Tykkää (0)

• Jea, mukava että tulitte kumpainenkin Kuolionnuolija ja Papillon! Toivottavasti viihdytte! :)

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #196 : 02. Marraskuuta 2010 klo 22:00 »
  • Tykkää (0)

• Kiva kun tulitte!
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #197 : 03. Marraskuuta 2010 klo 23:54 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa taas uusille! :) Kivaa että meitä tulee koko ajan lisää tänne.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

selena

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #198 : 06. Marraskuuta 2010 klo 15:24 »
  • Tykkää (0)

• Heippa kaikille!
    Olen vastikään sivustot löytänyt ja paikkaan kovasti ihastunut. Olen todennäköisesti foorumin keskiarvoa jo vähän vanhempi naispuoleinen hippi-ihminen. Mulla on 3 suloista lasta, kaksi vähän vanhempaa poikaa ja yksi pikkuinen tyttönen. Asustelen lasteni kanssa maalla ja pienimuotoisesti kasvatamme kesäisin kasvimaalla osan ruuastamme. Olen vegaani, kuten nuorin lapsenikin, kaksi vanhempaa ovat sekasyöjiä mutta syövät kyllä mukisematta vegeruuat jota kotona on useimmiten heille tarjolla. Muutenkin suosin lähiruokaa ja luomua. Sienestän ja marjastan ja kerään yrttejä. Teen mahdollisimman paljon itse. Olen myös lähes absolutisti eikä tapoihini kuulu muutenkaan yrittää saada päätäni sekaisin, ihan vain tämä elämä itse riittää siihen. Olen itekseni viihtyvä, jopa vähän erakkomainenkin. Pidän kyllä ihmisistä ja nautin syvällisistä keskusteluista, mutta tuota kaupunkien markkinahumua en tahdo jaksaa kovin suurina annoksina. Samanhenkinen seura on tietysti aina kivaa kun täällä pikkukylällä ei oikein aina tahdota ajatusmaailmaani ymmärtää. Joten nämä sivustot ovat ihan tosi pelastuskin silloin kun meinaa yksinäisyys iskeä ja tuottavat minulle suurta iloa.  :)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #199 : 08. Marraskuuta 2010 klo 23:13 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa lämpimästi selena ja kaikki muutkin uudet! Toivottavasti viihdytte <3
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Cvalda

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #200 : 11. Marraskuuta 2010 klo 15:08 »
  • Tykkää (0)

• Tervehdys kaikki!

Löysin tämän paikan ystäväni kautta ja olen todella positiivisesti yllättynyt. Yleensä en oikein pidä keskustelupalstoilla roikkumisesta, mutta tämä vaikutti niin hyvältä mestalta, että oli pakko rekisteröityä :)

Olen tämmöinen lähes kolmekymppinen tyttö Pirkanmaalta. Asustelen poikaystäväni ja kahden kissan kanssa. Olen aina pitänyt itseäni hieman hipahtavana ja mukavaa että näin vanhemmiten se ei ole enää niin ihmeellinen asia kuin joskus nuorempana.
    Tuntuu jopa että monet muutkin ihmiset olisivat jotenkin heränneet siihen, että heidänkin sisällään asuu pieni hippi :D

Lähiaikoina on alkanut entistä enemmän kiinnostaa eläminen kaukana oravanpyörästä ja sellainen ettei lankeaisi tämän länsimaisen yhteiskunnan hömpötyksiin. Mikä välillä on näissä olosuhteissa hieman hankalaa, mutta ehkä se tästä pikkuhiljaa..

Vegeruoka, eläimet, luonnossa hengailu, mukavat ihmiset, musiikki, syntyjen syvien pohdiskelu ja kaikenlaiset näpertelyt on mun sydäntä lähellä.

peace&love
    Kirjattu
    Se joka katsoo taivasta vedessä, näkee kalat puissa.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #201 : 11. Marraskuuta 2010 klo 20:30 »
  • Tykkää (0)

• Hei Cvalda ja tervetuloa roikkumaan tänne  ;D
    Kirjattu

Satu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #202 : 18. Marraskuuta 2010 klo 17:10 »
  • Tykkää (0)

• Tämä viesti tulee "pikkusen" myöhässä mutta olkoon. :D Olen siis 16-vuotias tyttö Oulun läheltä ja jonka sisällä asuu pieni hippi. :) Oon nyt lukion ykkösellä ja asun äitini ja kissan kanssa saman katon alla.

Itselleni tärkeitä arvoja on eläinten suojelu,kestävä kehitys ja vapaus. En ole vegaani mutta kannatan luomulihan ja muunkin luomun käyttöä. En juo enkä polta,eli olen aika erikoinen(?) ikäisekseni. Olenkin yleensä porukassa se outolintu.

Harrastan taiteilua,laulamista,tietokoneella istumista(ikävä kyllä)ja venäjän opiskelua. Ehdoton suosikki bändini on The Beatles.  8) Se on aina pakko mainita! ;)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #203 : 26. Marraskuuta 2010 klo 20:58 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa vain Satu! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :))

taiteilija78

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #204 : 06. Joulukuuta 2010 klo 22:16 »
  • Tykkää (0)

• Peace&Love....Olen 32 vuotias miespuoleinen hippi Vaasasta.Olen kasvissyöjä, en omista autoa,en omaisuutta,lähimatkat taitan kävellen,kaikki muut matkat liftaten,henkinen matka taittuu japanilaisten ja kiinalaisten runojen parissa.On ihanaa olla keskeneräinen,sillä kaikki valmis lakkaa hengittämästä.Harrastan runoilua,kuvataiteita,vaeltelua,mietiskelyä,dyykkausta.Toivon pääseväni asumaan kommuuniin ja löytäväni tulevaisuudessa henkisen kumppanini,jonka voin suudellen uneen nukuttaa,syksyisin ihailla kirkasta kuuta,sumun täyttämällä pellolla,hänen kanssaan...harmoniaa rakkaat..
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #205 : 07. Joulukuuta 2010 klo 00:19 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa, ja terveisiä naapurikaupunkiin!  ;D
    Kirjattu

Ihanuus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #206 : 26. Joulukuuta 2010 klo 21:58 »
  • Tykkää (0)

• Pimeää,Lumista,mutta kaunista Sunnuntai iltaa kaikille.
    Kannatti surfailla netissä.. sattumalta löysin teidät :) Oli pakko päästä juttuun mukaan. ^^
      Voisin kuvailla itteäni hassuksi hupsuliiniksi,jossa asuu Peikkomainen Hippiäinen.. kihhih..sellaiseksi  myös nimittävät,otan sen suurena kohteliasuutena ;)
     Hui..pitää tunnustaa ,että oon melkoinen taivaanrannanmaalari.. sielä taivallaa alkaa olla monenmoista eriväriä;)
    Hope so pääsen tutustuu teihin samankaltaisiin hupsuliineihin lisää ja paremmin :))
    « Viimeksi muokattu: 26. Joulukuuta 2010 klo 22:02 kirjoittanut Ihanuus »
    Kirjattu
    Come close your eyes at last and wake yourself from evil dreams
    Come drown with me in love’s deep and shoreless sea
    Together we’ll escape so take my hand and let us fly to Shpongleland
    Together we will float away away
    Float away

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #207 : 27. Joulukuuta 2010 klo 13:13 »
  • Tykkää (0)

• Hihii :)) Tervetuloa foorumille Ihanuus, kiva että foorumi ja sinä löysitte toisenne!
    « Viimeksi muokattu: 27. Joulukuuta 2010 klo 13:14 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

taifuuni

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #208 : 28. Joulukuuta 2010 klo 19:07 »
  • Tykkää (0)

•  Täältäpä Savosta kirjoittelen. Poikani myötä on tullut seurattua kaikkeen ns. hippeyteen liittyvää ja huomannut sen vaikutuksen omaan elämään. Vähän se varmaankin joitakin ihmetyttää, kun alkaa elämään toisenlaisten arvojen mukaan. Kovasti on ollut harkinnassa siirtyä kokonaan kasvisruuan syöntiin, ei nimittäin näy elimistö kestävän entistä ruokavaliota. Toisaalta on ihanaa siirtää tätä ajatusmaailmaa mummitettavillekin, ei väkivaltaa ja kaikkea siihen liittyvää. Onneksi pojan perhe on kaikesta materialismista ja yleisvirtauksista vapaa, opettavatpahan minnuukin tällä uudella tiellä. Katellaan kuinka elämä tästä järjestyy
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #209 : 28. Joulukuuta 2010 klo 19:47 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa Ihanuus ja taifuuni!!  ;D
    Kirjattu