Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 18

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #255 : 06. Maaliskuuta 2011 klo 16:24 »
  • Tykkää (0)

• Tere tulemasta Annanas! :)

aksu w

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • hara hara mahadeva
    « Vastaus #256 : 11. Maaliskuuta 2011 klo 22:07 »
  • Tykkää (0)

•  8) Tässä uusi jäsen tänne foorumiin. Löysin teidät jotain ihme kautta, en muista miten =) mutta täällä ollaan ja hyvältä tuntuu samanhenkisten porukassa. Hippi-meininki kolahtaa ja on aina tuntunut omalta. Erityisesti Rainbow Gathering viime kesänä oli aivan jotain niin loistavaa että olisi mukava mennä leirille myös tänä kesänä tai järjestää vastaavaa toimintaa Suomessa. Minun intohimona on mm. monenlainen musiikki, soittaminen, värit, kuvat, maalaukset, taide yleensäkin, matkustus, luonto ja hengellisyys noin yleensä. Ikää on kertynyt reilut 28-vuotta. Kaikkea hyvää kaikille ja tutustumisiin!
    « Viimeksi muokattu: 16. Maaliskuuta 2011 klo 22:54 kirjoittanut aksu w »
    Kirjattu
    "Listen for the stream
    that tells you one thing.

Die on this bank.
    Begin in me
    the way of rivers with the sea." -Rumi

Annanas

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #257 : 11. Maaliskuuta 2011 klo 22:24 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa aksu w! Kiitos että olet.  :)
    Kirjattu
    Kolme askelta helvettiin

Kolme ovea psykoosiin

Kolme satamaa ihmisen odottaa
          kuoleman laivaa

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #258 : 13. Maaliskuuta 2011 klo 11:53 »
  • Tykkää (0)

• Jea, tervetuloa joukkoon... hipahtavaan aksu w!

Shallallaa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #259 : 16. Maaliskuuta 2011 klo 18:36 »
  • Tykkää (0)

• Heeei ! :)

Oon 14-vuotias tyttö Tuusulasta. Asun isäni (josta en pidä), äitini ja pikkusiskoni kanssa omakotitalossa "metsän keskellä". Meillä on kaksi koiraa ja kaksi kissaa sekä kesäisin kanoja, jotka menevät talveksi tutuillemme. Vanhempani ovat tehneet meille hienon kasvimaan ja kasvihuoneen, kesäsin on kiva syödä omia perunoita, tomaatteja, porkkanoita, herneitä yms :)

Harrastan tanssia ja lenkkeilyä sekä tottakai olen ystävieni kanssa. En pidä koulusta (tuskin kukaan pitää siellä ollessaan?) mutta minulla on syysiihen: se aiheuttaa stressiä ja masennusta. (pärjään kuitenkin siellä ihan hyvin.) Siksi olen varmaan viimisen kuukauden ollut paitsi henkisesti myös fyysisesti kipeänä.. Onneksi minulla on muutama hyvä ystävä ketkä ymmärtävät ja keille voin kertoa kaiken.

Mitäs tässä vielä kertois ? Kuuntelen ihan kaikkea musaa, kunhan se kuulostaa hyvältä. Tällä hetkellä Elton John - Sorry seems to be the hardest word soimassa :)

Hmm. Kesäsin ja miksei talvisinkin kävelen paljon metsässä, se kun on tuossa pihan vieressä. Siellä on mukavaa rauhoittua ja kuunnella lintuja ja muita metsän ääniä. Muutenkin olen aina rakastanut luontoa ja sen kauneutta.

En vielä tiedä mitä elämässäni teen mutta ehkä ei vielä tarttekkaan :) Taidan olla yksi nuorimmista täällä ? Eli elämänkokemusneuvoja ois kiva kuulla :)

Nyt kun olin kipeä ehdin viimein etsiä tietoa suomen hipeistä ja löysin tämän sivuston :) Heti tuli paremmpi mieli :)

Ei kai tässä sitten muuta ? :D vielä.. :)
    Kirjattu
    kesää odotellessa.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #260 : 16. Maaliskuuta 2011 klo 19:28 »

Heipähei Shallallaa! Toivottavasti viihdyt meidän vanhojen käpyjen epäselviä horinoita lueskellessasi. :) Äläkä huoli, tämän foorumin sovinnaisten juttujen taustalla piilee monta sellaista, jotka edelleen muistavat vanhan ajatuksensa "kunpa ei enää ois koulua!". :D
    Kirjattu

Annanas

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #261 : 16. Maaliskuuta 2011 klo 21:41 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa rakas Shallallaa! Kiitos että olet ja toivottavasti viihdyt. :)
    Kirjattu
    Kolme askelta helvettiin

Kolme ovea psykoosiin

kuoleman laivaa

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #262 : 16. Maaliskuuta 2011 klo 22:15 »
  • Tykkää (0)

• Heeei ! :)

Tällä hetkellä Elton John - Sorry seems to be the hardest word soimassa :)

Ihan parasta!
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Shallallaa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #263 : 17. Maaliskuuta 2011 klo 20:12 »
  • Tykkää (0)

• Heipähei Shallallaa! Toivottavasti viihdyt meidän vanhojen käpyjen epäselviä horinoita lueskellessasi. :) Äläkä huoli, tämän foorumin sovinnaisten juttujen taustalla piilee monta sellaista, jotka edelleen muistavat vanhan ajatuksensa "kunpa ei enää ois koulua!". :D

^^pakko myöntää rupes hymyilyttää :)) kiitos muutenkin mukavasta vastaanotosta ! :)
    Kirjattu
    kesää odotellessa.

merryhey

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #264 : 19. Maaliskuuta 2011 klo 20:18 »
  • Tykkää (0)

• Täällä yksi lukuisia kertoja ituhipiksi luonnehdittu opiskelijatyttö etsii kaltaisiaan ja kenties löysi sopivan foorumin. Minulle elämässä tärkeää ovat kauniit, pienet arjen hetket ja elämän kauneus itsessään, henkinen ja fyysinen tasapaino, luonto, kultaisen sydämen omaava sielunystävä poni (kyllä, poni), taiteet ja kirjallisuuus, muun muassa. Tahdon teoillani tehdä niin paljon hyvää itselleni ja muille kuin se mahdollista on ja elää elämääni omalla polullani. Maailma on ihmeellinen paikka elää, tahtoisin nähdä ja oppia niin paljon ettei tule yhteen elinikään mahtumaan mutta elämä on matka, jossa ei pitäisikään kiiruhtaa, vaan elää niissä kauniissa pienissä hetkissä.

Eli täältä tällainen punapää-raitapipo-pitkäkoipi-ilomieli istuu joukkohon, ehtoota.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #265 : 19. Maaliskuuta 2011 klo 20:20 »
  • Tykkää (0)

• Lämpimästi tervetuloa Shallallaa ja cherisher, toivottavasti viihdytte! :)

phantomslop

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • You sing like the wind in the trees at night.
    « Vastaus #266 : 22. Maaliskuuta 2011 klo 13:56 »
  • Tykkää (0)

• Heyy kaikille!  :)

Oon parikymppinen poika, ikinuori peterpan sielu Oulusta. Olen päässyt aika hyvin oravanpyörästä irti, enkä käy töissä tai opiskele.
    Teen sitä mitä haluan, mikä huvittaa milloinkin. Olen myös taiteilijasielu, ainakin musiikin saralla ja teenkin musiic, kun siltä tuntuu, guitar
    pianou and sing, sanoitan, sävellän ja musiikkia noin muuten kuuntelen lähes jatkuvasti. Oon kiltti, hullu, empaattinen, huomioonottava, kantaanottava, energinen ja levoton liikkuja, mutta silti rauhallinen, sekä syvällinen olento :>
    Tyyliltäni ja mielipiteiltäni olen vähän kaikkea sekaisin.. hippi, punk, emo ja tsilleen! sekasikiö haluankin olla ja genret on vähän tyhmiä.
    Mutta siitä olen varma, että erikoinen olen ja massasta poikkeava.. melkein pahinta olisi se, ettei erottuisi massasta ja itse tulen
    ainakin omalla tyylillä ja käyttäytymisellä pitämään huolen siitä ikuisesti, ettei niin tule käymään :`)

Tänne rekkasin jo about kuukausi sitten, mutta kaikki aikanaan ja nyt tämä esittely sid tuli tänne. Syy miksi rekkasin tänne on se,
    että aina samanhenkisten ihmisten seura lämmittää, joten täällä hippikasassa sid vaan lojutaan kaikki, jees, ihan mahtavaa!
    Tutustun mielellään uusiin ja etenni samanhenkisiin ihmisiin täällä, joten mulle saa laittaa yksityisviestii, jos kiinnostuu tutustua..
    kuka vaan.. ei mitään rajotuksia.. anytime, u can do!  ;)
    Kirjattu

Annanas

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #267 : 22. Maaliskuuta 2011 klo 17:18 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa phantomslop! Olipas pirteä ja hauska esittely.

Kiitos että olet!
    Kirjattu
    Kolme askelta helvettiin

Kolme ovea psykoosiin

kuoleman laivaa

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #268 : 22. Maaliskuuta 2011 klo 22:50 »
  • Tykkää (0)

• Hahaa, persoonasi paistaa tekstistäkin läpi! :)) Mainiota, tervetuloa poppooseen phantomslop!

unicorn

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #269 : 23. Maaliskuuta 2011 klo 23:47 »
  • Tykkää (0)

• Heipsankeikkaa kaikille! Olen 23 vuoden ikään ehtinyt neitokainen Oulusta, muuttamassa Tampereelle kesäkuussa. Ja miksikö Tampereelle? Pari kaveria otti sinne jo varaslähdön ja pakkohan se on myöntää, että se kaupunki on vienyt tämän neidin sydämen jo ajat sitten! Epäsäännöllisen säännöllisesti siellä tullut sukuloitua pikku nappulasta saakka, ja tuossa nelisen vuotta sitten olin Tampereella töissä, silloin tämä rakkaus roihahti jo täysin. Kuitenkin elämä on nakellut minua siihen malliin, että aiemmin ei ole ollut mahdollisuutta muuttaa tähän ihanaiseen kaupunkiin. Nyt siihen tarjoutui tilaisuus, joten ei muuta kuin tavaroita lahjoittamaan kavereille ja myymään kirppiksellä ja laukkuja pakkaamaan! :) Olen myös aina haaveillut asumisesta kimppakämpässä, nyt toteutan myös sen haaveeni! Kanssani asustaa sulokas herrasmiesmaatiaiskissa, joka muuttaa myös Tampereelle. Päivisin teen kaikenlaista jännää, iltaisin olen koulussa. Tulevaisuudesta en tiedä, ainakin se on edessä ^^. Luultavasti itsensä on laitettava töihin, mutta ideaali tilanne töiden suhteen olisi sellainen, että tekee sen verran töitä, että saa tarvitsemansa. Vietän mieluimmin aikaa ystävieni ja lähimmäisteni kanssa, kuin ostamassa itseäni onnelliseksi. Minulla on huono huumorintaju, ja usein löydänkin itseni nauramasta omille jutuilleni itsekseni... Joskus myös kanssaihmisetkin nauravat jutuilleni :). Kirppikset ovat kuin aarreaittoja minulle, melkeinpä kaiken tarvitsemansa sieltä löytää, kun vain osaa etsiä (sanoo entinen kirppistyöntekijä). Unicorn kiittää ja kuittaa, sekä toivottaa hyvää alkavaa kevättä! Tuo auringonvalo on aika voimaannuttavaa! :)
    Kirjattu
    Elämän ylin onni on varmuus siitä,
    että sinua rakastetaan sinun itsesi takia
    - tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta.

Victor Hugo