Heyy kaikille!

Oon parikymppinen poika, ikinuori peterpan sielu Oulusta. Olen päässyt aika hyvin oravanpyörästä irti, enkä käy töissä tai opiskele.
Teen sitä mitä haluan, mikä huvittaa milloinkin. Olen myös taiteilijasielu, ainakin musiikin saralla ja teenkin musiic, kun siltä tuntuu, guitar
pianou and sing, sanoitan, sävellän ja musiikkia noin muuten kuuntelen lähes jatkuvasti. Oon kiltti, hullu, empaattinen, huomioonottava, kantaanottava, energinen ja levoton liikkuja, mutta silti rauhallinen, sekä syvällinen olento :>
Tyyliltäni ja mielipiteiltäni olen vähän kaikkea sekaisin.. hippi, punk, emo ja tsilleen! sekasikiö haluankin olla ja genret on vähän tyhmiä.
Mutta siitä olen varma, että erikoinen olen ja massasta poikkeava.. melkein pahinta olisi se, ettei erottuisi massasta ja itse tulen
ainakin omalla tyylillä ja käyttäytymisellä pitämään huolen siitä ikuisesti, ettei niin tule käymään :`)
Tänne rekkasin jo about kuukausi sitten, mutta kaikki aikanaan ja nyt tämä esittely sid tuli tänne. Syy miksi rekkasin tänne on se,
että aina samanhenkisten ihmisten seura lämmittää, joten täällä hippikasassa sid vaan lojutaan kaikki, jees, ihan mahtavaa!
Tutustun mielellään uusiin ja etenni samanhenkisiin ihmisiin täällä, joten mulle saa laittaa yksityisviestii, jos kiinnostuu tutustua..
kuka vaan.. ei mitään rajotuksia.. anytime, u can do!