Ihmiset täällä vaikuttavat niin lämpimiltä ja samanhenkisiltä, että en kovin kauaa malttanut foorumia selailla ennen kuin päätin jo liittyä joukkoonne.
Mutta mitä voisin oikein kertoa itsestäni?
Hoidetaan nyt ne perustiedot ainakin ensin pois alta; olen siis 18-vuotias Tamperelainen rastatukkatyttö. Tämän hetkinen nimikkeeni olisi varmaan "mielenterveyskuntoutuja", mutta en pidä siitä sanasta - ei meistä kukaan ole mieleltään sairas, saatika sitten terve. Ei, olen pikemminkin lepotauolla; kerään voimia ja yritän setviä lapsuuteni traumoja.
Olen hippi sieltä kliseisimmästä päästä. Luonto ja eläimet ovat todella lähellä sydäntäni ja toitotan rauhaa, haleja ja universaalia rakkautta päivästä toiseen. Pyrin kierrättämään, säästämään energiaa ja syömään luomutuotteita niin paljon kuin tuloillani kykenen. Suurin osa vaatteistani on kirpputoreilta ja niiden luonnonläheiset värit oikein huutavat hippiä.
Käytän myös runsaasti pilveä ja psykedeelejä. Vaikka ne ovat minulle osittain ihan puhdasta hupia, pidän huumeita pääasiassa terapeuttisina työkaluina joiden avulla opin ymmärtämään itseäni ja maailmaa enemmän. MDMA (ekstaasi) on erityisesti auttanut minua katsomaan vikoja ja virheitäni silmästä silmään sekä toiminut oivana parisuhdeterapiana. Moni ihminen varmasti paheksuu päihteidenkäyttöni avoimuutta, mutta en näe mitään syytä yrittää peitellä jotain, joka on niin suuri osa itseäni ja elämääni. Each to their own, live and let live, ja niin ees päin.

Rakkaus on sokea, sanotaan. Minun kohdallani se on erityisen totta, kun menin ja rakastuin ehkä huonoimpaan mahdolliseen ihmiseen. Kihlattuni on vakavasti sairas, asuu toisella puolella maapalloa ja vielä kaikenlisäksi Yhdysvalloissa; maassa, jota niin intohimoisesti inhoan. Näemme toisiamme 2-3 kuukauden ajan vuodessa ja loput ajasta olemme yhteydessä Skypen välityksellä. Sanovat muut mitä haluavat kaukosuhteista, mutta kyllä se voi toimia; meillä on ainakin toiminut jo 2 vuotta ja 8 kuukautta. Mutta se sattuu aivan helvetisti, ei siitä pääse mihinkään.
Kuten varmaan suurelle osaa ihmisitä täällä, musiikki on minulle todella tärkeää. Soitan kitaraa ja pianoa, mutta en ole erityisen hyvä kummassakaan; se on minulle enemmänkin fiilistelyä. Tämän hetkisiin lempiartisteihini kuuluu Sigur Ros, múm, Pink Floyd, King Crimson, Modest Mouse, Hirasawa Susumu ja Ozric Tentacles, mutta musiikkimakuni vaihtelee laajasti enkä sulje pois mitään genrejä.
Rakastan matkustamista ja uusien kulttuurien kohtaamista suuresti, ja Amerikan lisäksi olen piipahtanut muunmuassa Irlannissa, Sveitsissä, Venäjällä ja Liettuassa. Olen myös aikamoinen nörtti ja vietänkin suuren osan ajastani tietokoneen tai pelien ääressä. Muita mainitsemisen arvoisia mielenkiinnonkohteitani ovat taide, valokuvaus, kemia, psykologia, kielet, surrealismi ja vihreä tee.
Ei kai tässä muuta kuin peace and love.