Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Feliz tervehtii - 1

feliz

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Feliz tervehtii
« : 07. Tammikuuta 2015 klo 15:45 »
  • Tykkää (2)

• Hämeenlinnasta tällainen rauhaa ja rakkautta arvostava 41 vuotias immeinen täällä huhuilee  :D
    Elämästä nauttiva ja elämää aurinkolasien läpi katsova.

Tunnen olevani hyvin erilainen kuin useat. Olen paljon yksin..... omasta tahdostani. Sillä en viihdy ihmisten kanssa jotka eivät osaa nähdä elämän, maailman ja toisten ihmisten ihanuutta.
    itseni mielestä erilaisuus on rikkautta ja elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
    Jaan mielelläni positiivista energiaa ympärilleni ja etsin hyvyyttä ja kauneutta läheltäni  :sydamia

olisi mukavaa tutustua sellaisiin ihmisiin jotka arvostavat ja kunnioittavat muita erilaisuudesta huolimatta ja osaavat katsoa maailmaa läpi aurinkolasien. Asioita sattuu ja tapahtuu mutta eipähän ne murehtimalla ja valittamalla parane. Elämä on lyhyt ja siitä kannattaa ottaa kaikki irti  :sydamia

"Itse mä päätän sen missä valossa maailmaa katselen ja mä valitsen aurinkolasit ja kevyen askelen"
    « Viimeksi muokattu: 07. Tammikuuta 2015 klo 16:59 kirjoittanut feliz »
    Kirjattu
    "Itse mä päätän sen missä valossa maailmaa katselen ja mä valitsen aurinkolasit ja kevyen askelen"