Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hei kaikki olennot! - 1

coconut

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
    • blogi
Hei kaikki olennot!
« : 28. Joulukuuta 2014 klo 14:05 »
  • Tykkää (3)

• Heips, täällä nuori naispuolinen otus joka päätti liittyä joukkoonne mukaan kirjoittelemaan!

Olen aina ollut sielultani ja ajatuksilta hyvin hippimäinen ja erilainen kuin muut ystäväni (ainakin siltä tuntuu joskus). Olen hyvin herkkä ja taiteilijasieluinen ihminen ja maailma välillä tuntuu hyvin raskaalta paikalta näin pienelle olennolle. Mutta koko ajan yritän opetella elämään positiivisempaa elämää, itseäni etsien ja lokeroimatta itseäni mihinkään.

Maalailen ja piirtelen paljon, kirjoittelen runoja, lauleskelen ja soittelen pianoakin toisinaan. Kirppikset, luonto, musiikki ja värikkäät ja kauniit asiat ovat ihania. Myös kasvissyönti, avaruus, maailma ja buddhalaisuus kiinnostavat.

Sellaista tällä kertaa, tälläinen olen minä (ainakin tänään).♥
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    Vs: Hei kaikki olennot!
    « Vastaus #1 : 28. Joulukuuta 2014 klo 17:22 »
  • Tykkää (0)

• Voin hyvin samaistua tuohon että olo on usein "erilainen kuin muut"! Tuleeks millasis tilanteis tuollai olo? :)
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #2 : 28. Joulukuuta 2014 klo 17:25 »

tsekkasin blogisi ja sitä kautta instagramisi, IHANA tyyli sulla!  ^-^
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #3 : 28. Joulukuuta 2014 klo 18:13 »
  • Tykkää (1)

• Hih kiva että joku on tänne jotain vaistaillut! 

Voin hyvin samaistua tuohon että olo on usein "erilainen kuin muut"! Tuleeks millasis tilanteis tuollai olo? :)

Useimmiten jossakin ihmisten ilmoilla liikuskellessa tai kaveriporukoissa tulee sellainen fiilis että en ihan kuulu joukkoon, ulkonäön perusteella ainakin, mutta joskus myös ajatuksilta jos syvällisemmin juttelee, tai käytökseltä. Tuntuu että mietin paljon enemmän kaikkia erilaisia asioita, ja syvällisiä juttuja. Joskus tuntuu että kaverit vain menevät eteenpäin virran mukana ilman kyseenalaistamatta mitään, ja minä jään mietiskelemään ja haaveilemaan pitkiksi ajoiksi kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Onpa vaikea selittää tälläinen olotila.

ja voi kiitos Kurre!  :sydamia
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 29. Joulukuuta 2014 klo 18:45 »
  • Tykkää (0)

• Tuon ajattelun kanssa mulla käy ihan samoin! Musta on/olisi ihanaa pohdiskella syvällisiä jonkun kanssa, mutta ihmiset kyllästyy kyllä samantien sellaseen! Maailmassa ja itsessään on niin jänniä ja kauniita asioita että en mä vaan voi ohittaa niitä olan kohautuksella :D Ja tuo kiire mikä ihmisillä on edetä elämässään - huh huh... Minä aion kyllä elää 100 vuotiaaks ja se tarkottaa sitä että ei pidä kiirehtiä :) Kouluja voi käydä vaikka vielä 90- vuotiaana, ei oo pakko istua kiikkustuolissa :)
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 29. Joulukuuta 2014 klo 18:46 »
  • Tykkää (0)

• Niin ja mitä kautta blogiisi pääsee? :) Tai instagramiin? ;)
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #6 : 30. Joulukuuta 2014 klo 15:42 »
  • Tykkää (0)

• Niinpä, maailma ja ihmiset ovat niin mielenkiintoisia että haluaisin kyllä ihmetellä niitä vaikka 100 vuotta :D

ja niin täältä löytyypi blogi, siellä alhaalla on myös linkki instagramiin hihii :)
    http://aivokiemuroissa.blogspot.fi/
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 30. Joulukuuta 2014 klo 17:08 »
  • Tykkää (0)

• Oih <3 Sulla melkein samanlaiset hiukset kuin mulla, ainoo vaan että otsatukka mulla ei enää ole :) ja taitaapa mulla on vähän lyhkäsemmät... mut kai niis on jotai samaa :D

Mikä on ihmisissä mielenkiintoista? :) Tai kysytään vaikka sittenkin, että mitkä ovat mielenkiintoisia keskutelun aiheita, jos yleensä tunnet olevasi oudoin joidenkin seurassa? Vai onko outous enemmänkin ulkonäkö seikka?
    Kirjattu

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 31. Joulukuuta 2014 klo 05:41 »
  • Tykkää (1)

• Niinpä, maailma ja ihmiset ovat niin mielenkiintoisia että haluaisin kyllä ihmetellä niitä vaikka 100 vuotta :D ...

riittääköhän vuosisata mihinkään
    *angst*

Mukava aivopupu..
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #9 : 31. Joulukuuta 2014 klo 11:34 »
  • Tykkää (0)

• Oih <3 Sulla melkein samanlaiset hiukset kuin mulla, ainoo vaan että otsatukka mulla ei enää ole :) ja taitaapa mulla on vähän lyhkäsemmät... mut kai niis on jotai samaa :D

Hihi  :sydamia

Ihmisissä kiinnostaa paljon meidän kaikkien erilaisuus, miten me tehdään asioita ja ajatellaan.. Oon tässä lähiaikoina lueskellu paljon eri persoonallisuustyypeistä (MBTI), ja ne on tosi jänniä  :)

Tykkäisin puhua taiteesta ja maalaamisesta, mutta useimpia kavereita se ei niin kiinnosta. Myös tykkään paljon vanhasta musiikista, ( ah rakastan beatlesiä, kovin kliseistä) sekään ei paljon innosta kamujani. Yleesä kans kaikki syvällisemmät keskustelut jää aina sellaiseksi kännihöpinöiksi, vaikka minä mietin niitä selvinpäinkin :D Ulkonäöllisesti taas en useimpiin joukkoihin kuulu, on tosin muutamia tyyppejä joilta löytyy myös vaikka värikkäät hiukset.

Mutta niin, ihmiset on erilaisia ja se on hienoa, ei kaikkia voi kiinnostaa kaikki :sydamia
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #10 : 31. Joulukuuta 2014 klo 12:34 »

nyt täytyy sanoa (vaikken näistä yksilökohtaisista keskusteluketjuista muuten niin perusta) että tämä nti kookospähkinä on poikkeuksellisen mielenkiintoinen henkilö, jollaisia tuntisi mielellään. Kiva, kun kirjoittelet tälle foorumille, kiva saada ikkunaluukku auki mainion uuden ihmisen elämään  :)
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #11 : 31. Joulukuuta 2014 klo 14:41 »
  • Tykkää (0)

• Samaistun kyllä edelliseen foorumilaiseen :)!

Ja coconut, mulle saa tulla aina puhumaan taiteesta! :) Itse maalaan, piirrän, tatuoin... ja mitä vielä! Olisi aivan ihanaa lähteä joskus ulkomaille johonkin taiteelliseen museoon! Nähdä mona lisa esimerkiks :D

Itseäni kiinnostaisi myös psykologisessa mielessä lukea ihmistyypeistä, mutta olen niin laiska lukemaan -.- ehkä sä voisit kertoa mulle niistä ;D Ite tulee ihmisten ajattelumaailma mietittyä lähinnä negatiivisessa mielessä... Tai ei sekään ehkä ole oikein sanottu, mutta itse olen hyvin avoin kaikelle, pieneen päähäni ei mahdu miten jotkut voivat olla niin ilkeitä kuin ovat, tai eivät voi ymmärtää esimerkiksi homoja : / on kuin kovaa pähkinää purisi...
    Beatles on myös sellainen johon minun pitäisi tutustua enemmän! Onhan se rock musiikin klassikkoja :)
    Itsekkään en tunne toista, jolla olisi yhtä erikoisen värisiä hiuksia kuin minulla... :)

Mutta kyllä, erilaisuus on hienoa ja jokaisen pitää olla erilainen! :) toki myös toivoisin että jokainen ymmärtäisi erilaisuuden!

Ootko muuten millasesta taiteesta kiinnostunut? Maalaatko ite? Instas sul oli ainakin jotai töitä :)
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #12 : 02. Tammikuuta 2015 klo 15:32 »
  • Tykkää (0)

• Voi kiitos rimpsi lorestaan ja M-H, tuli niin hyvä mieli tälläisistä ihanista kommenteista täällä, hymyilyttää :sydamia

Vau, tatuoit? Haluan tietää lisää! Tatuoinnit kiinnostaa kovasti minuakin ja joskus myös oon haaveillut tästä ammattiakin. Toivon mukaan tänä vuonna saan otettua itselleni ainakin ensimmäisen tatuoinnin hihii :)

Taidemuseoissa ois kyllä tosi kiva vierailla, varsinkin katselemassa tuommoisia todella kuuluisia teoksia. Vincent van goghin töitä ois hienoa nähdä!

Ja niin, maalailen ja piirtelen paljon myöskin, olen sitä ihan pienestä naperosta asti harrastanut :) Vesiväreillä maalaaminen on varmaan minusta kaikista mukavinta, mutta olen tässä muutaman vuoden aikana alkanut maalata öljymaaleillakin enemmän. Surrealismi on varmaan se mikä eniten miellyttää, kaikenlainen outo ja omituinen :) Tykkään maailailla kaikennäköisiä erikoisia otuksia, kummituksia ja mörköjä, mutta sitten lisätä niihin jotain kaunista ja söpöä, kukkasia ja ruusuja ja hempeitä värejä. Kauniin ja ruman sekoitus jotenkin kiehtoo. Millaisia kuvasia siä tykkäät maalailla? Ihanaa löytää joku toinenkin ketä kiinnostaa :3

Totta kyllä tuo, että minäkään en voi mitenkään ymmärtää kuinka jotkin ihmiset voivat olla niin ilkeitä toisinaan ja aiheuttaa pahaa toisilleen, eivätkä hyväksy erilaisuuksia :( Ja myöskin tämä homojen vastustaminen saa minut kyllä aina hiiltymään, mutta onneksi suomi on menossa nyt parempaan suuntaan tämän asian suhteen! :)

Ja niin hei, jos kiinnostaa niin tee ihmeessä tämä  http://www.16personalities.com/free-personality-test 
    Siitä pääsee alkuun tässä persoonallisuustyyppien ihmettelyssä :) Testi on siis sellainen, joka jakaa ihmiset 16:sta erilaiseen persoonallisuustyyppiin. Siitä tulee vastaukseksi jokin nelikirjaiminen yhdistelmä, ja jokainen kirjain tarkoittaa jotain tiettyä piirrettä, esim I=introvertti ja e=ekstrovertti.  Itse sain vastaukseksi INFP, ja olen niin hämmentynyt kuinka hyvin se pitää paikkaansa! Ja olen kyllä tämän takia oppinut ymmärtämään itseäni hieman paremmin, joten aika mahtavaa :)
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #13 : 02. Tammikuuta 2015 klo 15:39 »
  • Tykkää (0)

• Juu, kylläpä tatuoin. Sain itsekin tuossa vuosi sitten otettua ensimmäiseni, tänä vuonna ois tarkotus koittaa saada toinen :) Vähän muistutusta tuosta positiivisuudesta!

Itselläni on kans vesivärit, öljymaalausta kerran oon kokeillu, ei ollu mun juttu :D Lempparit on ehdottomasti akryylit! Ja samaa tyyliä, mutta ehkä toisin päin :) Tykkään maalata kaunista, mutta sinne taas lisätä rumuutta ;) tuo profiilikuvani nyt on vähän kokonaan tuollainen ruma... Mutta kyllä siitäkin käsityksen saa millaisesta pidän.
    Mitä pidät muuten Victoria Francesista tai  Alphonse Muchasta? Ja kiitti personaalisuus testistä! Mä käyn koittaa :) (sain muuten infp)
    « Viimeksi muokattu: 02. Tammikuuta 2015 klo 16:03 kirjoittanut M-H »
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #14 : 02. Tammikuuta 2015 klo 16:29 »
  • Tykkää (0)

• Minkälainen siun ensimmäinen tatuointisi on? :) Itse en oikein tiedä mihinköhän kohtaan kannattaisi ottaa ensimmäinen ja minkä haluaisin ensimmäiseksi, ideoita on aivan liikaa mitä kaikkea tahtoisin.

Aivan, löysin tieni tuonne facebook-sivullesi ja tosi hienoilta näyttää siun teokset! Voin nähdä, että tuo Victoria Franses inspiroi sinua, tuollaista kaunista mutta goottimaista :) Alphonse Muchan työt on kanssa tosi kauniita ja tuommoisia herkkiä, luonnonläheisiä. Itselle tulee mieleen sellaisia nimiä joista pidän kuin Nicoletta Ceccoli, Joram Roukes ja Michael Hussar (jonka työt on aika hurjia mut upeita), jotka kannattaa tsekata!

Vau, sepäs jännää että tuli sama! INFP taitaa olla melko yleinen tälläisillä hiljaisilla, liikaa ajattelevilla ja ujoilla taiteilijoilla ;)
    Kirjattu