Voi kiitos rimpsi lorestaan ja M-H, tuli niin hyvä mieli tälläisistä ihanista kommenteista täällä, hymyilyttää

Vau, tatuoit? Haluan tietää lisää! Tatuoinnit kiinnostaa kovasti minuakin ja joskus myös oon haaveillut tästä ammattiakin. Toivon mukaan tänä vuonna saan otettua itselleni ainakin ensimmäisen tatuoinnin hihii

Taidemuseoissa ois kyllä tosi kiva vierailla, varsinkin katselemassa tuommoisia todella kuuluisia teoksia. Vincent van goghin töitä ois hienoa nähdä!
Ja niin, maalailen ja piirtelen paljon myöskin, olen sitä ihan pienestä naperosta asti harrastanut

Vesiväreillä maalaaminen on varmaan minusta kaikista mukavinta, mutta olen tässä muutaman vuoden aikana alkanut maalata öljymaaleillakin enemmän. Surrealismi on varmaan se mikä eniten miellyttää, kaikenlainen outo ja omituinen

Tykkään maailailla kaikennäköisiä erikoisia otuksia, kummituksia ja mörköjä, mutta sitten lisätä niihin jotain kaunista ja söpöä, kukkasia ja ruusuja ja hempeitä värejä. Kauniin ja ruman sekoitus jotenkin kiehtoo. Millaisia kuvasia siä tykkäät maalailla? Ihanaa löytää joku toinenkin ketä kiinnostaa :3
Totta kyllä tuo, että minäkään en voi mitenkään ymmärtää kuinka jotkin ihmiset voivat olla niin ilkeitä toisinaan ja aiheuttaa pahaa toisilleen, eivätkä hyväksy erilaisuuksia

Ja myöskin tämä homojen vastustaminen saa minut kyllä aina hiiltymään, mutta onneksi suomi on menossa nyt parempaan suuntaan tämän asian suhteen!

Ja niin hei, jos kiinnostaa niin tee ihmeessä tämä
http://www.16personalities.com/free-personality-test Siitä pääsee alkuun tässä persoonallisuustyyppien ihmettelyssä

Testi on siis sellainen, joka jakaa ihmiset 16:sta erilaiseen persoonallisuustyyppiin. Siitä tulee vastaukseksi jokin nelikirjaiminen yhdistelmä, ja jokainen kirjain tarkoittaa jotain tiettyä piirrettä, esim I=introvertti ja e=ekstrovertti. Itse sain vastaukseksi INFP, ja olen niin hämmentynyt kuinka hyvin se pitää paikkaansa! Ja olen kyllä tämän takia oppinut ymmärtämään itseäni hieman paremmin, joten aika mahtavaa