Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hippimimi - 1

misericum

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Hippimimi
« : 21. Elokuuta 2018 klo 18:59 »
  • Tykkää (1)

• Tervehdys

Olen aikaisemmin ollut ko.foorumilla, vuosia sitten.Silloin viel oli aktiivisempaa  muistaakseni.Olen 35-vuotias hippihenkinen-ja tyylinenkin yksinäinen nainen.Olen kuvataiteilija ja muusikko, ei nyt juuri projekteja ole, mutta menneisyydessa olen ollut aktiivisemminkin mukana erilaisissa kulttuurijutuissa.Luonto ja liikkuminen on tärkeää, samoin eläimet.En käytä päihteitä tai tupakoi.Olen ystävällis mielinen yleensä.(=Pyrin tekemään ekologisia valintoja, ei autoa jne.Asun kotikissan kanssa nyt Itä-Suomessa, tarkoitus olisi pian muuttaa Jyväskylään opiskelemaan käsi-ja taideteolliseen.Jos siellä olisi mahdollisuus yhteisoasumiseen, kiinnostaisi se koska tuskin saan muutoin vuokrattua asuntoa sieltä ja kokemusta kommuuniasumisestakin on..
    Kirjattu

Aarnefelt

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Hippimimi
    « Vastaus #1 : 22. Elokuuta 2018 klo 14:48 »
  • Tykkää (0)

• Hei vaan, ja tervetuloa. :) Vähän hiljainen on tää foorumi nykyään, mutta aina täällä joku jotain höpisee ja toiset vastailee. Kiva kun liityit mukaan, tai siis palasit takaisin!
    Kirjattu