Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Meri moi - 1

merryhey

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Meri moi
« : 04. Marraskuuta 2013 klo 17:13 »
  • Tykkää (1)

• Hei, olen Merituulia ja kun olin pieni, minua kutsuttiin Myrskylyhdyksi. En ole varma miksi.

Olen 19- vuotias Oululainen sanojen rakastaja, kirjat ja kirjallisuus ja eteenkin runous maalaavat elämääni hieman erilaisia sävyjä. Sadut, metsät, keijut ja menninkäiset eivät myöskään jääneet vain lapsuuden kuvakirjojen sivuille, vaan monenmoiset mystiset mönkijät kiehtovat edelleen. Viihdyn ulkona, ihmettelen maailmaa ja itseäni, katselen ja kummastelen. Onnellisin olen silloin, kun kädet ovat maaliin tahriutuneet, tukassa on värikkäitä helmiä ja saan luoda papereiden, pensseleiden ja purkkien keskellä jotakin uutta. Sanataiteen lisäksi rakastan myös niin monia muitakin taidemuotoja, että taidan aika tavalla elää taiteen tahdissa. Ja näin on aivan hyvä.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Meri moi
    « Vastaus #1 : 04. Marraskuuta 2013 klo 17:17 »
  • Tykkää (0)

• Mukava tutustua :) Itsekin olen jonkinmoinen sanataiteilija :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #2 : 04. Marraskuuta 2013 klo 21:57 »
  • Tykkää (0)

• Hauskaa kun tulit meri! Onpa veikeä ja persoonallinen kuva :)

Vere

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 13. Tammikuuta 2014 klo 21:48 »
  • Tykkää (0)

• ihana kuva ja tyyli!: )) kuulosti iha kui jotai kirjaa ois lukenu tuo sinu kuvaukses, varmaap lukemine tai luonnostaa kirjotustaito:D
    Kirjattu