Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Minäpä vain Heissuli vei! - 1

M-H

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Minäpä vain Heissuli vei!
« : 28. Joulukuuta 2014 klo 17:20 »
  • Tykkää (0)

• Heips, tein nyt tänne sitte tunnukset lähinnä sillä että ei ole noita samanhenkisiä ihmisiä vielä 21 vuoden aikana kävellyt vastaan joten yritetäänpä täältä sitten jos löytyis :)

En ole ihan varma olenko ajatusmaailmaltani miten hippi, kai mulla on ajatusmaailmaa vähän muualtakin kuten goottilaisuudesta ja omasta takaa  :D, mutta luonto ja eläimet ovat tärkeitä ja vegaaniksi tässä nyt koitetaan kääntyä :)  Mielipiteitä löytyy vähän joka asiaan, ja henkisiä keskusteluita tykkään käydä! Välillä on niitä huonojakin päiviä, mutta kyllä se positiivisuus on aina mihin pyritään ja se oikeestaan luonnostaan tuleekin :D

Tosiaan samanhenkisiä juttukavereita oltais tässä vailla, mutta luokittelen itseni vähän sosiaalisesti kömpelöksi joten ois ylitsepääsemättömän  kivaaaaaa jos joku tulisi juttelemaan ja kyselemään ;)
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    Vs: Minäpä vain Heissuli vei!
    « Vastaus #1 : 28. Joulukuuta 2014 klo 17:32 »

luokittelen itseni vähän sosiaalisesti kömpelöksi joten ois ylitsepääsemättömän  kivaaaaaa jos joku tulisi juttelemaan ja kyselemään ;)

mä olen sosiaalisesti rampa, mut kyselen kuitenkin :D Millä tavalla goottilaisuus näkyy sun ajatusmaailmassa?
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #2 : 28. Joulukuuta 2014 klo 18:25 »
  • Tykkää (0)

• Minullakin riittää tätä sosiaalista kömpelyyttä, mutta ois kiva silti tavata uusia tyyppejä! :) Goottilaisuus on kyllä myös kiinnostavaa, joku kiehtoo paljon sellaisessa mystisessä ja tummassa.
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 29. Joulukuuta 2014 klo 18:38 »
  • Tykkää (0)

• No tyyliinä hippeys on sellai mikä ehkä vähän aiheuttaa musta puistatuksia  :D mutta taas goottilaisuus nii herranjestas <3 Samoin kans maalaan/piirrän melko goottimaista taidetta. Eli ehkä eniten tavallaan se goottilainen ajattelu sit näkyy siinä ulkoisessa habituksessa :D ja no musamaus tietty! Ja hei nyt ku tuli tosta sosiaalisesta kömpelyydestä niin miten tutustutte uusiin ihmisii? :D tai ku... itelläni on kyl aina tilaisuuksii ja kyl niinku juttelen ihmisille (töissä paljon vaihtuvuutta esim.) mut ei ne tyypit sit ikin ota meitsii yhteyttä niin tulee sellai "sanoinks mä jotai"? :D Millä te avaatte keskusteluita?? Mä en osaa avata niitä millään muulla ku tyyliin "no mites vanha oot", "missäs oot käyny koulut"? Porukka kuolee tylsyyteen mun seuras :D Paitsi sit jos joku muu rikkoo sen jään nii sit mä kyl lähen mukaan sellaseen toitotukseen ja räkätykseen... Ja ei en osaa tiivistää asioita :D
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 29. Joulukuuta 2014 klo 18:41 »
  • Tykkää (1)

• Ja viel siit goottilaisuudesta niin mä rakastan kaamosta, en mitenkään sen takia että se on "goottimaista", musta se on vaan äärettömän kaunista :) Ja mun mielestä kaunista on monesti sellaset asiat mistä muut masentuu :D
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 29. Joulukuuta 2014 klo 21:46 »
  • Tykkää (1)

• no esim. Kaamos on kaunista! Se että on pilkkopimeetä, puut on pelkkiä mustia runkoja ja sataa vettä, ah <3 mä vaan nään siinä sen kauneuden :) ja no biiseist... no jos ylipäätään kuuntelee raskasta niin kai se jotakin masentaakin :D Esim 69 eyesin stolen season vois masentaa jotakuta mutta musta se on erittäin kaunis :O. Ja hei kiitti hyvist vinkeist tutustumisee ;D Ittelläni on kyllä se "huono tapa", että sit jos jonkun saan kaveriks nii jään kyllä roikkuu siihen vaikka jutut ei ehkä käviskää yksiin, ehkä just sen takia että "no onpahan edes jotain seuraa". Ja btw, laitoin yvtä! :)
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #6 : 30. Joulukuuta 2014 klo 15:54 »
  • Tykkää (0)

• Ah, itsekkin pidän melankolisuudesta ja sen kauneusta hyvin paljon. Rakastan pimenevää syksyä, sumuisia hiljaisia aamuja, kuutamoa..joku sellaisessa surullisessa fiiliksessä tuntuu viehättävältä.

Olisipa itsekkin tuommoinen että small talk luonnistuisi :( Minulle se tuntuu aina kauhean tönköltä. Usein tutustuminen on tapahtunut aivan kuin "vahingossa" joidenkin ihmisten kanssa. Jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita niin niistä on kyllä helppo puhua :)
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 30. Joulukuuta 2014 klo 17:17 »
  • Tykkää (0)

• Rakastan pimenevää syksyä, sumuisia hiljaisia aamuja, kuutamoa..

Naulan kantaan! Niissä on jotain niin kaunista ja silloin luonto on parhaimillaan! En ymmärrä miten jotkut voi pitää noita surullisina asioina saatikati masentua noista. Tuollaisina hetkinä olen tyyliin onneni kukkuloilla ja hymy korvissa :))

Olisipa itsekkin tuommoinen että small talk luonnistuisi :( Minulle se tuntuu aina kauhean tönköltä. Usein tutustuminen on tapahtunut aivan kuin "vahingossa" joidenkin ihmisten kanssa. Jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita niin niistä on kyllä helppo puhua :)

Omasta mielestäni minäkin kyllä taidan small talkin, mutta minun kohdallani se jääkin yleensä siihen... Tuntuu, että muut eivät osaa sitä, tai eivät vaan jostain toisesta syystä lähde siihen mukaan.Enemmän töissäkin uusia työntekijöitä kiinnostavat omat puhelimensa tai iltalehden sivut kuin keskuteli minun kanssani.
     Ja en varmaan koskaan ole saanut ystäviä "vahingossa". Siitä on todella pitkä aika kun viimeksi löysin ihmisen jolla on oikeasti yhteisiä kiinnostuksen kohteita kanssani : /
    Kirjattu

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 31. Joulukuuta 2014 klo 04:02 »
  • Tykkää (0)

• Upea profiilikuva.
     :sydamia
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #9 : 31. Joulukuuta 2014 klo 11:03 »
  • Tykkää (0)

• Upea profiilikuva.
     :sydamia

Hei kiitos! Itse tehty, meikäläisen sivuilta löytyy lisää :)
    Kirjattu

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 15. Helmikuuta 2015 klo 09:00 »
  • Tykkää (0)

• Hei kiitos! Itse tehty, meikäläisen sivuilta löytyy lisää :)

Missähän sivusi oli?
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #11 : 15. Helmikuuta 2015 klo 20:10 »
  • Tykkää (0)

• Täällä ei ilmeisesti saa mainostaa, mutta noh, poistaa jos tein väärin, facebookissa ja kun kirjoitat sinne mielenhäiriö :)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #12 : 16. Helmikuuta 2015 klo 08:50 »
  • Tykkää (1)

• Täällä ei ilmeisesti saa mainostaa, mutta noh, poistaa jos tein väärin, facebookissa ja kun kirjoitat sinne mielenhäiriö :)

Toki saa mainostaa, jos sopii ketjuun, vaikka ihan linkin kanssa. :) Löytyy myös tuo M-H:n sivu profiilinimen alta sinisestä pallosta.