Heipä hei!
Jo vuonna 2012 löysin tänne foorumille, mutta en ole koskaan laittanut viestiä vuoden jokaisena kuukautena. Yleensä löydän tieni takaisin siinä toukokuun vaihteella, mutta tänä vuonna se lipesikin kesäkuun puolelle. Kaikelle on tarinansa ja aikansa, varsinkin niille hyville jutuille.
Muutama ehkä muistaa minun joka vuotisen palaamiseni tälle alustalle. Viesti oli aina sama, en ollut päässyt kouluun. Viime syksynä kuitenkin aloitin journalismin opinnot Oulussa, jonne siis sitten muutin Espoosta viime vuoden elokuussa. Kouluun pääsystä kuulin loogisesti 20 päivää ennen opiskeluiden alkamista.

Kaikesta kuitenkin selvisin, vaikka siis aikalailla suoraan reilaamasta lähdin Ouluun elämään elämääni. Palasin tämän kuun alussa nyt kesäksi vanhenpieni hoteisiin, jos en muuta niin koiria halaamaan. Opiskelut ovat sujuneet hyvin ja opintopisteitä kertynyt hyvin.
Hippeys ja henkinen elämä kiinnostaa, ihan samalla tavalla kuin mm. videopelit. Olen vuosien saatossa oppinut hyväksymään elämäni aallot, joskus teen enemmän toista kuin toista. Ja sitten osat vaihtuvat. Koen myös nyt vihdoin jo hieman aikuistuneeni, tai ainakin jollain tavalla viisastuneeni, mikä ei ole ollenkaan pahitteeksi. Silti ikävuosi 26 maistuu ehkä hieman karhealta suussani, koska en koe olevani niin lähellä 30 vuotta kuin oikeasti olen. Toisaalta vanhemmaksi kasvamisessa ei ole ollut mitään vikaa, pidän tästä rauhallisuudesta ja seesteisyydestä!

Minua myös kiinnostaa astrologia, mutta lähinnä olen lukenut omaa syntymäkarttaani ja sitä kautta olen sitten sukeltanut ymmärtämään itseäni. Yritän elää elämääni avoimin mielin, enkä koe tällä hetkellä jääväni mistään paitsi.
Kesän tavoitteisiin kuuluu opiskella 11 opintopistettä ja nauttia rauhallisuudesta ennen syksyn rientoja. Sekä liikkua aktiivisesti luonnossa, lähinnä Zombies, run! -sovelluksen avulla.