Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Moikka kaikille! - 1

Chaya

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Moikka kaikille!
« : 30. Lokakuuta 2014 klo 01:58 »
  • Tykkää (4)

• Kuinka jännää liittyä teihin! Olen 27- vuotias naishenkilö, joka majailee tällä hetkellä Jyväskylässä. Opiskelen yliopistossa sosiologiaa, mutta henkisyys ja ruohonjuuritasolla auttaminen on alkaneet vetämään puoleensa. Saa nähdä minne tie vielä johtaa!

Liityin tänne löytääkseni samanhenkistä juttuseuraa ja uusia ajatuksia.

Harrastelen joogaa ja meditointia, luen, tanssin ja aloitimpa lonkkaroinnin juuri syksyllä. Vietän paljon aikaa ystävien kanssa ja katselen elokuvia. Lauluharrastus olisi mukava aloittaa.

Olen ollut kasvissyöjä 12 vuotta hieman vaihdellen paljon eläinkunnan tuotteita käytän. Haaveilen joskus kasvattavani paljon ruokiani, mutta vielä asuessani kerrostalossa läheinen lähde on arkeni valopilkku! Haaveilen myös matkustamisesta ja ulkomailla asumisesta. Olen jo jonkin verran reissannut, mutta en saa siitä tarpeekseni!

Tällä hetkellä levysoittimessa pyörii Joni Mitchell ja oon aivan rakastunut! Tykkään aika monimuotoisesti musiikista. Klassisesta punkkin. Hihii! Hauskaa liittyä seuraan!
    Kirjattu

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    Vs: Moikka kaikille!
    « Vastaus #1 : 30. Lokakuuta 2014 klo 02:09 »
  • Tykkää (0)

• Teretulemas

Joni on melkoinen eukko.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #2 : 02. Marraskuuta 2014 klo 20:02 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa! Mitä on lonkkarointi? :D

Chaya

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 04. Marraskuuta 2014 klo 23:44 »
  • Tykkää (0)

• Lonkkaroinnilla mä tarkoitan ajelua long boardilla. En tiedä mikä on virallinen termi, mut lonkkariksi ainakin sitä lautaa sanotaan. Oon vielä niin keltanokka ettei ole ammattisanasto hallussa. :)
    Kirjattu