Tervehdys!
Olen jo pari vuotta lueskellut tätä foorumia ajoittain ja tuntenut jotain lämpimiä kotoisuuden tunteita, joten päätin nyt luoda tunnukset ja raapustaa pienen esittelyn

En ehkä ole ulkoisesti enkä persoonaltanikaan kovin ilmeinen hippi - miten kukin sen nyt määritteleekään - mutta jonkinlaiseksi hipiksi itseni olen sydämessäni aina tuntenut. Arvostan ihmisissä avarakatseisuutta, ymmärtämystä, lämpöä ja hyväntahtoisuutta. Maailmankuvani on muodostunut monien eri tieteiden alaan tutustuessa, mikä on johtanut siihen, että suhtaudun kuitenkin aika kriittisesti monia ns. newage-ilmiöitä kohtaan. Olen agnostikko, ja siten uskonnoton.
Tunnen itseni lähes kaikissa porukoissa usein vähän ulkopuoliseksi, erilaiseksi kuin muut - niin kuin aika monet täällä tuntuu tekevän

- ja siksi sielussani elää kodittomuuden ja yksinäisyyden tunteita. Olen ollut koko elämäni aika yksinäinen, ja usein myös hyvin yksin, mutta onnekseni elämässäni on nykyään muutamia rakkaita ystäviä. Jotenkin on tuntunut siltä, että jotta minut voisi todella tuntea, toisen pitäisi olla hyvin samanhenkinen, sielunsisko tai -veli

Persoonallisuustestit väittää sinnikkäästi minun olevan INFJ, vaikkakin kaikkea tuohon kirjainyhdistelmään kuuluvia määreitä en todellakaan itseeni liittäisi. Olen aika tunteellinen jokatapauksessa, ja pohdiskelevainen, herkkä. Rakastan luontoa ja eläimiä, musiikkia. Olen vegaani. Asustelen pääkaupunkiseudulla. Minua luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin olen, mikä aina ei ole ollenkaan hyvä asia - biologinen ikäni lähentelee uhkaavasti neljääkymmentä. Innostun helposti kokeilemaan uusia asioita ja harrastuksia. Olen ujohko uusiin ihmisiin tutustuessa.
Elän tällä hetkellä toipuen aika isosta väsymyksestä, joten en tiedä tulenko kirjoittamaan tänne kovinkaan aktiivisesti, mutta muiden kirjoitusten lukeminen lämmittää mieltä. Olisi ihanaa ehkä jossain vaiheessa löytää täältä myös uusia ystäviä