Heissan kaikki!
Salolais tyttö/nainen pieni ujo punapää on muuttamassa yksin kohti tuntemattomaan - Kankaanpäähän.
Olen tosiaankin suht ujo, mutta jos saan juttelu aihetta ei minua meinaa saada hiljaiseksi. En ole välttämättä aina niin sanavalmis Ja sitten meneekin kieli solmuun. Olen aika sinisilmäinen hölmö ja en aina ymmärrä toisten vitsejä tai muita.. Usein ihmiset onkin naurannut minule, kuin minä muille...

Mutta muuten olen kylläkin hyvin avoin kaiken ikäisille ja erityylisille ihmisille!

Olen tosin ollut - ja jossain määrin vielläkin - koulukiusattu tai muuten en pidetty ihminen... Tähän minulle usein sanotaan, että se johtuu kateudesta, mutta tiedä häntä.
Itse yritän olla luokittelematta ihmisiä ennenkuin tunnen kunnolla. Ja olen mielestäni kaikille mukava!
Vanhojen ihmisten parissa olen hyvin pidetty ja helposti lähestyttävä.

Tarvitsisin tosiaankin elämääni ihmisiä ympärilleni jotka saisivat minulle itseluottamusta hieman takaisin päin. Olen tainnut hukata sen.. Ja jonkun jonka luokse tulla nauramaan taikka sitten itkemään.
Pidän aika paljon kaikesta. Eläimet ja luonto ovat hyvin tärkeitä minulle. Niistä minulle on tullutkin suuri haave - oma maatila! Olisi hienoa kyntää peltoa ja saada maitonsa omista lehmistä, kuin ostaa niitä kaupunhyllystä.
Harrastan aika paljon kädentaitoihin liittyviä juttuja kuten - piirtämistä, neulomista ja jotain muuta näpertämistä/askartelua. Nytkin olen entisöinyt yhtä tuolia ja vanhaa puhelinpöytää. Omaan myös suht laajan musiikki maun.

Ystäviä/juttuseuraa ympäri Suomea!
Ota vain rohkeasti yhteyttä, olen varmasti ujompi kuin sinä! ( kädet tärisee pelkästään tämän kirjoittamisesta )