Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uutta tuttavuutta uuteen elämään - 1

Miracselad

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Uutta tuttavuutta uuteen elämään
« : 16. Syyskuuta 2012 klo 13:51 »
  • Tykkää (1)

• Heissan kaikki!

Salolais tyttö/nainen pieni ujo punapää on muuttamassa yksin kohti tuntemattomaan - Kankaanpäähän.

Olen tosiaankin suht ujo, mutta jos saan juttelu aihetta ei minua meinaa saada hiljaiseksi. En ole välttämättä aina niin sanavalmis Ja sitten meneekin kieli solmuun. Olen aika sinisilmäinen hölmö ja en aina ymmärrä toisten vitsejä tai muita.. Usein ihmiset onkin naurannut minule, kuin minä muille...  :P
    Mutta muuten olen kylläkin hyvin avoin kaiken ikäisille ja erityylisille ihmisille!  ^-^

Olen tosin ollut - ja jossain määrin vielläkin - koulukiusattu tai muuten en pidetty ihminen... Tähän minulle usein sanotaan, että se johtuu kateudesta, mutta tiedä häntä.
    Itse yritän olla luokittelematta ihmisiä ennenkuin tunnen kunnolla. Ja olen mielestäni kaikille mukava!
    Vanhojen ihmisten parissa olen hyvin pidetty ja helposti lähestyttävä.  :D
    Tarvitsisin tosiaankin elämääni ihmisiä ympärilleni jotka saisivat minulle itseluottamusta hieman takaisin päin. Olen tainnut hukata sen.. Ja jonkun jonka luokse tulla nauramaan taikka sitten itkemään.

Pidän aika paljon kaikesta. Eläimet ja luonto ovat hyvin tärkeitä minulle. Niistä minulle on tullutkin suuri haave - oma maatila! Olisi hienoa kyntää peltoa ja saada maitonsa omista lehmistä, kuin ostaa niitä kaupunhyllystä.
    Harrastan aika paljon kädentaitoihin liittyviä juttuja kuten - piirtämistä, neulomista ja jotain muuta näpertämistä/askartelua. Nytkin olen entisöinyt yhtä tuolia ja vanhaa puhelinpöytää. Omaan myös suht laajan musiikki maun.  ::)

Ystäviä/juttuseuraa ympäri Suomea!
    Ota vain rohkeasti yhteyttä, olen varmasti ujompi kuin sinä! ( kädet tärisee pelkästään tämän kirjoittamisesta )
    « Viimeksi muokattu: 15. Lokakuuta 2012 klo 10:46 kirjoittanut Miracselad »
    Kirjattu

Za_mi

• Vieras
    Vs: Uutta tuttavuutta uuteen elämään
    « Vastaus #1 : 16. Syyskuuta 2012 klo 14:21 »

Tollainen maatila juttu olisi mukava.  :)
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 16. Syyskuuta 2012 klo 14:26 »
  • Tykkää (0)

• Musta se olis melkosestaan maailman parasta!  ^-^
    Kirjattu

Za_mi

• Vieras
    « Vastaus #3 : 16. Syyskuuta 2012 klo 14:58 »

Minun piti mennä yhteen hare krishna uskonnon maatila projektiin mukaan. Olisi tullut sitten lähi tulevaisuudessa lehmiä, omat kasvimaat esim kesäkurpitsaa. Naapurin maanviljelijöiltä maidot ym.
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 16. Syyskuuta 2012 klo 15:57 »
  • Tykkää (0)

• Oiii <3 Olisi varmaan aivan mahtavaa! Minusta olisi ihanaa sielä omalla tilallaa tuottaa kaikki mitä ikinä tarvitsenkaan, ruuasta villaan jne. Jauhaisin itse omat kahvipapuniki ja tekisin kahvia ja tälleen. :)
    Kirjattu

Za_mi

• Vieras
    « Vastaus #5 : 16. Syyskuuta 2012 klo 16:45 »

:sydamia
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 16. Syyskuuta 2012 klo 18:17 »
  • Tykkää (0)

•  ::)
    Kirjattu

joppe

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 09. Helmikuuta 2013 klo 22:46 »
  • Tykkää (0)

•  :) :)Terve oletko jo löytänyt seuraa minäkin haluaisin elää oma varaistaloudessa ja heittäytyä pois tästä oravan pyörästä tuo sinun kirjoitus on kun minun kirjoittama meitä potkittuja on täällä itä suomessakin hevonen minulla jo on kun vaan uskaltautuisi heitttäytyä luontaistalouteen jos kiinnostaa niin kirjoita ystäviä ei ole koskaan liikaa ??? ???
    Kirjattu

Unensieppaaja

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 10. Helmikuuta 2013 klo 01:50 »
  • Tykkää (0)

• Ihania ajatuksia teillä Miracselad, Za_mi ja joppe! Minäkin olen haaveillut omavaraistaloudesta ja oravanpyörästä poissa pysyttelystä. Jälkimmäistä olenkin "harrastanut" tässä jo vuoden verran, mutta tiedän, etten voi tulevaisuudessa pysytellä siitä kokonaan poissa, vaikka kovasti näin haluaisinkin. Mun meinaan pitäisi lähteä vielä opiskelemaan joskus johonkin. Mutta ei asiat ihan näin mustavalkoisia onneksi ole, löytyy oravanpyörässä pyörimisestä niitä välimuotojakin. Ei musta siis enää koskaan tarvitse tulla mitään himo suorittajaa. Semmoinen ei yksinkertaisesti sovi mulle ja näen  sen muutenkin täysin ihmisluonnon vastaisena toimintana.

P.s. Ja oikein suloinen ilmoitus siulla Miracselad. Vaikutat kovin tutustumisen arvoiselta tyypiltä, harmi vain, että asun aika kaukana sinun nykyisestä sijainnistasi. Mäkin olen välillä aika ujo tyttölapsi (tai nykyään kai jo nuoreksi naiseksi luokiteltava), et siis todellakaan ole ainoa, jos yhtään lohduttaa! ;)
    « Viimeksi muokattu: 10. Helmikuuta 2013 klo 01:55 kirjoittanut Unensieppaaja »
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #9 : 10. Helmikuuta 2013 klo 15:36 »
  • Tykkää (0)

• Jep ystäviä ei ole koskaan liikaa!!

Kiitos molemmille vastauksista. ^^

Omavaraisuuden tielle on vaikea hypätä, kun on viellä näin nuori ja kokematon, mutta kunhan pitää haaveistaan kiinni niin eiköhän se onnistu jossain vaiheessa. :)
    Kirjattu

peikkovauva

• kämminkäinen
    • Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 15. Helmikuuta 2013 klo 15:46 »
  • Tykkää (0)

• Moikkelis :)
    En kyll asustele ihan lähimailla vaan Hämptönissa... (Hämeenlinna :D)
    Mutta ois kiva tutustuu:) jos kiinnostaa yhtään niin pistä yksäriä.
    Kirjattu
    Muista että jokainen meistä on vain ihminen eikä enempää...