Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Etsin seuraa (kavereita tai treffit) - 7

Konna

• Vieras
Vs: Etsin seuraa (kavereita tai treffit)
« Vastaus #90 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 14:22 »

^ Mitä tarkoittaa mt-tausta? :)
Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
  • Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #91 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 19:52 »
  • Tykkää (0)

• ^ Mitä tarkoittaa mt-tausta? :)

mielenterveys ongelmia :3
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    « Vastaus #92 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 21:35 »

^ Vaikea kuvitella, että täällä kukaan tuomitsisi ketään minkään terveysongelmien vuoksi - mielen tai ruumiin. :)
    Kirjattu

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #93 : 20. Huhtikuuta 2012 klo 11:57 »
  • Tykkää (0)

• ^Totta. Ehkä se, joka tuomitsee ei ole ystävyyden arvoinen. Toisaalta mt-ongelmat siinä missä muutkaan ongelmat/syyt/perustelut ei ole syy käyttäytyä huonosti...
    Kirjattu

Happy

• Työtön runoilija
    • Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #94 : 20. Huhtikuuta 2012 klo 12:09 »
  • Tykkää (0)

• ^Totta. Ehkä se, joka tuomitsee ei ole ystävyyden arvoinen. Toisaalta mt-ongelmat siinä missä muutkaan ongelmat/syyt/perustelut ei ole syy käyttäytyä huonosti...

Ei huonosti, mut outoa käytöstä pitäs silloin ymmärtää
    Kirjattu

Homotiainen

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #95 : 26. Huhtikuuta 2012 klo 19:17 »
  • Tykkää (0)

• Tämä aika hipihtävä sateenkaaren värinen poika etsii edelleen elämänkumppaniksi toista poikaa: ajattelevaista ja rehellistä, noin 21-32v ja Oulun läheltä (muualta on pakko muuttaa tänne ;) ). Olenko tosiaan ainoa 'vähemmistöön kuuluva' poika täälläkin? :o :( Mulla kun on semmonen kuva, että hipit tai hippihenkiset pojatkin on usein bissejä, mutta missä ne sitten on...

Et ole ainut n.n Tai no itellä on tuo trans-tausta mutta mies minä olen vaikka keho sanois mitä :D
    Valitettavasti on kyllä jo oma mies kainalossa (no täl hetkel toisel puolel suomea) mut kaveripohjalta ois mukava saada seuraa kun Oulussa tulle pyörittyä aina välil, ainaki kesäl n.n
    Kirjattu
    Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.

Saabisti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #96 : 26. Huhtikuuta 2012 klo 20:45 »
  • Tykkää (0)

• Naiset huomio! 22 vuotias mies Turun suunnalta olisi kiinnostunut tutustumaan 21 - 23 vuotiaaseen naikkoseen.
    Mulla luonto todella lähellä sydäntä ja kriittinen kommentointi nykymaailman menoa kohtaan.  ;D
    En juo alkoholia, en polta enkä käytä muitakaan päihteitä. Maailmassa parempaakin tekemistä...
    Toivoisin, että et sinäkään käyttäisi niitä paitsi jos alkoholia harvoin niin se tuskin kaataa maailmaa.
    Toivottavasti viihdyt myös luonnossa ja et pidä sekopäisenä jos nukun risukasassa keskellä metsää välillä.  ;D
    Paikkakunnalla ei niin suurta väliä.
    Kirjattu
    Joutilaisuus ei ole sitä, ettet tee mitään.
    Joutilaisuus on sitä, että voit tehdä mitä tahansa.
    -Floyd Dell

luna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #97 : 28. Huhtikuuta 2012 klo 17:28 »
  • Tykkää (0)

• Heipähei! lukiosta pian vapautuva rastapäinen, kohta 18-vuotias tyttö, kaipaillen pääasiassa ystäviä, mutta miksei toisaalta ehkä muutakin.
    Omista piireistä en ole löytänyt ns henkisiä ihmisiä, kuinka kliseiseltä se nyt kuullostaakaan, mutta toivon siis löytäväni ihmisiä jonka kanssa keskustella elämän ja sen ylittävien ulottuvuuksien mahdollisuuksista ja ihanuudesta :) chakrat ja muut energia hommelit kiinnostaa, kuin myös ravinnon tärkeys, luonnossa meditoiminen sekä taiteen luominen. Mielestäni nämä kiinnostukseni eivät kuitenkaan "mene yli", vaan uskon jo löytäneeni yhteyden maahan ja omaan rauhaani. Arkisemmalla tasolla minua miellyttäisi myös seura jossa voisi käydä festareilla, keikoilla, vaeltamassa, teellä, kirpputoreilla ymym, noita perus hippijuttuja. Kaipaan eläämääni lisää naurua, positiivisia luonnonläheisiä ihmisiä :) myös siis musiikki on itselleni lähellä sydäntä. asun tällähetkellä itse lahden lähettyvillä, mutta liikun mielelläni muuallekkin, varsinkin kesäisin ! Olisi mahtavaa tavata muita elämän "merkityksen etsijöitä", syvällisiä keskustelijoita tai "mystikoita". Ikä ei ole niin merkityksellistä mutta ehkä alle ~25 olisi toivottavaa
    Toivottavasti joku vastaa  :sydamia
    « Viimeksi muokattu: 28. Huhtikuuta 2012 klo 17:46 kirjoittanut luna »
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #98 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 23:24 »
  • Tykkää (0)

• 36-vuotias 3 lapsen hippiäiti E-Karjalasta etsii seuraa metsään, festareille, nuotiolle ym.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

DaylilyFairy

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Satakunta?
    « Vastaus #99 : 30. Huhtikuuta 2012 klo 09:06 »
  • Tykkää (0)

• Olen kesällä 26v täyttävä viherpiipertäjä.
    Muutan huomenna Tampereelta Poriin ja kaipailisin uusia tuttavuuksia Satakunnasta  ^-^
    Olen ulospäinsuuntautunut, todella puhelias ja radikaali pakkaus  ^-^

Suorat yhteydenotot tänne kiitos..:

h.vahamaki@gmail.com

Kirjattu

Teapotpotpot

• Vieras
    « Vastaus #100 : 04. Toukokuuta 2012 klo 15:15 »

Täällä kirjoittelee tämmöinen 18 vuotias sinisilmä, joka haluaisi tutustua ihmisiin. (: Oulun alueelta olen, mutta voihan sitä netissäkin jutustella jos eri paikkakunnalta sattuu olemaan. Olen melko tavallinen, tykkään hyvästä ruuasta, musiikista ja voisi sanoa että olen semmoinen melko taitava piirtäjä. kuvia löytyy galleriasta samalla nimimerkillä  :)
    Kirjattu

Kukka

• Vieras
    « Vastaus #101 : 06. Toukokuuta 2012 klo 14:38 »

Olen tämmöinen 20-vuotias luonnonläheinen ja eläinrakas tyttö. Jotkut saattaa pitää minua vähän kummajaisena, mutta ihmisiähän me kaikki vaan ollaan  ;) Uudet ystävät olisi mukavia, miksei jotain vakavampaakin. Opiskelen tällä hetkellä Tampereen suunnalla, mutta tulevaisuudensuunnitelmia ei juuri ole. Yritän etsiä jotain merkitystä elämälle ja löytää paikan, jossa voin olla onnellinen. Kirjoittelen tarinoita ja runoja, tykkään liikkua ulkona, kulkea metsissä tai lähteä pyörällä seikkailemaan ympäri kaupunkia. Eläimiä ei valitettavasti ole eikä aivan lähiaikoina tule olemaankaan, mutta toivottavasti minulla joskus tulevaisuudessa on koira :) Tykkään pohtia elämän monia kummallisuuksia, olen ehkä hieman syvällinenkin.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #102 : 09. Toukokuuta 2012 klo 22:45 »
  • Tykkää (0)

• Tämä ketju menee lukkoon, ja seuranhakuilmoitukset tästä lähtien voi pistää tänne:
    http://hipit.fi/foorumi/treffit-ystavat-ja-kaverit/
    Uusia kaupunkeja lisätään listaan sitä mukaan kun jostakin kaupungista tai alueesta löytyy sen verran seuranhakijoita, että sellainen kannattaa perustaa.

Tein alueen jotta jokaisen ilmoitus eroittuisi paremmin ja jokainen löytäisi helpommin seuraa. Tästä ketjusta kun on tullut kohtalaisen suosittu. :) On parempi että jokainen joka edelleen seuraa hakee, kirjoittaa uudelle alueelle viestin, niin vanhat ilmoitukset karsiutuvat samalla pois. Samoin jokainen voi keksiä omalle ilmoitukselleen omannäköisensä otsikon!

Toivottavasti löydämme mukavia uusia tuttavuuksia jokainen. :) Parannusehdotuksia voi käydä ehdottamassa tuttuun tapaan Neuvonpito -alueen puolelle.
    « Viimeksi muokattu: 09. Toukokuuta 2012 klo 22:48 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu