Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kaveria Helsingistä yksinäiseen elämään? :) - 1

nightsoul

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Täällä olis uusi jäsen hippien joukkoon! Olen 18v tyttö ja muutin puoli vuotta sitten helsinkiin.Olen kiinnostunut kaikesta hippiyteen ja 60-70 lukuun liittyvästä, musiikista, tyylistä ja tietysti rauhaan & rakkauteen uskomisesta.Taide ja kirjallisuus myös kiinnostaa, sekä kaikki itämainen, niin uskonnot ja aatteet kuin elämäntyyli ja pukeutuminen. Olisi kiva löytää saman henkistä ystävää/tuttavaa täältä, kun elämä on vähän yksinäistä tällä hetkellä  :D Luonteeltani olen vapaa mielinen ja avarakatseinen, myös vähän erakko ja omantieni kulkija, sekä introvertti, mutta kun kunnolla tutustun johonkuhun, ja kiinnostavia keskusteluja syntyy aiheista, joista kumpikin on kiinnostunut niin silloin avaudun helpommin ja ystävystyminen onnistuu :) Laittakaa viestiä ja tutustutaan!
« Viimeksi muokattu: 27. Elokuuta 2016 klo 01:21 kirjoittanut nightsoul »
Kirjattu

Lionheart

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Kaveria Helsingistä yksinäiseen elämään? :)
« Vastaus #1 : 20. Syyskuuta 2016 klo 12:53 »
  • Tykkää (0)

• Moi! Olen 20-v tyttö ja kiinnostunut tutustumaan :) Oon itsekkin juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle pääkaupunki seudulle ja etsin samanhenkisisä kavereita. Pidän luonnosta, syvällisistä keskusteluista, ruoasta, matkustelusta ja uusien asioiden kokemisesta, musiikista, tapahtumista jne. Hippeilen menemään omalla tyylilläni takkujeni kanssa, oon sellanen vapaasielu. Laitatko mulle vaikka yksityisviestiä, niin tutustutaan jos kiinnostuit? :)
    Kirjattu

Infinite

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 04. Lokakuuta 2016 klo 03:35 »
  • Tykkää (0)

• Moi. Mäkin olisin kiinnostunut tapaamaan teitä!
    Kirjattu

1552889

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 01. Marraskuuta 2016 klo 16:29 »
  • Tykkää (0)

• Hei! Oon 34v nainen Espoosta. Mä olen kiinnostava, monipuolinen, luova, kekseliäs, vege. Luonteeltani oon suora, tunteellinen, harmoninen, uppiniskainen. Harrastan kirjotteluu, uimista, kävelyä. Mua kiinnostaa syvälliset keskustelut, matkustelu, luonto, eläimet, eko, musiikki, risteilyt.
     Mä oon ollu joskus Wwf:n ja Paimion ympäristöyhdistyksen talkooleireillä...kävelimme siellä katsomassa ja ihailemassa upeita nähtävyyksiä, 
     maisemia yms.  Olen myös seilannu ulkomailla delfiini-ja valassafareilla! 
     Toivon ettei mun tarvis käydä yksin kahvilassa. 
    Terveisin Sade
    Kirjattu

Infinite

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 05. Marraskuuta 2016 klo 14:10 »
  • Tykkää (0)

• Pitäiskö meijän sopia joku tapaaminen? Missä te asutte? Mä asun Helsingissä.
    Kirjattu

maxd

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 15. Marraskuuta 2016 klo 00:11 »
  • Tykkää (0)

• Moro! Voisin kans tulla mesiin mielellään! Oon 28v mies Helsingistä, soitan kitaraa ja laulan ja tykkään treenata.
    Kirjattu

Pevile

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 16. Marraskuuta 2016 klo 12:26 »
  • Tykkää (0)

• Mä voisin myös liittyä miittiin! :) Olisi hienoa tavata enemmänkin hippihenkisiä ihmisiä.
    Kirjattu

Hipeistäkiinnostunut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 03. Syyskuuta 2017 klo 23:10 »
  • Tykkää (0)

• 23-vuotias hippityylistä kiinnostunut, olisin myös valmis tutustumaan paremmin :)
    Kirjattu