Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kumppania elämän seikkailuihin? - 1

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Kumppania elämän seikkailuihin?
« : 14. Kesäkuuta 2013 klo 20:32 »
  • Tykkää (1)

• Olen jo kauan etsinyt elämääni jotain kumppanin, rakkaan tai sydänystävän kaltaista henkilöä. Joten nyt vihdoin laitan tännekin viestin asiasta :)

Haluaisin löytää jonkun joka olisi enemmän kuin vain hyvän päivän tuttu tai satunnainen kaveri. Jonkun jonka kanssa voisi todella jakaa asioita ja olla läheinen. Ja toivoisin kohtaavani jonkun jolla on samanlainen arvomaailma kuin itselläni. Ehkäpä myös rakastua? <3 kukapa tietää?

Olen itse aika persoonallinen tyyppi, enkä mahdu mihinkään sanakirjojen määritelmiin. Mutta jos jotain pitää itsestä kertoa, niin olen siis 21-v miespuolinen henkilö Helsingistä. Luonteenpiirteiltäni olen utelias, empaattinen, herkkä, itsepäinen, taiteellinen ja hiukan outokin. Olen myös tunteellinen ja ajoittain tempperamenttinen sekä tulinen!

En ole oikein koskaan tuntenut oloani mukavaksi ns. valtavirran mukana ja omat mielipiteet saattaa esim. yhteiskunnallisiin asioihin liittyen olla melko radikaalejakin (katson olevani anarkisti). Arvoihin kuuluu vapaus, tasa-arvo, (syvä)ekologisuus, rakkaus ja ihmisoikeudet. Olen myös tietyllä tapaa hengellinen ihminen, mystiikka, itämaiset uskonnot ja filosofia kiehtoo paljon.

Intohimoihin kuuluu kirjallisuus, musiikki, filosofia ja erinäiset taiteen muodot. Kirjoitain jatkuvasti tarinoita ja runoja. Soitan myös kitaraa ja joskus teen biisejä. Rakastan kauneutta ja haluan nähdä sitä ympärilläni. Mutta joskus näen kauneutta myös siellä missä sitä ei olettaisi nähtävän.

Suhtaudun elämääni tarinana joka minun pitää kirjoittaa itse. Sen vuoksi haluan elää jännittävää ja alati mielenkiintoista elämää, enkä kangistua kaavoihin tai urautua. Haluan viettää elämän iloiten, rakastaen ja tanssien tiellä :)

Etsin seuraa miehistä ja naisista. Olen hiukan bi-henkinenkin. Mutta se ei ole pääasia, pääasia on se että tulemme toimeen keskenämme ja että löydämme yhteisen sävelen.

Joten laita vaan viestiä mulle, en pure! :)
    « Viimeksi muokattu: 14. Kesäkuuta 2013 klo 23:42 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

miljoonaunelmaa

• Vieras
    Vs: Kumppania elämän seikkailuihin?
    « Vastaus #1 : 04. Elokuuta 2013 klo 00:59 »

Heei  Johnnyboy,

mieltäni lämmitti suuresti viestisi :) Haluatko keskustella lisää? s-posti osoitteesi tai,

miljoona.unelmaa@gmail.com

Miljoona unelmaa sinulle.
    Kirjattu

kaneli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 12. Kesäkuuta 2014 klo 19:14 »
  • Tykkää (1)

•  Et varmaan tätä viestiä ikinä nää ku näin jälkijunassa vastailen :tutimaan mutta mikäli näet niin ota yhteyttä jotenkin:-) tai ehkä mä voin koittaa lähettää sulle jotain viestiä :D
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #3 : 12. Kesäkuuta 2014 klo 19:26 »
  • Tykkää (0)

• Et varmaan tätä viestiä ikinä nää ku näin jälkijunassa vastailen :tutimaan mutta mikäli näet niin ota yhteyttä jotenkin:-) tai ehkä mä voin koittaa lähettää sulle jotain viestiä :D
    Kyyllä Johnnyboy sen verran usein foorumilla käy, että uskon näkevän ;)