...
Mun täytyy nyt sanoo et mä oon menettänyt totaalisesti ymmärrykseni sun suhteen.
Harmi, jos sä näät asiat noin.Tosi ikävää.
Näköjään ihan sama mitä mä sanon tai teen, niin sä koet sen jotenkin ongelmalliseksi ja väännät jotain negatiivista ihan kaikesta ja takerrut aika pahasti näköjään mun koko olemiseen ja tyyliin. Älä sit anna anteeksi.
Voisin sanoo et haista vaik kukkanen sit kaiken tän jälkeen.
Mä en kyllä yhtään tajuu miks ei voi jollai HIPPIFOORUMILLA vaan paiskata kättä ja olla et kaikki hyvin, ku täytyy vaa vääntää ja vääntää ja vääntää... Mä en tajuu miksei voi tulla yhtään vastaan jos toinen pyytää anteeks. Mut ei sitten, mä yritin.
Ei tarvii pyytää anteeks, ei tarvii antaa anteeks, okei sitten. HUH. Ihan turhaan haaskannut aikaa tähän näköjään. Sä et varmaan ymmärrä et mulle nää asiat aiheuttaa oikeesti p*skan fiiliksen, mut ilmeisesti sulle ei, ja sä et ole ikinä ilmeisesti sit kokenut että minä olisin tehnyt tai sanonut mitään väärää saatika sinä. Selvä juttu. Mitä varten tää kaikki sit oli?
(Ja mikä se sun alkuperänen ongelma oli kun sä edes vastasit mun ekaan viestiin täs ketjus? Miks piti alkaa perkaa? Ei oo muka mitään henk.koht., mut sit voi kuitenki purkaa kaikkee, mut ei tarvii pyytää anteeksi mistään koska ei ole mukamas mitään ongelmaa, et kaikki on ihan normaalisti ja "aina ei vaan synkkaa ja välillä vähän kolisee" jne.)
Alkaa kyl tuntuu niin vahvasti et oli virhe tulla tänne ylipäätään takaisin, mikä harmittaa kun musta täällä on kyllä ihan kivoja ihmisiä, mut tämmönen on jo kyl vähän liian paksuu.