Täällä ei ole yhtään hauskaa.
täällä ei tosiaan ole viime aikoina ollut erityisen hauskaa, on keskusteltu vain vähän ruokavalioasioista, jotka esimerkiksi minun "hipahtavan" puoleni kannalta ovat aika sivuseikkoja....ja välillä on myös keskitytty juttelemaan elämän henkilökohtaisista nurjista puolista ja niistä selviytymisestä, mikä on vähän hassua, kun samoista asioista keskustellaan useimmilla muillakin nettifoorumeilla, toki eri ihmisten kanssa / kesken.
Välillä tämä foorumi aina intoutuu näyttämään sitä puolta, mikä tässä eniten itseäni kiehtoo ja on kiehtonut, eli käydään vilkkaanpuoleista keskustelua ihan eri aiheista kuin about missään muualla. Tuloksena on fiilis, että tätä meininkiä ja tätä elämää halutaan elää joka tapauksessa, mihin elämä meitä ikinä viekin, itse kutakin. Hyvässä lykyssä voi myös inspiroitua jostakin, mitä joku keskustelija sanoo, sen ei siis tarvitse olla (ja usein nimenomaan ei ole) mikään suosittelu tai ehdotus, vaan ihan vain mielenkiintoinen asia, väläys jostakin mikä itseä kiinnostaa ilman että on itse "huomannut" tai tullut vähään aikaan ajatelleeksi.
Eiköhän tuoda nyt kevät tänne hippifoorumille ja pursuta yhdessä ideoita, hyviä fiiliksiä ja universaalia rakkautta, mieluiten yli äyräitten niin että se meininki leviää laajemmallekin