Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 34

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Avautumista
« Vastaus #495 : 28. Joulukuuta 2013 klo 13:03 »
  • Tykkää (0)

• Ookko nää vittu tosissas?

Kerranki, vittu KERRANKI, tuun ulos mun kuoresta (huom. oon rapu ja ravuilla on vittu kuoret tai se homma selässä kuitenki) ja avaujun jostain meikälle vitun arasta aiheesta nii ekköhän nää saatana pamaha paikalle neuvomaan vittu. "Käännä katse muualle." No, siellä se vitun Hilarius kuule melskaa menemään vaikka meikä kuinka yrittäs sitä olla huomioimatta. Pitääkö mun niinku vittu ellää mun elämä eteenpäin, tiijät varmasti kyllä itekki että tässä maailmassa vaan on epäkohtia joihin joskus kiinnittää tahtomattaanki huomiota. Ei se oo niin yksinkertasta ku "elä keskity."

Olen kyllä tosissani. Ja minä esimerkiksi inhoan Cheekiä tai Idols-kisoja, mutta eivät ne mua haittaa kun en vaan lue tai katso mitään niihin liittyvää. Toki ärsyttäviin asioihin törmää välillä, mutta on ihan oma valinta että alkaako etsiä Youtubesta niihin liittyviä videoita (en esimerkiksi itse katsele Cheekin musavideoita koska tiedän ettei siitä ole mitään muuta kuin haittaa minulle). Se mua ihmetyttää tossa sun jutussa että vaikka vihaat Hilarius-hiirtä todella paljon, niin kuitenkin olet etsinyt useamman Youtube-videon siitä ja laittanut tänne. Sinähän suorastaan hakeudut aiheen pariin ja kiusaat itseäsi! Miksi ihmeessä teet niin? En voi ymmärtää.

Kyllä se vaan on ihan yksinkertainen asia. Ei vaan katso!
    « Viimeksi muokattu: 28. Joulukuuta 2013 klo 13:06 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #496 : 28. Joulukuuta 2013 klo 17:19 »
  • Tykkää (0)

• Se mua ihmetyttää tossa sun jutussa että vaikka vihaat Hilarius-hiirtä todella paljon, niin kuitenkin olet etsinyt useamman Youtube-videon siitä ja laittanut tänne.
    Öh. Ne videot kylläkin etsi mut. Hilarius on vainonnu mua jo vaikka kuinka pitkään ja nyt mua kohellaan niinku jotain psykoottista raivohullua.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #497 : 28. Joulukuuta 2013 klo 17:22 »
  • Tykkää (0)

• Öh. Ne videot kylläkin etsi mut. Hilarius on vainonnu mua jo vaikka kuinka pitkään ja nyt mua kohellaan niinku jotain psykoottista raivohullua.

Millä tavalla ne videot sinut etsivät? Etkö voi olla avaamatta nettiä ja jättää videoita katsomatta?
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

gemma

• Vieras
    « Vastaus #498 : 30. Joulukuuta 2013 klo 22:26 »

Hilarius ei mua harmita. ;)
    Mutta tää mun ärsytysjuttu on vielä oudompi. Mua suututtaa yli kaiken kauppojen ym ikkunoissa olevat "pisteet"/ranskalaiset viivat ja luettelot. Saatan muistaa ne pitkään ja ne juuttuu päähän.. Yhden mattoliikkeen ikkunassa oli allekkain pitkä lista: käytävät, kosteat tilat, keittiöt jne. Jotenkin se ryhmittely ärsyttää ja uppoaa päähän.. Samoin ärsyttää jos yrityksen nimi on joku "piste". Taakse jääneessä Turussa tätä esiintyi: Akvaariopiste, Pinta-Piste, Hiuspiste ym.
    Ei tää nyt maata kaatava ongelma ole ja useimmiten mua ei ärsytä juuri mikään, mutta harmi sinänsä, että kaupunkitilan on vallannut kaupankäynti tyystin.. Vähän on sellaista tilaa kirjastoja lukuunottamatta, missä ei tyrkytetä jotain ostettavaa. Vaikka kyllähän sellaistakin takapihoilta ja syrjäisemmiltä kolkilta löytyy. Mutta toisaalta kai kaupunki oli ennenkin kaupankäynnin keskus "markkinat", jossa myytiin/ostettiin/vaihdettiin hyödykkeitä..
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #499 : 30. Joulukuuta 2013 klo 22:34 »
  • Tykkää (0)

• mutta harmi sinänsä, että kaupunkitilan on vallannut kaupankäynti tyystin.. Vähän on sellaista tilaa kirjastoja lukuunottamatta, missä ei tyrkytetä jotain ostettavaa. Vaikka kyllähän sellaistakin takapihoilta ja syrjäisemmiltä kolkilta löytyy. Mutta toisaalta kai kaupunki oli ennenkin kaupankäynnin keskus "markkinat", jossa myytiin/ostettiin/vaihdettiin hyödykkeitä..

On todella surkeaa että kaupungilla ihminen törmää nykyään hienon arkkitehtuurin tai taiteen sijaan vain mainoksiin, mainoksiin ja mainoksiin. Ja mainonta on propagandaa, se on kapitalistisen maailmanjärjestyksen propagandaa, jolta ei kaupungissa asuva ihminen voi välttyä. Spektaakkeli nielaisee meidät sisäänsä kun astumme ovesta ulos tai kun avaamme television! Pysäyttäkää nyt jumalauta se peto!
    Kirjattu

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #500 : 31. Joulukuuta 2013 klo 04:14 »
  • Tykkää (0)

• Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #501 : 31. Joulukuuta 2013 klo 13:36 »

On todella surkeaa että kaupungilla ihminen törmää nykyään hienon arkkitehtuurin tai taiteen sijaan vain mainoksiin, mainoksiin ja mainoksiin. Ja mainonta on propagandaa, se on kapitalistisen maailmanjärjestyksen propagandaa, jolta ei kaupungissa asuva ihminen voi välttyä. Spektaakkeli nielaisee meidät sisäänsä kun astumme ovesta ulos tai kun avaamme television! Pysäyttäkää nyt jumalauta se peto!

Niin ja kaikki rakennukset on toistensa kopioita, automarketit ym. Lisäksi omakotitalojenkin rakentamista säädellään tarkasti, täytyy olla määräysten mukainen, väri ja malli, ainakin kaava-alueella. Ei saa rakennella torneja ja huikeita värimaailmoja vaikka haluaa. Uudemmat asuinalueetkin on niin ykstoikkosia laatikkopeltoja ja samanlaisia kynittyjä nurmikoita ja pensasaitoja. Lait kuristaa luovuuden olemattomiin..
    Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #502 : 31. Joulukuuta 2013 klo 13:39 »

Mitä vittua
    Mutta kyllä hilarius on vaarassa, koska herättää vahvoja tunteita.. Eikös jossain hakattu aikoinaan Keskon mainoskampanjan plussapallo? Tästä kyllä on aikaa, joten nuoremmat foorumilaiset ei tätä kauheutta ehkä muista. Hilariuksena en kyllä hiipisi öisin pimeillä kujilla... ;)
    Kirjattu

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #503 : 31. Joulukuuta 2013 klo 14:33 »
  • Tykkää (0)

• On todella surkeaa että kaupungilla ihminen törmää nykyään hienon arkkitehtuurin tai taiteen sijaan vain mainoksiin, mainoksiin ja mainoksiin. Ja mainonta on propagandaa, se on kapitalistisen maailmanjärjestyksen propagandaa, jolta ei kaupungissa asuva ihminen voi välttyä. Spektaakkeli nielaisee meidät sisäänsä kun astumme ovesta ulos tai kun avaamme television! Pysäyttäkää nyt jumalauta se peto!
    lol jätkä flippailee jostain mainoskylteistä :D antaa kyllä vitun hyvän kuvan Helsingistä ja helsinkiläisistä.

Eikös jossain hakattu aikoinaan Keskon mainoskampanjan plussapallo?
    MITÄ VITTUA :-----D kai se hakattiin vielä sen takia että jotakuta vaan vitutti sen pallomaisuus
    « Viimeksi muokattu: 31. Joulukuuta 2013 klo 14:38 kirjoittanut Erakkorapu »
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #504 : 31. Joulukuuta 2013 klo 15:16 »
  • Tykkää (0)

• On todella surkeaa että kaupungilla ihminen törmää nykyään hienon arkkitehtuurin tai taiteen sijaan vain mainoksiin, mainoksiin ja mainoksiin. Ja mainonta on propagandaa, se on kapitalistisen maailmanjärjestyksen propagandaa, jolta ei kaupungissa asuva ihminen voi välttyä. Spektaakkeli nielaisee meidät sisäänsä kun astumme ovesta ulos tai kun avaamme television! Pysäyttäkää nyt jumalauta se peto!

Tai sitten voi tehdä niinku jotkut hörhöt ja muuttaa maalle :D. Ei yhtään vidun mainoskylttiä kahdenkymmenen kilsan säteellä, postilaatikossa "ei mainoksei" -kyltti ja no, telkkarista niitä mainoksei näkee mut ihan omalla vastuulla mut pysyypä pedot kaukana.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #505 : 31. Joulukuuta 2013 klo 15:49 »
  • Tykkää (0)

• Tai sitten voi tehdä niinku jotkut hörhöt ja muuttaa maalle :D. Ei yhtään vidun mainoskylttiä kahdenkymmenen kilsan säteellä, postilaatikossa "ei mainoksei" -kyltti ja no, telkkarista niitä mainoksei näkee mut ihan omalla vastuulla mut pysyypä pedot kaukana.

No itse en ole koskaan nähnyt maailmasta eristäytymistä ja johonkin omaan poteroon kaivautumista kovin hyvänä vaihtoehtona.
    Kirjattu

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #506 : 31. Joulukuuta 2013 klo 16:07 »
  • Tykkää (0)

• No itse en ole koskaan nähnyt maailmasta eristäytymistä ja johonkin omaan poteroon kaivautumista kovin hyvänä vaihtoehtona.
    Sä kyl vaikutat siltä et toi on just se mitä sä duunaat parhaillaanki mut ehk mä en vaa tiedä mist puhun
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #507 : 31. Joulukuuta 2013 klo 16:12 »
  • Tykkää (0)

• Sä kyl vaikutat siltä et toi on just se mitä sä duunaat parhaillaanki mut ehk mä en vaa tiedä mist puhun

Se että on omia, valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä ja halu elää omilla ehdoillaan ei ole maailmasta eristäytymistä. En missään nimessä aio ruveta, ainakaan toistaiseksi, joksikin erakkomystikoksi :D
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #508 : 02. Tammikuuta 2014 klo 22:23 »
  • Tykkää (0)

• No itse en ole koskaan nähnyt maailmasta eristäytymistä ja johonkin omaan poteroon kaivautumista kovin hyvänä vaihtoehtona.

Ööööh, no eeeeeiii minusta kodin pitäminen mainoskylttien ulottumattomissa ole varsinaisesti eristätymistä, eikös sellainen omaan poteroon kaivautuminen edellyttäisi ettei pahemmin täältä poistuisi tai olisi muuten tekemisissä ulkopuolisen maailman kanssa  ???

Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #509 : 06. Tammikuuta 2014 klo 04:33 »
  • Tykkää (0)

• Vituttaa kun mä en asu helsingissä  >:(
    Kirjattu