Tais mennä läpi! Tuntui ainakin suht. helpolta, ei muuta kuin sitä prinsessamekkoa valitsemaan..... 
Täs kohtaa pitäis olla kai vapaa olo, mutta seuraavaks on luvassa paitsi yo-juhlat, myös hakurumba, kelarumba ja muuttorumba, mut niiden jälkeen tää ei voi enää hirveesti vaikeutua. Eihän?
Ai elämä... Sori tuottaa pettymys, mutta tähän asti sun elämäsi on luultavasti ollut niin helppoa, että tulet kaipaamaan noita aikoja... Jos pääset kouluun, alkaa luultavasti köyhyys (älä ota opintolainaa jos ei absoluuttinen pakko! Mä olen maksanut sitä nyt yli 10 vuotta takas, ja vittu että vituttaa että käytännössä dokasin sen. Ok, ostin myös auton ja musasoittimia, mutta ne myin sitten myöhemmin, että sain laskuja maksettua...) . Jos menet töihin samaan aikaan, niin vältyt siltä köyhyydeltä, mutta ei sulla sitten muuta elämää juuri ole, suosittelen sitä silti. Koulun jälkeen menee luultavasti joku tovi työkkärissä, ELLET eti kouluaikana harjoittelupaikkaa, jossa pelaat korttisi hyvin. Tälle myös vahva suositus.
No mutta sitten ku pääset töihin, elämä helpottuu, ellet sitten joudu johonkin pätkätyökierteeseen, joka vie motivaation lopullisesti. Ja jos sitten löydätkin duunin, millä elää, niin vuodessa parissa iskee masennus, ku tajuaa että se on sitten tätä eläkeikään asti, jota ei koskaan tule, koska rakennemuutos ja suuret ikäluokat vetää kassan tyhjiin.
Ainoa millä vältät ton paskan, on se, että valitset sellasen polun, jota teet rakkaudesta. Sillon ei vituta niin paljoa, vaikka käytännössä elämä menisikin noin. Ja muista, Suomeen ei ole mikään pakko jäädä. Mä jäin koska exä ei halunnut ulkomaille. Virhe. Olisi pitänyt kuunnella sydäntä. Asua ainakin muutama vuosi jossain ulkomailla, ois saanu kokemusta ja perspektiiviä. Älä ikinä rakenna parikymppisenä elämääsi puolison varaan tai kautta, voin vakuuttaa, etä kun kasvua tapahtuu, niin elämä vie eri suuntiin. Jos poikkeuksia on 1/10, on se todennäköisyys jonka varaan ei kannata laskea. Enkä puhu pelkästään omasta kokemuksesta, vaan kaikkien tuntemieni 70-luvulla ja jälkeen syntyneiden puolesta.

Tolta pohjalta kannattaa tehdä suunnitelmia, ja varautua elämän myrskyihin. Sillä niitä on varmasti luvassa. Mutta jos asenne on kunnossa, niin myös paljon ihania kokemuksia ja onnistumisia. Muista ne ja nauti matkasta.