Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 61

Auringon

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Avautumista
« Vastaus #900 : 12. Maaliskuuta 2017 klo 15:45 »
  • Tykkää (0)

• Kerran meni hyvin, kerran huonosti - en laskenut kertoja koska en olisi ollut siihen kykenevä!
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #901 : 14. Maaliskuuta 2017 klo 07:04 »
  • Tykkää (0)

• ^^ mulla oli saman tapasia fiiliksiä joskus mutta silmät oli punaset pilvestä fiilikset epävarmat kais samasta syystä - keksin ratkaisun: poltin kokoajan :) törkeen torvee puuhaa olin laiva siivoajakin ja panin pari sätkää aina taskuun kun menin duuniin koirien ohi eikä niillä edes nenä värähtänyt käsittämätöntä hommaa siellä laivan takarampilla tms sitten tötsyttelin  ... kun käytin imurin kaikkia suulakkeita tuli se esimies ja vei mut siivoamaan sweetejä niisa oli parisängyt telkkarita ja kylpyammeet  .... räin lavuaarin ruskeaa skemaa ja unohdin pyyhkiä esimies huomasi ja pyysi nauraen pyyhkimään onneksi pesti ei kestänyt turhan pitkään kun diggasin jäädä himaan norkoilemaan ilmottamatta mitään pomolle olisin kai ennemmin tai myöhemmin ollut ongelmissa - siellä tuntu olevan useamman kaverin fiilikset jotenkin saman suuntasia ja liksa oli tuplat extraa sai yrjörodareista ja muista joita sai kai ahmia 50 markan kerta bonuksella sitllon ....

Oikeesti ei väsytä - oon valvnut koko yön ja meen vähän nukkumaan :) oon tehnyt samaa koko ikäni :)
    Kirjattu

Illuussia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #902 : 14. Maaliskuuta 2017 klo 15:58 »
  • Tykkää (0)

• Nyt kyllä on kyllikki keskellä otsaa. Liekö sitte  ihan turhaa vai oisko mulla oikeus olla kiukustunut. Tai no ei ehkä kiukkuinen vaan pikemminkin pettynyt. Äiti ei tunnu jaksavan puhua kanssani ja mies on taas jossain. Välillä vaan tuntuu niin masentavalta kun tuntuu ettei ketään kiinnosta tai ole aikaa. Hali kelpaisi nyt :(
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #903 : 20. Maaliskuuta 2017 klo 13:09 »

Nyt loppuu jaksaminen tällä foorumilla. Vaikka juuri ihmisyhteisöjä tähän elämään kaivataan.

Olen toivonut keskustelun sujuvan ihan mukavasti. Yksi foorumilainen vain on joskus kommentoinut postaustani niin ajattelemattomasti tölvien ja sivuraiteille kääntäen, että olen päätynyt (muistaakseni kaksi kertaa) poistamaan postaukseni, todettuani ettei tämä nyt yhtään ole sitä mitä tarkoitin ja mihin pyrin. Nyt vastaavan tilanteen jälleen yllätettyä lähetin sen sijaan samalle foorumilaiselle yksityisviestillä toivomuksen, ettei hän tästedes kommentoisi minun postauksiani. Hän otti tämän hyökkäyksenä itseään vastaan, ja on kirjoitellut minulle yksityisviesteillä aika rumasti – jopa lisäten uutta viestiä putkeen, kun en ole vastannut – ja siinä sivussa tietysti hallinnut keskustelua kyseisessä ketjussa, mihin en itse enää viitsi edes reagoida.

Itse olen psyykkisesti aika kurjassa jamassa, ja tällainen tietysti sattuu minuun siitä johtuen vielä tavanomaista enemmän. Sama vika voi olla toisellakin Rahikaisella, joskin reagoimme siihen aika päinvastaisilla tavoilla. En ole mikään sanomaan, kuka täällä foorumilla saa kirjoittaa ja kuka ei, ja foorumilla voi olla hänelle tärkeämpi funktio kuin minulle, toivottavasti vain se on pidemmän päälle positiivinen. Kai minun täytyy sitten itse poistua näyttämöltä, mikä on kyllä toisaalta aika pateettista, koska se on aika mones kerta. En ole viitsinyt oikein huudella asiasta, mutta olen sama ihminen kuin "Colourflower" ja "rimpsi lorestaan", eli kyllä täällä foorumilla on notkuttu.

Tämmöistä tänään ja anteeksi.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #904 : 20. Maaliskuuta 2017 klo 13:31 »

Voi ei ): nyt multa on menny jotain ohi. Olis kiva jos Epilä jäisit, sul on ihan parhait juttui. Oon muute joskus ite tulkinnu sun juttuu väärin ja sit ollaan väännetty, ja toisaalt toistepäin :D ja kuitenkin se on sit sujunut. Mä kans inhoon jos käy sillee ett tuntuu että toinen tavallaan projisoi mun kirjoittamiin juttuihin jotain omaansa ja oon että wut?! ja onhan se jotenkin raastavaa, mut sit oon kelannut että nojaa, luotan sit muihin lukijoihin, että mun juttu on eri miten joku siihen vastaa ja sitä vie eteenpäin tai jotain.

No mut nyt on kevät parhaimmillaan <3 ihan hyväkin viettää aikaa pihalla ja pois foorumilta. Voimia Sulle!

--------------------------------------------------------
    edittii vielä, joku semmone ignore-mahiksen toive on kyllä itellä joskus käynyt mielessä. Sit oon vaan kelannut että ei se ehkä hippifoorumilla olis niin hyvä juttu ja jos oon jotain muit foorumeit seurannut, mis semmonen "musta lista" on käytössä, niin sit siel vilisee semmosii että jolleki käyttäjälle kuittaillaan ja sit toiset siihen että "se nikki on ollut mun mustal listal jo aikakaudet" yms. niin ehkä sekin lopulta vähän tylsää.

Ja tosiaan jos oikein ymmärsin mistä on kyse, mut muutenkin, niin ymmärrän semmosen tuskan, että jos omiin juttuihin kauheesti projisoidaan jotain ylimääräistä, niin se on oikeesti aika ahdistavaa ja sit sitä arpoo että miten vastaa ja itel monesti kaduttaa että on ylipäätään jotain kirjoittanut.. Oon sit kelannut just luottaa muihin, että ei mun tarvitse sit alkaa selittelemään, ja välil skippailen juttuja. Kyl joskus tääl foorumilla tosiaan on ollut semmosii tilanteita että on tuntunut että henkistä kanttii jotenkin testataan ja oon kelannu että onko se vaan mun karmaa sit että kun on toistuvasti käynyt eri tyyppien kanssa semmone tilanne että tuntuu että pitäis kauheesti puolustella tai selitellä ja tuntuu että ehkä jopa tahaltee triggeröidään, ja se on aika tylsää.

Tää nyt on kuitenkin julkinen tila, niin siksikin toivois että kaikki tajuu sen ja tosiaan että jokainen kirjoittaa omii juttui, ja ois hyvä sit antaa jokaselle tilaa jotenki.. Vaikee nyt kirjoittaa mitä tarkoitan, mutta että ymmärrettäis se että kirjoitetaan omist itseistämme käsin ja että vaik nyt kaikki se juttu mitä mä täs kirjoitan, on musta lähtösin. Jos mä nyt täs kirjoittaisin jotain stooria että tajuun TÄYSIN mitä Epilä tarkoittaa ja mitä Epilällä on meneillään ja alkaisin heittää stooria ja syitä tohon, niin ei olis reiluu.. mut kuitenkin siis mulle esim. nyt tuli mieleen tämmöset asiat tosta, siis että voin vastata vaan omia juttujani jotka kertoo aina ensisijaisesti omast itestäni.. Ja jos jollakulla on vaiks mielipide tai jotain sanottavaa ja kommentoitavaa mun lähtökohtiini niin voi olla (useimmiten) että tyyppi kertoo enempi itestään kuin sitten esim siitä asiasta mitä ite olin tarkoittanut :) .
    « Viimeksi muokattu: 20. Maaliskuuta 2017 klo 14:20 kirjoittanut fårad »
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #905 : 20. Maaliskuuta 2017 klo 18:58 »

Täytyy sanoo että Kurre ihan superb lista! Mä toisaalt just en osaa olla lukematta juttui mitä en haluu, ja kertakaikkiaan aina seuraan tota tykkääjienkin määrää (tänään tuli yks tykkäys!) :D ja kertakaikkiaan otan itteeni kun sielt hävii tykkääjiä! Niin aattelin että jatkan sillä tyylil että sit avoimesti itken tai unohdan, mihin nyt milloinkin kykenen parhaiten :)

Mutjoo, toivon kyllä että tää ois sillee kaikille hipeille mieluisa ja stressitön mesta  ^-^ kuunneltais toisiimme sillee, vuorovaikutusta ja yhes hengittelyy. Omat rajat on tervettä tuntee, että niien mukaan.  :peukku

Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #906 : 21. Maaliskuuta 2017 klo 00:32 »
  • Tykkää (1)

• Olen antanut itselleni foorumeilla erityisesti yhden ohjeen:

- Älä triggeröidy.

Joskus tuo voi olla hankalaa, mutta yleisesti ottaen se on vaan kannattavaa ettei ota "itseensä" mistään mitä netissä kirjoitellaan. Moni ihminen saa todellisia kicksejä siitä, että saavat ihmiset triggeröitymään ja sitten naureskelevat sille. Se on heidän viihdettään. Toiset taas nauttivat jankkaamisesta ja väittelystä. Toisaalta itse melko loogisena ihmisenä olen usein sen verran hillitty, että nettikeskustelut eivät tosiaan minua suuntaan tai toiseen juuri lotkauta, koska en välttämättä tahdo lähteä tunteella mukaan. Eria asia, että jos mennään henkilökohtaisuuksiin mikä on tietynlaista alas vajoamista toiselta osapuolelta kun ei enää osata väitellä asiasta.

Ehkäpä töykeästi käyttäytyvillä ihmisillä itsellään on jotain pielessä elämässään ja projisoivat sitä muihin. Kommunikaatio ilman, että näkee toista ihmistä on myös hieman erilaista ja väärinymmärryksiäkin voi syntyä paljon kun ei näe elekieltä.

Hengitä ensin syvään ja sitten harkitse sanoja. Tai nuku yön yli ennenkuin teet mitään isompia päätöksiä.
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #907 : 21. Maaliskuuta 2017 klo 18:03 »

Piis and laav, veljet ja siskot  :)
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #908 : 30. Maaliskuuta 2017 klo 21:09 »

t ä n   f o o r u m i n 
                         v e r  k  k  a   i      s       u       u    s    o n  s i n ä n s ä   h i enoakin, mutta.

tuntuu usein että pitäis pitää taukoa, kun tääl ei tapahdu mitään. monesti oon suunnitellut tässä että noni, nyt oottelen vaik kymmenen jonkun toisen tekemää postausta ennen kuin ite kirjoittelen mitään. niin täs tääkin sit oli joo :D ohhoh, pakko pitää joku tauko. yritän.
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #909 : 30. Maaliskuuta 2017 klo 21:33 »

Joo siis muaki ärsyttää vaikken täällä itsekään kovin aktiivinen ole ::) mutta on mukava lukea kirjoituksia
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #910 : 18. Huhtikuuta 2017 klo 14:26 »

Alkanut tuntuu että tää hippifoorumi ei ole kovin hippi.   :'(
    Tai sillee hippi kuin itelle hippi tarkoittaa.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #911 : 18. Huhtikuuta 2017 klo 14:33 »
  • Tykkää (0)

• Mä lähen stadiin niin ei tarvii ainkaan mun juttuja kuunnelle vähään aikaan luulen niin .... jos se siis helpotta ... nyky hipit on niin tieteellsiä nykyään että muakin on alkanut fiilistää eittei tää oo sekkasten hämyken mesta kun "hipit" aikoinaan on itsensä mulle esitelly ja itseni heihin samaistanut ... ei se pistä murjottaa mut sellasta se vaan on  :sydamia :sydamia :sydamia

Olenkin muistellut reggae fiboja tässä ha hessu vainajaa kenen kanssa piti karata aikoinaan jamaikalle ja ryhtyä ihan oikein rastoiksi  :sydamia2 :sydamia2 :sydamia2 sitä enemmän kiinnostas mennä nyt sinne jamaikalle kun tutkii niiten juttui  :ow :ow :ow :sydamia2 :sydamia2 :sydamia2
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #912 : 18. Huhtikuuta 2017 klo 14:39 »

Niinko mua siis häiritsee ett vähän kui puuttuis tila kaikille ajatuksille kukoistaa ja elää ja saada olla olemas. On kyl pakko huomioida vähän itteeki osana omaa ongelmaa.. mut jotenkin joo.
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #913 : 18. Huhtikuuta 2017 klo 14:47 »
  • Tykkää (0)

• Menkat tulossa  ?? :( :( tai jotain menossa .,... jos on ruutia duunaa kaikkea mitä sitä nyt duunailee niin kasvaa vaan ja kukoistaa voimakkaasti  :sydamia2 :sydamia2 :sydamia2

Ihmiset ei tuu toimeen keskenään kovin hyvin mutta ei sen kannata antaa haitata ?? jamiaca odottaa - toivottavasti -.... unelmissa on hyvä elää (ja kuolla)  :sydamia2 :sydamia2 :sydamia2 :sydamia2
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #914 : 18. Huhtikuuta 2017 klo 14:52 »

Onnea Jamaicalle.
    Kirjattu