Voi ei ): nyt multa on menny jotain ohi. Olis kiva jos Epilä jäisit, sul on ihan parhait juttui. Oon muute joskus ite tulkinnu sun juttuu väärin ja sit ollaan väännetty, ja toisaalt toistepäin

ja kuitenkin se on sit sujunut. Mä kans inhoon jos käy sillee ett tuntuu että toinen tavallaan projisoi mun kirjoittamiin juttuihin jotain omaansa ja oon että wut?! ja onhan se jotenkin raastavaa, mut sit oon kelannut että nojaa, luotan sit muihin lukijoihin, että mun juttu on eri miten joku siihen vastaa ja sitä vie eteenpäin tai jotain.
No mut nyt on kevät parhaimmillaan <3 ihan hyväkin viettää aikaa pihalla ja pois foorumilta. Voimia Sulle!
--------------------------------------------------------
edittii vielä, joku semmone ignore-mahiksen toive on kyllä itellä joskus käynyt mielessä. Sit oon vaan kelannut että ei se ehkä hippifoorumilla olis niin hyvä juttu ja jos oon jotain muit foorumeit seurannut, mis semmonen "musta lista" on käytössä, niin sit siel vilisee semmosii että jolleki käyttäjälle kuittaillaan ja sit toiset siihen että "se nikki on ollut mun mustal listal jo aikakaudet" yms. niin ehkä sekin lopulta vähän tylsää.
Ja tosiaan jos oikein ymmärsin mistä on kyse, mut muutenkin, niin ymmärrän semmosen tuskan, että jos omiin juttuihin kauheesti projisoidaan jotain ylimääräistä, niin se on oikeesti aika ahdistavaa ja sit sitä arpoo että miten vastaa ja itel monesti kaduttaa että on ylipäätään jotain kirjoittanut.. Oon sit kelannut just luottaa muihin, että ei mun tarvitse sit alkaa selittelemään, ja välil skippailen juttuja. Kyl joskus tääl foorumilla tosiaan on ollut semmosii tilanteita että on tuntunut että henkistä kanttii jotenkin testataan ja oon kelannu että onko se vaan mun karmaa sit että kun on toistuvasti käynyt eri tyyppien kanssa semmone tilanne että tuntuu että pitäis kauheesti puolustella tai selitellä ja tuntuu että ehkä jopa tahaltee triggeröidään, ja se on aika tylsää.
Tää nyt on kuitenkin julkinen tila, niin siksikin toivois että kaikki tajuu sen ja tosiaan että jokainen kirjoittaa omii juttui, ja ois hyvä sit antaa jokaselle tilaa jotenki.. Vaikee nyt kirjoittaa mitä tarkoitan, mutta että ymmärrettäis se että kirjoitetaan omist itseistämme käsin ja että vaik nyt kaikki se juttu mitä mä täs kirjoitan, on musta lähtösin. Jos mä nyt täs kirjoittaisin jotain stooria että tajuun TÄYSIN mitä Epilä tarkoittaa ja mitä Epilällä on meneillään ja alkaisin heittää stooria ja syitä tohon, niin ei olis reiluu.. mut kuitenkin siis mulle esim. nyt tuli mieleen tämmöset asiat tosta, siis että voin vastata vaan omia juttujani jotka kertoo aina ensisijaisesti omast itestäni.. Ja jos jollakulla on vaiks mielipide tai jotain sanottavaa ja kommentoitavaa mun lähtökohtiini niin voi olla (useimmiten) että tyyppi kertoo enempi itestään kuin sitten esim siitä asiasta mitä ite olin tarkoittanut

.