Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Avautumista - 66

Napu

• Vieras
Vs: Avautumista
« Vastaus #975 : 22. Toukokuuta 2020 klo 12:46 »

<3

Juu. Mä en tykkää kauheesti siitä karmameiningistä, koska mulle on käynyt ikävästi tässä elämässä. Jos kaikki vaan ajattelee, että se on tietenkin ihan "oikein", että karma on erehtymätön ja pajoille tyypille käy paskoja asioita......niin se on aika onneton ja lohduton juttu. Mä en usko, että rankaiseminen tätä maailmaa ja ihmisiä erityisesti opettaa, koska mä olen kokenut aika voimakkaasti sen että jos mua satutetaan ja en edes ymmärrä syytä, niin meen siitä semmoseen aggressioahdistukseen...mitä se auttaa?

Mä en usko että kukaan raiskattu oikeesti haluaa sitä toiselle, vaikka olis kuinka vihainen...etenkään missään toisessa elämässä, eli että joku saa ns. puhtaan alun ja sitten sitä ihmistä rikotaan, ei hyvä. Ketju olis aika loputon, koska silloin taas joku raiskaa jne.. hyvät jutut opettaa enemmän hyvään elämään.
« Viimeksi muokattu: 22. Toukokuuta 2020 klo 12:51 kirjoittanut Suttenkoistu »
Kirjattu

Napu

• Vieras
« Vastaus #976 : 22. Toukokuuta 2020 klo 16:58 »

Musta asiat on joskus paljon hankalampia,.mitä halutaan ajatellakaan. Ja toisaalta nykyään suosin mielelläni sitä, että en ajattele niin paljoa. Tuntuu etten voi kuitenkaan koskaan tietää niin paljon, että voisin vetää mielekkäitä johtopäätöksiä.. Voihan se olla henkistä laiskuutta, mutta ehkä kuitenkin parempi vaan yrittää elää sen minkä pystyy ja miten parhaiten osaa.

Toivottavasti tää koronahomma vähitellen muuttuis ja kääntyis historiaan. Tsemppejä.
Kirjattu

Lalalalunanana

• Vieras
« Vastaus #977 : 29. Toukokuuta 2020 klo 06:07 »

Tää olis voinu mennä tonne toiseenkin ketjuun mut koska on aika raskas juttu niin laitan tänne...

Jenkeissä oli toi poliisin aiheuttama kuolema äskettäin, niin musta on ihan järkyttävää että mä oon täällä Suomessa todistanut sivusta tosi samantyylistä tilannetta, kun vartija käyttää samaa tekniikkaa täysin turhaan. Siinä ei ollut kuitenkaan kyseessä mitään rasistista, toisin kuin Jenkkien surullisessa tapauksessa ja toi luultavasti päättyi hieman paremmin... Mutta silti ihan järkyttävää.

Kävelin kerran vaan sivullisena ohi kun pisti silmään kyseinen tilanne, huomasi heti että nyt ei oo kaikki kyllä ihan ookoo, siis kirjaimellisesti silmiinpistävää vallan väärinkäyttöä... Se toinen oli ihan tuskissaan siinä maassa ja sanoi useaan kertaan että hän ei saa henkee, ja sille vartijalle sanottiin siitä, useampi ihminen, lopulta mä jopa huusin sille, mut ei... Kävin sit sanoo toiselle vartijalle samalla alueella, et tuolla on tommonen meininki niin vastas vaan että "no jos se pystyy puhuu nii kyllähä se henkee saa". Toivon todella että varsinkin noi vartijat on kattonu uutisia nyt. Noin sanoi sekin kaveri joka kuoli siihen otteeseen. Voisivat VÄHÄ MIETTIÄ. Yritin sit tenttaa niiden sankareiden esimiehen tietoja mut eivät halunneet antaa, sain lopulta vaan jonkun mailin mihin voi laittaa palautetta. Varmaan hatusta keksitty. Se tyyppi kuka oli maissa ei edes ollut tehnyt kuulemma mitään uhkaavaa ja vaikutti muutenkin tosi harmittomalta kaverilta...

Noi on tosi tunteisiin meneviä tilanteita, ja turhauttavaa kun ei voi siinä hetkessä vaikuttaa juuri mitenkään siihen väkivaltaan, kun joutuu vaan ite seuraavaks niputetuks. Suomessa esiintyy muutenkin sekä oman kokemuksen mukaan (oon onneks ite säästyny tommoselta väkivallalta koska nainen, mutta on monia tilanteita joissa oon nähny toisia kohtaan ihan naurettavaa ylireagointia ja kohtuutonta voimankäyttöä, ja osa vetää muutenkin niin ihme asenteella vaikka vaan sanoja käyttäis) että kuulemani mukaan tuota vartijoiden ja poliisien liiallista voimankäyttöä ja kohtuutonta reagointia tilanteeseen nähden. Mun mielestä se pitäisi saada päivänvaloon ja saada muutos siihen. Ei kukaan voi virkansa suojissa käydä käsiks (riistää toiselta vapautta) ja käyttäytyä väkivaltaisesti toista kohtaan aiheuttaen täysin tarpeetonta kipua. On olemassa mukavia ja asiallisia sekä järkeviä vartijoita sekä poliiseja, mutta paljon on myös niitä joiden ei todellakaan pitäisi olla sillä alalla. Tehdäänköhän niille edes minkäänlaista psykologista testiä ennen kuin valitsevat ne jonnekin koulutukseen? Tuntuu että osa on vaan yksinkertaisesti vähän sairaita tai muuten vaan vähän liian typeriä tommoseen tehtävään.
« Viimeksi muokattu: 29. Toukokuuta 2020 klo 06:19 kirjoittanut Lalalalunanana »
Kirjattu

Napu

• Vieras
« Vastaus #978 : 29. Toukokuuta 2020 klo 09:32 »

Vaikka oon nainen, niin olen myös kokenut turhaa voiman käyttöä poliisi&lääkäri -tilanteessa, missä en saanut henkeä, kun mut painettiin voimalla patjaa vasten, samalla mun ranteet revittiin kiristämällä niit nippusiteitä ihan v*tusti ja joku veti mun hameen siinä myös...eli mikä pointti siinäkin oli? Nolausyritys? Lopulta sain huudettua että ne tappaa mua. Kyllä se siitä sit raukesi.

Gah.  En toivo kellekään. Tää kaikki vaan hetkellisestä egosta asenteesta missä olin nostaa vähän omaa ryhtiä että miksi mua niin tympeesti tultiin kohtelemaan hoitajan toimesta,, ja olin aikalailla henkisesti nurkassa siin tilanteessa muutenkin. Niin siit yhdestä ryhtiaskeleesta lähti toi että vedettiin voimalla matalaksi. Jee. Eli varmasti käytetään ihan silmitöntä väkivaltaa, ja mä en todellakaan voi koskaan luottaa poliisiin ym. porukkaan, myöskään lääkäreihin, hoitaviin jne... homma toki viel jatku siinä mun osalta. Semmone saa kyllä henkisesti tosi alistuneeseen ja ahdistuneekseen tilaan, mikä itsellä ainakin aiheutti semmost stressistä arvaamatonta aggressiota vuosia. Mutta eipä ne kai sitten osaa muuta kuin tommosta. Musta se vaan on aika pelle meininki. En voi arvostaa. Ihan kiva että siitä pystyy tällee johonkin avautumaan. Varmaan pääsin helpommalla mitä monet muut, mutta oli se kyllä ihan tarpeeksi.
Kirjattu

Napu

• Vieras
« Vastaus #979 : 01. Maaliskuuta 2021 klo 05:26 »

Sori Lala että triggeröin sua ja sä näköjään halusit taas ehkä siksi lähteä. Näin on käynyt jo usein, ja senkin takia välttelin kirjoittamasta foorumille, koska vaikka et sitä mulle suoraan sanonut, niin olihan se nähtävillä. Take care ja tuu takas kun taas siltä tuntuu. Älä ota mun juttuja liian vakavasti. Hippifoorumi vaan on muutakin kuin yks näkökulma, aina.
Kirjattu

Napu

• Vieras
« Vastaus #980 : 01. Maaliskuuta 2021 klo 05:27 »

Mulla voi kyllä olla vähän turhan jyrkkiä mielipiteitä mm. tietyistä uskonnoista,, pitäis ehkä siivota turhaa juttua myöhemmin.
Kirjattu

annikap

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #981 : 01. Maaliskuuta 2021 klo 10:25 »
  • Tykkää (2)

• En lukenut viestejä joihin vastasit mutta minun mielestäni kirjoitit asiallisesti. Asioista saa olla eri mieltä ja mielipiteen kertomisesta ei tarvitse tuntea syyllisyyttä.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #982 : 01. Maaliskuuta 2021 klo 17:38 »

Kiitos Annika (:
    Olisin silti voinut olla vähän tahdikkaampi. Mua vaan harmitti, kun Lala vastasi väliin, mistä näki kyllä jotain semmosta hermostuneisuutta, mutta hän otti viestin pois ja lopulta (jälleen kerran) lähti foorumista ja ennenkin oon ottanut itseeni hänen lähemisen.

Mä olen joskus turhan kärkäs tyyppi ja varmasti olis mahdollista pehmentää viestejä. Joskus mua vaan harmittaa jos täällä melkein jopa saarnataan, koska se nyt vaan jotenkin pohjautuu sellaiseen ideaan missä tuntuu ettei ole keskustelulle varaa.
    Kirjattu

peppi_pitkätossu

• Vieras
    « Vastaus #983 : 05. Maaliskuuta 2021 klo 12:34 »

Voiii elämä... Ei tarttee ottaa itteensä, eikä tarvii olla mun takia kirjoittelematta foorumille (hyvin satunnaisesti täällä muutenkaan enää käyn ja saa nähdä miten jatkossa), saa olla eri mieltä vaikka kaikesta, kukaan ei ole edes melkein saarnannut, ja kuten sanottu: tämä foorumi sisältää erilaisia näkökulmia. Tästä huolimatta itseä ehkä välillä kiinnostaisi jakaa ajatuksia ja yrittää keskustella tietystä itselle tärkeistä aiheista, mutta mä en jaksa vääntää mistään ja mun toleranssi kaikenlaiselle loalle kaikilta ihmisiltä on nykyään täysin nolla.
    Väkivallaton vuorovaikutus on lähtökohta yhtään millekään kehittävälle keskustelulle, varsinkin jos halutaan jotain hedelmääkin. Tuntuu kovin vaivalloiselta yrittää kirjoittaa jotain järkevää ja on aika turhauttavaa, kun huomaa miten turha juttu on edes yrittää... Huomattu on, ettei oma jaksaminen/kiinnostus riitä kirjoittelun kautta eri näkemyksien väliseen keskusteluun, kun ymmärrettävämmin ja paljon helpommin sekä kehittävämmin se käy suullisesti ja silloin, kun on tarpeeksi aikaa, pannullinen teetä ja keskustelun pohja on sopuisa. Tällöin keskustelua on mahdollisuus käydä hyvässä hengessä ja on mielekästä kohdata niitä itselle vieraita näkökulmia ja ajatuksia, joista voi sitten oppia tai toisin päin, hyvällä argumentilla auttaa toista laajentamaan omaa näkökulmaansa, tai ainakin edes hieman lisäämään ymmärrystä. Eri mieltäkin saa olla, mutta toisia voi silti aina kunnioittaa ja pyrkiä olemaan loukkaamatta. Kenenkään ei silti nyt tarvitse tuntea syyllisyyttä yhtään mistään. Joskus on vaan semmonen kiitti mulle riitti - fiilis, ja silloin on vapaus lähteä jos huvittaa. Ihan oman itsensä takia.
    « Viimeksi muokattu: 05. Maaliskuuta 2021 klo 14:19 kirjoittanut peppi_pitkätossu »
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #984 : 06. Maaliskuuta 2021 klo 07:10 »

:peukku
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #985 : 26. Maaliskuuta 2021 klo 10:12 »

Voiii elämä... Ei tarttee ottaa itteensä, eikä tarvii olla mun takia kirjoittelematta foorumille (hyvin satunnaisesti täällä muutenkaan enää käyn ja saa nähdä miten jatkossa), saa olla eri mieltä vaikka kaikesta, kukaan ei ole edes melkein saarnannut, ja kuten sanottu: tämä foorumi sisältää erilaisia näkökulmia. Tästä huolimatta itseä ehkä välillä kiinnostaisi jakaa ajatuksia ja yrittää keskustella tietystä itselle tärkeistä aiheista, mutta mä en jaksa vääntää mistään ja mun toleranssi kaikenlaiselle loalle kaikilta ihmisiltä on nykyään täysin nolla.
    Väkivallaton vuorovaikutus on lähtökohta yhtään millekään kehittävälle keskustelulle, varsinkin jos halutaan jotain hedelmääkin. Tuntuu kovin vaivalloiselta yrittää kirjoittaa jotain järkevää ja on aika turhauttavaa, kun huomaa miten turha juttu on edes yrittää... Huomattu on, ettei oma jaksaminen/kiinnostus riitä kirjoittelun kautta eri näkemyksien väliseen keskusteluun, kun ymmärrettävämmin ja paljon helpommin sekä kehittävämmin se käy suullisesti ja silloin, kun on tarpeeksi aikaa, pannullinen teetä ja keskustelun pohja on sopuisa. Tällöin keskustelua on mahdollisuus käydä hyvässä hengessä ja on mielekästä kohdata niitä itselle vieraita näkökulmia ja ajatuksia, joista voi sitten oppia tai toisin päin, hyvällä argumentilla auttaa toista laajentamaan omaa näkökulmaansa, tai ainakin edes hieman lisäämään ymmärrystä. Eri mieltäkin saa olla, mutta toisia voi silti aina kunnioittaa ja pyrkiä olemaan loukkaamatta. Kenenkään ei silti nyt tarvitse tuntea syyllisyyttä yhtään mistään. Joskus on vaan semmonen kiitti mulle riitti - fiilis, ja silloin on vapaus lähteä jos huvittaa. Ihan oman itsensä takia.

Koetko sä itse että sä olet väkivallaton vuorovaikutuksessa, kun linkkailet jatkuvasti kamaa missä on negatiivinen suhtautuminen aiheisiin, joista täällä on keskustelua? Koska sä laitat nyt moneen paikkaan noita varoituksia ja semmosta, ja eihän se väärin ole tietenkään kun sulta siltä tuntuu,, vähän vaan oudoksun aina että mihin sä oikeastaan täällä pyrit.

Mä olen viime aikoina itse pyrkinyt olemaan vähäsanaisempi täällä, että olis vähemmän tulkinnanvaraa. Musta tuntuu että niitä väärinkäsityksiä ja errorii on jo liikaakin.
    Laitoit mulle eilen yksityisviestin missä koit että mä olen sun mieleen vastarannan kiiski. Meil vaan oikeesti on eroja näkemyksissä, oli se sit uskonnollinen/henkinen/eläinoikeudellinen aihe, niin aika usein, jotain eroa vain on. Ja vaikka sä kirjoitat miten hienoja ja syvällisiä ajatuksia omista näkökulmista, niin mä olen silti kokenut että mun näkemys eroaa. Sitten oon vaan jotain sanonut. Ei sitä ole tarkoitettu joksikin henkilökohtaiseksi riidaksi, niitä näkökulmia nyt vain on, vivahde-eroja. Se ehkä vähän haittaa, että jos on tommonen fiilis että mä tarkoituksella sua jatkuvasti tökin, niin anteeksi siitä. Musta sun jutut vähän hämmentää enkä mä täysin sua ymmärrä. Niinhän se voi olla molemminpuolista myös. Mutta ei se varmaan haittaa, sopu sijaa antaa. Se nyt on klisee, mutta voi olla yhtä mieltä siitä että ollaan usein eri mieltä, eikä siit sen enempää tarvitse vääntää.
    Kirjattu

nuppu

• Vieras
    « Vastaus #986 : 26. Maaliskuuta 2021 klo 12:58 »

Jos meinaat tuoda julki täällä jotain yksityisistä viestintää, niin ole hyvä ja kopioi sitten koko viesti samantien tänne, äläkä irrota vain yhtä kohtaa siitä. :) Ei ole kovin hyvän tavan mukaista tuommoinen, jollet tiennyt... Yksityiset viestit on muutenkin tarkoitettu yksityisiksi, eikä niistä ole tarkoitus jutella täällä julkisesti. Jos sulla on jollekin jotain asiaa ja haluat jutella henkilökohtaisista asioista etkä yleisistä aiheista, niin laita mieluummin yksityisviestiä. Luulin, että homma oli selvä ja sovittu ja olis voinut jo antaa olla.

Mä lopetan nyt ihan oikeasti tähän, jos tänne ei saa mitään kyseenalaistavaa laittaa niin selvä, ymmärrän kyllä mikä tuon kaiken takana on... Joten jos ei ole sinua varten niin anna olla, ei tarvii takertua noin pahasti. Jos otat ne noin negatiivisesti niin harmi, mutta niiden viestien/videoiden sisältö on kyllä kaikkea muuta kuin negatiivinen tai väkivaltainen.

Joku muu voi joskus saada niistä kopin ja sitä kautta apua, sitä varten ne on täällä.

Heipppaaaaaaaaaaaaaa! :)
    « Viimeksi muokattu: 26. Maaliskuuta 2021 klo 13:05 kirjoittanut nuppu »
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #987 : 26. Maaliskuuta 2021 klo 13:37 »

Jos meinaat tuoda julki täällä jotain yksityisistä viestintää, niin ole hyvä ja kopioi sitten koko viesti samantien tänne, äläkä irrota vain yhtä kohtaa siitä. :) Ei ole kovin hyvän tavan mukaista tuommoinen, jollet tiennyt... Yksityiset viestit on muutenkin tarkoitettu yksityisiksi, eikä niistä ole tarkoitus jutella täällä julkisesti. Jos sulla on jollekin jotain asiaa ja haluat jutella henkilökohtaisista asioista etkä yleisistä aiheista, niin laita mieluummin yksityisviestiä. Luulin, että homma oli selvä ja sovittu ja olis voinut jo antaa olla.

Mä lopetan nyt ihan oikeasti tähän, jos tänne ei saa mitään kyseenalaistavaa laittaa niin selvä, ymmärrän kyllä mikä tuon kaiken takana on... Joten jos ei ole sinua varten niin anna olla, ei tarvii takertua noin pahasti. Jos otat ne noin negatiivisesti niin harmi, mutta niiden viestien/videoiden sisältö on kyllä kaikkea muuta kuin negatiivinen tai väkivaltainen.

Joku muu voi joskus saada niistä kopin ja sitä kautta apua, sitä varten ne on täällä.

Heipppaaaaaaaaaaaaaa! :)

Joo, no sä lähdit pois, niin eipä silloin voi enää ottaa yhteyttä. Voin mä sun viestin tänne pasteta,

Lainaus käyttäjältä: nuppu
    Moikka... Kai ymmärrät, että sun asenteesta ja viesteistä voi oikeasti tulla aika paska fiilis? Mulla ei ainakaan oo mitään henkilökohtaista sua vastaan, mutta harmi jos sä et jostain syystä tykkää musta. Et välttämättä edes tarkoituksella oo yrittänyt loukata, mutta silti...

Oon mä huomannut et monesti oot eri mieltä ja kyl saa olla, mut se et jos oikeesti kaikesta on tuntuu ihan kuin tahalleen vastarannan kiiski jne ja toi viimesin oli taas kyllä kirsikka kakun päälle...

Onneks osaan ite ottaa huumorilla tän meiningin ja oikeesti en jaksa mitään draamaa, mut vähän harmittaa ja oikeasti mulla ei ole sua henk. koht. mitään vastaan, pyydän anteeksi jos oon onnistunut loukkaamaan sua jotenkin, ei ole missään vaiheessa ollut tarkoitus, kaikkea hyvää jatkoon ja ei muistella pahalla. Ihan näin yksityisesti vielä.

Mukavaa ja aurinkoista kevättä sinne. :)

Mä en mm. ymmärrä mikä on "toi viimeisin" kirsikka. Ja miksi sä koet "ihan kuin tahalleen vastarannan kiiskenä", kun mä olen eri mieltä? Mä en ole kala ja sä et varmaan ole täällä kalastamassa. Eikä me olla kaikesta eri mieltä. Esim. hait sinne koirien puolesta nimiä ja sanoin että allekirjoitin, mutta mainitsin van että musta eläimiä ei tarvitse muutenkaan käyttää poliisin toimesta. Että sellasen voisin myös allekirjoittaa. Niin ei se ole eri mieltä, se vaan on askel jonnekin suuntaan, eikä ollut tarkoitettu sitä sun tarkoitusta vastaan.

Mä myös pystyn aidosti iloitsemaan että sä olet löytänyt sulle sopivan henkisen yhteisön/suunnan, mutta ihmettelen että monissa linkkaamissasi videoissa asia kulkee aina jonkin negaation kautta.. Ja kun tääl kuitenkin on jengiä erilaisissa henkisissä piireissä ja perinteissä kiinni, myös niissä mistä sun videoissa varoitellaan,, eikä kaikki koe että ne on haitallisia, vaan paremminkin merkityksellisiä.

Esim. tuolla manifestointi-ketjussa kirjoitat että se on kaikki mitä tarvitsee tietää aiheesta ja nimetön linkki jonnekin "Why I hate the law of attraction".. Koko muu ketjun jengi oli joko ollut innoissaan tai harrastanut mielellään kyseistä juttua tai jotain sinnepäin. Sit sä olet että "en suosittele", mikä on musta paremmin ilmaistu, että se on sun oma näkemys ja sulla on sun syyt ja kasvu siinä takana. Mutta se että "tää on kaikki mitä tarvitsee tietää", niin se on jyrkästi sanottu ja jonku toisen videon kautta. Että musta tollanen on just vähän hämmentävää foorumi käyttäytymistä.

Sä voisit saada sun viestin paremmin läpi just sillä että et julista.

Mä myös toivotan sulle hyvää kevättä. Mistään ei todellakaan tarvitse jauhaa. Me ollaan oikeesti eri mieltä asioista ja se on ihan fine. Mun mielestä sä voit hyvin ja rauhassa olla täällä, mutta se konteksti mihin sä jaat tietyn ilmapiirin videoita, vaikuttaa siihen kokemukseen ainakin mulla,että mikä on homman nimi. Ei kai siitäkään sit tarvitse välittää? Ja saa nauraa, ei mua haittaa vaik olisin sulle täysi pelle. Mulla on ihan rauhallinen olo tän kaiken suhteen, oon tarkoittanut sanojani ja sä saat tehdä sen minkä koet oikeeksi tietenkin,mutta älä laita mulle enää yksäreitä.
    « Viimeksi muokattu: 26. Maaliskuuta 2021 klo 13:40 kirjoittanut Suttenkoistu »
    Kirjattu

nuppu

• Vieras
    « Vastaus #988 : 26. Maaliskuuta 2021 klo 14:28 »

Ootko sä ihan tosissas nyt? Kukakohan täällä edustaa nyt vähän outoa foorumikäyttäytymistä. Oon lievästi sanottuna tosi harmistunut ja pettynyt tähän meininkiin... Mä en jaksa... Halooooo Vihreäkaupunki auta? Mä en voi sille mitään jos sä ymmärrät mut ja mun viestit sekä niiden sisällön jatkuvasti väärin, ja mä en oo tarkoittanut loukata ketään. Oon jo pyytänyt anteeksi jne. Joten voitko antaa nyt olla ja jättää mut rauhaan. Mun mielestä tää alkaa olee jo todella ahdistavaa skeidaa joten ihan oikeasti pls anna olla. Ja saatte olla ihan rauhassa täällä, mua ei hirveesti kiinnosta tääl enää olla... Yllätysyllätys. Varmaan kaikille parempi niin. :)

Ps. Ja voitko lopettaa ton muutenkin, pointti ei ole siinä mitä mä olen löytänyt ja se ei edes ole sen kummemin kenenkään muun asia, pointti on ollut nostaa esiin new ageen liittyviä varjopuolia. Jos nyt tuli selkeäksi.

Ja ei kiitos tarvitse vastata enää mitään voi molemmat jatkaa rauhassa omia polkujaan kiitos hei kaikkea hyvää anteeksi näkemiin eimuistellapahalla kaikki ok hyvä hyvä mukavaa aurinkoista kevättä jne all good let it be. :)

Rauhaa ja rakkautta ja kaikkea hyvää sekä sinulle että kaikille muillekin foorumilaisille jatkoon. Ciao! <3
    « Viimeksi muokattu: 26. Maaliskuuta 2021 klo 15:03 kirjoittanut nuppu »
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #989 : 26. Maaliskuuta 2021 klo 15:25 »

Ihan kaikki tehdään virheitä, ja ehkä sä voit lukea ihan jokaisen mun jutun ja vaik kertoo vaan pelkillä lainauksilla mikä siel sua triggeröi. Mutta ei se ole hyökkäys sua vastaan että on eri mieltä ja seisoo eri maaperällä, ja näkee omalta kannaltaan. Ollaan kaikki omien maailmojemme napoja ja helposti siin voi sokeutuu.  En tarkoita hyökkäyksenä. Me ollaan erillisiä ihmisiä ja meil molemmilla on omat rajat.

Mä kyseenalaistin noi henkisesti inspiroivat videot ja manifestoinnin "tää on kaikki mitä tarvitsee tietää", koska joo, sitä samaa sanomaa on aika paljon jo aina linkkeinä johku videoon ja musta se on outoa, koska sä monesti jätät myös avaamatta mikä sulla oikeesti niissä on se juttu. Musta myös toi sun yksityisviesti oli outo. Me kaikki nähdään toisistamme asioita,mitä itsestämme ei nähdä. Ja mä en halua yksityisviestejä sulta koska musta tuntuu että sä et näe mua ja mä en taas selkeästi osaa nähdä sua ja mä en vaan halua enää edes yrittää, koska joo mä olen loukkaantunut joistain tietyistä sävyistä miten sä joskus mulle vastaat, ja sitä on ollut jo kauan. Tarvitaan molemmat rauhaa ja pientä taukoo tästä.

Kirjattu