Jos meinaat tuoda julki täällä jotain yksityisistä viestintää, niin ole hyvä ja kopioi sitten koko viesti samantien tänne, äläkä irrota vain yhtä kohtaa siitä.
Ei ole kovin hyvän tavan mukaista tuommoinen, jollet tiennyt... Yksityiset viestit on muutenkin tarkoitettu yksityisiksi, eikä niistä ole tarkoitus jutella täällä julkisesti. Jos sulla on jollekin jotain asiaa ja haluat jutella henkilökohtaisista asioista etkä yleisistä aiheista, niin laita mieluummin yksityisviestiä. Luulin, että homma oli selvä ja sovittu ja olis voinut jo antaa olla.
Mä lopetan nyt ihan oikeasti tähän, jos tänne ei saa mitään kyseenalaistavaa laittaa niin selvä, ymmärrän kyllä mikä tuon kaiken takana on... Joten jos ei ole sinua varten niin anna olla, ei tarvii takertua noin pahasti. Jos otat ne noin negatiivisesti niin harmi, mutta niiden viestien/videoiden sisältö on kyllä kaikkea muuta kuin negatiivinen tai väkivaltainen.
Joku muu voi joskus saada niistä kopin ja sitä kautta apua, sitä varten ne on täällä.
Heipppaaaaaaaaaaaaaa! 
Joo, no sä lähdit pois, niin eipä silloin voi enää ottaa yhteyttä. Voin mä sun viestin tänne pasteta,
Moikka... Kai ymmärrät, että sun asenteesta ja viesteistä voi oikeasti tulla aika paska fiilis? Mulla ei ainakaan oo mitään henkilökohtaista sua vastaan, mutta harmi jos sä et jostain syystä tykkää musta. Et välttämättä edes tarkoituksella oo yrittänyt loukata, mutta silti...
Oon mä huomannut et monesti oot eri mieltä ja kyl saa olla, mut se et jos oikeesti kaikesta on tuntuu ihan kuin tahalleen vastarannan kiiski jne ja toi viimesin oli taas kyllä kirsikka kakun päälle...
Onneks osaan ite ottaa huumorilla tän meiningin ja oikeesti en jaksa mitään draamaa, mut vähän harmittaa ja oikeasti mulla ei ole sua henk. koht. mitään vastaan, pyydän anteeksi jos oon onnistunut loukkaamaan sua jotenkin, ei ole missään vaiheessa ollut tarkoitus, kaikkea hyvää jatkoon ja ei muistella pahalla. Ihan näin yksityisesti vielä.
Mukavaa ja aurinkoista kevättä sinne.
Mä en mm. ymmärrä mikä on "toi viimeisin" kirsikka. Ja miksi sä koet "ihan kuin tahalleen vastarannan kiiskenä", kun mä olen eri mieltä? Mä en ole kala ja sä et varmaan ole täällä kalastamassa. Eikä me olla kaikesta eri mieltä. Esim. hait sinne koirien puolesta nimiä ja sanoin että allekirjoitin, mutta mainitsin van että musta eläimiä ei tarvitse muutenkaan käyttää poliisin toimesta. Että sellasen voisin myös allekirjoittaa. Niin ei se ole eri mieltä, se vaan on askel jonnekin suuntaan, eikä ollut tarkoitettu sitä sun tarkoitusta vastaan.
Mä myös pystyn aidosti iloitsemaan että sä olet löytänyt sulle sopivan henkisen yhteisön/suunnan, mutta ihmettelen että monissa linkkaamissasi videoissa asia kulkee aina jonkin negaation kautta.. Ja kun tääl kuitenkin on jengiä erilaisissa henkisissä piireissä ja perinteissä kiinni, myös niissä mistä sun videoissa varoitellaan,, eikä kaikki koe että ne on haitallisia, vaan paremminkin merkityksellisiä.
Esim. tuolla manifestointi-ketjussa kirjoitat että se on kaikki mitä tarvitsee tietää aiheesta ja nimetön linkki jonnekin "Why I hate the law of attraction".. Koko muu ketjun jengi oli joko ollut innoissaan tai harrastanut mielellään kyseistä juttua tai jotain sinnepäin. Sit sä olet että "en suosittele", mikä on musta paremmin ilmaistu, että se on sun oma näkemys ja sulla on sun syyt ja kasvu siinä takana. Mutta se että "tää on kaikki mitä tarvitsee tietää", niin se on jyrkästi sanottu ja jonku toisen videon kautta. Että musta tollanen on just vähän hämmentävää foorumi käyttäytymistä.
Sä voisit saada sun viestin paremmin läpi just sillä että et julista.
Mä myös toivotan sulle hyvää kevättä. Mistään ei todellakaan tarvitse jauhaa. Me ollaan oikeesti eri mieltä asioista ja se on ihan fine. Mun mielestä sä voit hyvin ja rauhassa olla täällä, mutta se konteksti mihin sä jaat tietyn ilmapiirin videoita, vaikuttaa siihen kokemukseen ainakin mulla,että mikä on homman nimi. Ei kai siitäkään sit tarvitse välittää? Ja saa nauraa, ei mua haittaa vaik olisin sulle täysi pelle. Mulla on ihan rauhallinen olo tän kaiken suhteen, oon tarkoittanut sanojani ja sä saat tehdä sen minkä koet oikeeksi tietenkin,mutta älä laita mulle enää yksäreitä.