Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Seksuaalisuutesi - 6

Alva

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Seksuaalisuutesi
« Vastaus #75 : 15. Joulukuuta 2012 klo 23:28 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on vähän samanlainen tilanne kuin Aliisalla. Olen nainen ja olen ollut suhteissa vain miesten kanssa, mutta mulla on kokemusta myös naisiin ihastumisesta. Toivon, että saan joskus kokea myös naissuhteen, mutten ota asiasta mitään paineita.  ;D

Pitääpäs päivittää, kun tilanne on muuttunut.

En ihastunut tai rakastunut naiseen, mutta koin kesällä lyhyen suhteen viehkon ja turvallisen naistuttavuuteni kanssa. Se oli juuri niin miellyttävää kuin olin ajatellutkin ja vahvisti käsitystäni, että mulle ratkaisevampaa kuin sukupuoli ovat lopulta aivan muut seikat kuten luottamukselliset välit, toimiva kommunikaatio ja molemminpuolinen vetovoima.

Nyt olen seurustelusuhteessa miehen kanssa, mutta en pidä mahdottomana ajatusta tyttöystävästä joskus tulevaisuudessa.
    Kirjattu
    Whenever people agree with me I always feel I must be wrong. - Oscar Wilde

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #77 : 19. Joulukuuta 2012 klo 00:34 »

^ Äähh... :P Onneksi ei tule vakituisesti seuratuksi tuollaisia keskustelupalstoja. Usko ihmisiin olisi taas koetuksella.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #78 : 19. Joulukuuta 2012 klo 09:12 »
  • Tykkää (0)

• Mä oon hiljalleen alkanut tajuta että olen ehkäpä jonkinlainen aseksuaali... tarkoittaen siis sitä että seksuaalisten suhteiden muodostaminen ei oikeastaan kiinnosta paljoakaan. Ei paneta.

Lisäksi oon myös miettinyt sukupuoli-identiteettiäni ja tullut siihen tulokseen etten sovi ainakaan perinteisiin sukupuolirooleihin. Haluun vähän rikkoa rajoja ja olla rehellisesti oma itseni, mitä ikinä se sitten onkaan. En kuitenkaan tarkoita että transihminen. Oon jotain miehen ja naisen väliltä. Musta on kiva joskus näyttää vähän naiselliselta, esim. käyttää meikkiä ja naisten vaatteita. Oon aina ihaillut naisten kauneutta ja seksikkyyttä.

Oon kaiken kaikkiaan aika sekava tapaus, mikä mahdu minkään nimikkeen alle :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #79 : 19. Joulukuuta 2012 klo 12:55 »

Lisäksi oon myös miettinyt sukupuoli-identiteettiäni ja tullut siihen tulokseen etten sovi ainakaan perinteisiin sukupuolirooleihin. Haluun vähän rikkoa rajoja ja olla rehellisesti oma itseni, mitä ikinä se sitten onkaan. En kuitenkaan tarkoita että transihminen. Oon jotain miehen ja naisen väliltä. Musta on kiva joskus näyttää vähän naiselliselta, esim. käyttää meikkiä ja naisten vaatteita. Oon aina ihaillut naisten kauneutta ja seksikkyyttä.

Welcome to the club. Minulla oli joskus yksi hame ja meikkasin aina bileiltoina. Tärkeämpää oli ja on kuitenkin kokemus sisällä, eli ajatus itsestäni on vieraampi karuna äijänköriläänä kuin sievänä pienenä tyttöpoikana. Joitakin vuosia identifioin itseni transgenderiksi, nykyisin en.
    Kirjattu

dark avenger

• Vieras
    « Vastaus #80 : 19. Joulukuuta 2012 klo 14:16 »

I label you, you label me.
    Ainoa eheä näkökulma maailmaan jonka oon onnistunu säilyttään on sellanen 12-v pojan seikkaileva mieli, sen sisällä seksuaalisuuden irrottaminen joksikin ihmisen ominaisuudeks on aina yhtä epäonnistut yritys kun kaikenselittävä teoria kaikesta. Jos pidän hametta ja pysähdyn poikakaverin kanssa halailemaan sienipellon laidalle, niin siinä ei oo mitään sukupuolisesti määrittävää sen enempää kun siinä et päädyn kauniiden tyttöjen kanssa suukottelemaan rantakivien kätköön. Ahh, ikävä huutaa sydäntä rikki ja huulilla karehtii onnellinen hymy.
    Kirjattu

metsähiiri

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #81 : 25. Joulukuuta 2012 klo 20:41 »
  • Tykkää (0)

• Mä olen ihan vaan tylsän tavallinen aktiivinen hetero.

Homoseksuaalit ja muut erilaiset eivät mua haittaa, kaikilla on oikeus rakastaa omalla tavallaan.

Kirjattu
    “Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #82 : 29. Joulukuuta 2012 klo 02:38 »
  • Tykkää (0)

• Mä oon lesbo, enkä voi sille mitään. Minulla on valtava läheisyyden kaipuu. Ajattelen vain että ehkä minun elämäni on mukavempaa joskus...
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #83 : 29. Joulukuuta 2012 klo 02:42 »
  • Tykkää (0)

• Mä oon lesbo, enkä voi sille mitään.

Miks sun pitäisi voida sille jotain? Sehän on hyvä jos tietää mitä haluaa.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #84 : 29. Joulukuuta 2012 klo 02:57 »
  • Tykkää (0)

• Miks sun pitäisi voida sille jotain? Sehän on hyvä jos tietää mitä haluaa.

En haluaisi olla hetero. En vain kestä ihmisiä juuri nyt kun mulla on joku viha kohtaus mun aivoissa. Haluan vain keksiä kaikesta jotain negatiivistä. Toivottavasti tämä menee aamuun mennessä ohi. Voisi taas elää.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #85 : 20. Tammikuuta 2013 klo 18:05 »
  • Tykkää (0)

• Kai minä hetero olen, mutta tykkään kuitenkin miehistä eri tavalla kuin naiset tavallisesti.

Niin... Ja kovasti haluaisin itsekin olla mies, mutta se ei tällä vartalolla onnistu. Pitää yrittää sopeutua siihen, mitä luonto on suonut; identiteettikompleksinen nainen. Jee...
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #86 : 20. Tammikuuta 2013 klo 18:29 »
  • Tykkää (0)

• Ja kovasti haluaisin itsekin olla mies, mutta se ei tällä vartalolla onnistu. Pitää yrittää sopeutua siihen, mitä luonto on suonut

Tuota, ei se ihan noin ole, onneksi  :)
    Tunnen muutamia, joilla tuo identiteetti on ollut niin vahvasti mies (vaikka kroppa ollutkin naisen) että asia on korjattu myöhemmin. Hirmuisen iso ja hankala operaatiohan se on, ja sanoisin omana (sukupuoleeni tyytyväisen) arvionani, että jos pärjää syntymässä saamassaan vartalossaan niin se on kyllä erittäin hyvä. Kätevää.
    Mutta sanovat, että se sisäinen konflikti voi paisua ihan todella todella suureksi, vakavaa masennusta, itsemurha-alttiutta yms ja silloin voipi se muutosprosessi, suuruudestaan huolimatta, olla ainoa järkevä, ilon ja onnen tuova ratkaisu.
    Jos asia askarruttaa niin lukaise esim http://www.trasek.net/?page_id=45 ja voin myös tarvittaessa linkittää sinut muutamankin mieheksi korjatun kanssa.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #87 : 20. Tammikuuta 2013 klo 19:10 »
  • Tykkää (0)

• Tuota, ei se ihan noin ole, onneksi  :)
    Tunnen muutamia, joilla tuo identiteetti on ollut niin vahvasti mies (vaikka kroppa ollutkin naisen) että asia on korjattu myöhemmin. Hirmuisen iso ja hankala operaatiohan se on, ja sanoisin omana (sukupuoleeni tyytyväisen) arvionani, että jos pärjää syntymässä saamassaan vartalossaan niin se on kyllä erittäin hyvä. Kätevää.
    Mutta sanovat, että se sisäinen konflikti voi paisua ihan todella todella suureksi, vakavaa masennusta, itsemurha-alttiutta yms ja silloin voipi se muutosprosessi, suuruudestaan huolimatta, olla ainoa järkevä, ilon ja onnen tuova ratkaisu.
    Jos asia askarruttaa niin lukaise esim http://www.trasek.net/?page_id=45 ja voin myös tarvittaessa linkittää sinut muutamankin mieheksi korjatun kanssa.

Joo, kyllähän tiedän tuosta mahdollisuudesta, mutta niin kovasti toivon, että olisin syntynyt pojaksi ja kasvanut mieheksi. Ja sukulaisetkin heittää karua läppää transuista tai suorastaan inhoo heitä. Joskus kyllä laskuhumalassa vaikeroin ja itkin siitä siskolleni ja äidilleni, ettei mulla oo penistä, mutta ihansama. :D
    Joskus nelivuotiaana näin unta, että olin poika, ja kun heräsin kesti jonkin aikaa että tajusin olevani tyttö. Ja olin ehkä sisäisesti jotenkin pettynyt.
    Näen välillä unia, että olen mies ja ne ovat mukavia unia, ja tunnen itseni niin omaksi itsekseni.

Ja jostain syystä tunnen naiseuden jotenkin alentavana... Varmaan jotkut sovinistit/seksistit ovat sekoittaneet pääni tai jotain. Itse tunnen paljon vahvoja naisia ja myöskin heikkoja miehiä, mutta miksi silti ahdistaa ajatus, että: olen nainen = olen heikko? Ei hitsi, olen ihan täynnä ristiriitoja ja ongelmia... Tuntuu niin, että minulta vaaditaan, että minun pitäisi sopeutua stereotyyppisen ja perinteisen naisen muottiin, mutta en vain sovi sellaiseen muottiin, enkä edes halua yrittää, sillä pelkään että hukkaan oman itseni tai jotain! (toisaalta en ole edes löytänytkään omaa itseäni)

No ennenkun hakeudun johonkin leikkaukseen, voisin edes kokeilla voinko olla tyytyväinen naisena parisuhteessa... B/
    Mutta miehet haluaa naisen, joka on naisellinen, jolla on pitkät hiukset, paneutuu paljon ulkonäköönsä, eikä ole raavas eikä härski... tai mitä stereotyyppiseltä naiselta nyt odotetaankaan.

Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #88 : 20. Tammikuuta 2013 klo 19:35 »
  • Tykkää (0)

• Viime aikoina oon miettinyt että monet omat epäilyt sukupuoli-identiteetistäni johtuu yksinkertaisesti stereotypioista. En ole pitänyt itseäni tarpeeksi "miehekkäänä" ja sen vuoksi ehkä ajatellut olevani ainakin osaksi väärässä kehossa. Oon kauan miettinyt että pitäisikö asian vuoksi mennä joihinkin tutkimuksiin, mutta nyt olen tullut siihen lopputulokseen että ei.

Minun ei tarvitse olla kuin muut miehet, mutta ei minun täydy silti olla nainen!

Ja on todella sääli kuinka vallalla olevat sukupuoliroolit on niin ahtaat. Itse olen kärsinyt siitä.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #89 : 20. Tammikuuta 2013 klo 19:47 »
  • Tykkää (0)

• Joo, kyllähän tiedän tuosta mahdollisuudesta, mutta niin kovasti toivon, että olisin syntynyt pojaksi ja kasvanut mieheksi. Ja sukulaisetkin heittää karua läppää transuista tai suorastaan inhoo heitä. Joskus kyllä laskuhumalassa vaikeroin ja itkin siitä siskolleni ja äidilleni, ettei mulla oo penistä, mutta ihansama. :D
    Joskus nelivuotiaana näin unta, että olin poika, ja kun heräsin kesti jonkin aikaa että tajusin olevani tyttö. Ja olin ehkä sisäisesti jotenkin pettynyt.
    Näen välillä unia, että olen mies ja ne ovat mukavia unia, ja tunnen itseni niin omaksi itsekseni.

Ja jostain syystä tunnen naiseuden jotenkin alentavana... Varmaan jotkut sovinistit/seksistit ovat sekoittaneet pääni tai jotain. Itse tunnen paljon vahvoja naisia ja myöskin heikkoja miehiä, mutta miksi silti ahdistaa ajatus, että: olen nainen = olen heikko? Ei hitsi, olen ihan täynnä ristiriitoja ja ongelmia... Tuntuu niin, että minulta vaaditaan, että minun pitäisi sopeutua stereotyyppisen ja perinteisen naisen muottiin, mutta en vain sovi sellaiseen muottiin, enkä edes halua yrittää, sillä pelkään että hukkaan oman itseni tai jotain! (toisaalta en ole edes löytänytkään omaa itseäni)

No ennenkun hakeudun johonkin leikkaukseen, voisin edes kokeilla voinko olla tyytyväinen naisena parisuhteessa... B/
    Mutta miehet haluaa naisen, joka on naisellinen, jolla on pitkät hiukset, paneutuu paljon ulkonäköönsä, eikä ole raavas eikä härski... tai mitä stereotyyppiseltä naiselta nyt odotetaankaan.

Ei sun tarvitse sopeutua mihinkään! Paskat niistä jotka vaatii sua sopeutumaan johonkin mihin et voi! Ja se että ajatellaan naisen olevan automaattisesti heikko, on vain sovinistista saastaa. Mua raivostuttaa sellainen. Ja harmittaa kun näkee kuinka yleistä se on edelleen. Oot tainnut elää aika ahdasmielisessä ympäristössä, mikä nyt ei ole mikään ihme Suomessa. Luulen että Suomi on yhä vaikea paikka niille jotka eivät perinteisiin ja seksistisiin sukupuolirooleihin sovi. Mutta ei pidä anta suvaitsemattomien ja ahdasmielisten voittaa!

Sulla on kyllä pahasti vääristynyt kuva siitä miehet haluaa naiselta. Ei kaikki miehet halua mitään "prinsessaa" tai huippumallia.  Miesten haluihinkin liitetään niin paljon kaikkia stereotypioita ja oletuksia että ällöttää. Ei mua esimerkiksi kiinnosta mitkään överisti meikkaavat pissikset ja lyhyet hiukset voi olla naisella hyvännäköiset.

Ja täs yksi hyvä biisi hyvillä sanoilla:
    Joan Jett - Androgynous Small | Large

« Viimeksi muokattu: 20. Tammikuuta 2013 klo 19:49 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu